Pokémon Sun & Moon

KIVAT-POKET

Keskustelua Viidennen generaationin Peleistä.

8

1025

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jamin10

Hmm... aika jännä kun nyt tehään koko ajan uusia peleja... Opal ja nyt Sun & Moon. niinkun sanoin ei mitään kiirettä kyllä uusia pelejä vielä tulee mut älkää keksikö itte

• KIVAT-POKET

Ei helvetti sinun kanssasi! En ole itse keksinyt Sun & Moonia. Ymmärrä jo, että se voi olla mahdollista! Miten Firered & Leafgreen tuli? Aluksi niihin ei uskottu, mutta ne tulivat. Jos et usko älä usko! Vaikka olet minua vanhempi käytät puhukieltä.
        "EI AITOJA"
        Hmm... Caps lock.
        "Hmm... aika jännä kun nyt tehään koko ajan uusia peleja..."
        Niin Mariotakin tehdään. Mikä on "peleja"?
        "Opal ja nyt Sun & Moon."
        Sunia & Moonia ollaan vasta tekemässä...
        "niinkun sanoin ei mitään kiirettä kyllä uusia pelejä vielä tulee mut älkää keksikö itte"
        Toisen kerran en keksinyt tätä!
        Luin wikipediasta.

• jamin10
        KIVAT-POKET kirjoitti:

Ei helvetti sinun kanssasi! En ole itse keksinyt Sun & Moonia. Ymmärrä jo, että se voi olla mahdollista! Miten Firered & Leafgreen tuli? Aluksi niihin ei uskottu, mutta ne tulivat. Jos et usko älä usko! Vaikka olet minua vanhempi käytät puhukieltä.
        "EI AITOJA"
        Hmm... Caps lock.
        "niinkun sanoin ei mitään kiirettä kyllä uusia pelejä vielä tulee mut älkää keksikö itte"
        Luin wikipediasta.

sori jos ymmärsit väärin mutta en oo väittäny että SÄ oot keksiny enkä oo ajatellukaan niin vaan että kun äsken tulivat diamond ja pearl ni ei ne heti ala uusia pelejä tekemään ja mario on ihan eri juttu kun pokemon pelit. mario pelit on yleensä tasohyppely pelejä ja pokémon pelit taas rooli pelejä...
        Wikipediaan ei aina kannata luottaa. sinne voi ku7ka tahansa kirjottaa millon vaan ja muokata tekstiä. Toi opal ni en tiiä onko sekään aito mutta siihen vois ehkä just ja just uskoo. se pakkaus oli ihan oikeen näkönen. mun mielestä sen giratinan tilalla (vaikka se yks mun lempi pokemoneista onkin)pitäis olla darkrai ;)

• Bluered
        KIVAT-POKET kirjoitti:

"EI AITOJA"
        Hmm... Caps lock.
        Luin wikipediasta.

Koululainen on vihinyt Sunista ja moonista.Odotettu Diamond,ja pearl ilmestyi Kesäkuussa!Nyt odotetaan jotain suurta "Pokemon Super","Pokemon Ring","Pokemon mega",ym.Wikipedia on nyt erittäin epäluotettava.Luitko sen englanninkielisestä Uncyclopediasta?Siellä oli muistaakseni myös väitetty tulevan "Hyenas,and friends"tai "Nintengirls",jotka ovat armottomia feikkejä,ja muokattuja kuvia.Ei mitään kiirettä uusien pelien kanssa!Kyllä nyt on aikaa kestää niitä rumilus Bidoofeja,sun muita Purugleja.

• jamin10
        Bluered kirjoitti:

Koululainen on vihinyt Sunista ja moonista.Odotettu Diamond,ja pearl ilmestyi Kesäkuussa!Nyt odotetaan jotain suurta "Pokemon Super","Pokemon Ring","Pokemon mega",ym.Wikipedia on nyt erittäin epäluotettava.Luitko sen englanninkielisestä Uncyclopediasta?Siellä oli muistaakseni myös väitetty tulevan "Hyenas,and friends"tai "Nintengirls",jotka ovat armottomia feikkejä,ja muokattuja kuvia.Ei mitään kiirettä uusien pelien kanssa!Kyllä nyt on aikaa kestää niitä rumilus Bidoofeja,sun muita Purugleja.

samaa mieltä

• Samuli93
        Bluered kirjoitti:

Nuo sun ja moon... oon nähny kuvia ja se näytää hmm... uusitulta goldilta ja silveriltä...
        mutta mikä se opal on?

• bllöö
        Samuli93 kirjoitti:

Nuo sun ja moon... oon nähny kuvia ja se näytää hmm... uusitulta goldilta ja silveriltä...
        mutta mikä se opal on?

Opal on opaali, joku feikki(kai)

Nyt ollaan tekemässä Dark ja Time peliä(mystery dungeon 2 pelit)

Serebiissä lukee niin.

Ja kuviikin on siel.
        Se on ilmestyny japanis

• VqnhqKeskusteluMutIhs

Hah. Nyt tuli Sun and moon. 2016!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73