Agility vai super8

metästäjä jrh

ajattelin ostaa kymcon vai onko hyvä ostos ja vielä että kumman ostas kannattaako maksaa pelkästä näöstä 500e. ku ei muuta eroo oo. eli kumman ostas ja onhan ihan hyvä peus mopedi. paljo kulkee vakiona suoralla ja paljo kulutus. siis superissa

10

3086

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajaja

itekki smaa ajttelin ja vielä lisäisin että paljoon hyytyy ylämäkeen eli onko vääntöä.

• eroja

Onhan niissä eroja, super 8:ssa halogeenivalot, 14" renkaat, tilavampi. Kiva ajella. Moottori on sama kuin agilityssä.

• Ajaja

onko taiwanilaiset laadukkaampi akuin kiinalaiset. ja minkä maalainen moottori on superissa. ja onko hyvä skootteri ku ajattelin ostaa että kuha pääsee metälle

• jepjep321456
        Ajaja kirjoitti:

onko taiwanilaiset laadukkaampi akuin kiinalaiset. ja minkä maalainen moottori on superissa. ja onko hyvä skootteri ku ajattelin ostaa että kuha pääsee metälle

Niin siis manner Kiinan tehtailta tulee ainakin Agility ja Super 8.

Tuolta löytyy kuvia tehtaasta:
        http://www.zendagi.jp/sub99.htm

Jos paikkukunta pitäisi tarkemmin veikata sanoin että Shanghai.

• Ajaja
        jepjep321456 kirjoitti:

Niin siis manner Kiinan tehtailta tulee ainakin Agility ja Super 8.

Tuolta löytyy kuvia tehtaasta:
        http://www.zendagi.jp/sub99.htm

Jos paikkukunta pitäisi tarkemmin veikata sanoin että Shanghai.

no onko tuo superi hyvä skootteri ku ajattelin ostaa. ja paljoa se kulkee suoralla ja ylämäkeen

• no minäb
        Ajaja kirjoitti:

no onko tuo superi hyvä skootteri ku ajattelin ostaa. ja paljoa se kulkee suoralla ja ylämäkeen

suomen lain mukaan mopot/skootterit saa kulkea 45kmh
        elikkä kyllä se vauhti on 45-50kmh.

• super8omistaja
        no minäb kirjoitti:

Hei. Hankin hupileluksi super 8 kuukausi sitten. Kiva ajella, tilava, kirkkaat halogeenit syksyn pimeyttä ajatellen, vie vähän bensaa. Kyytiinkin mahtuu toinen aikuinen )

• Ajaja
        no minäb kirjoitti:

hyytyykö tyyliin 20 ylämäessä niinku solikat ja kiihtyykö hyvin vakiona.eli onko hyvä ostos ku ei mitään romuja esim fude ja san remoja ostaa

• toni92
        Ajaja kirjoitti:

hyytyykö tyyliin 20 ylämäessä niinku solikat ja kiihtyykö hyvin vakiona.eli onko hyvä ostos ku ei mitään romuja esim fude ja san remoja ostaa

ittelläni on ollut kymco super 8 ny 2kk ja oon ollut tyytyväinen moneen asiaan ja pariin vähä nyrpiintynyt. mulla on kymcossa kuriton holkki ja kulkee 53 vakiona meni 47. yks päällä ajaessa kiihtyvyys on ihan hyvä mutta kun ajaa 2 päällä on kyllä kaupungissa liikenteen tukkona.mutta mun ei tarvitse olla porukoilta pyytämässä koko ajan bensa rahaa tankillisella ajan noin 300km

• Mjeix
        toni92 kirjoitti:

ittelläni on ollut kymco super 8 ny 2kk ja oon ollut tyytyväinen moneen asiaan ja pariin vähä nyrpiintynyt. mulla on kymcossa kuriton holkki ja kulkee 53 vakiona meni 47. yks päällä ajaessa kiihtyvyys on ihan hyvä mutta kun ajaa 2 päällä on kyllä kaupungissa liikenteen tukkona.mutta mun ei tarvitse olla porukoilta pyytämässä koko ajan bensa rahaa tankillisella ajan noin 300km

Jees eli 300km tankilisella? itellä menee just ja just 100km kun tankkaan vitosella (~3,4L) :S

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      286
      11266
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      133
      7010
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      99
      5731
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      38
      5098
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4281
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      3969
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3534
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3501
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3035
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      78
      2974
    Aihe