Pokémon Sun & Moon

KIVAT-POKET

Keskustelua Viidennen generaationin Peleistä.

8

948

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jamin10

      Hmm... aika jännä kun nyt tehään koko ajan uusia peleja... Opal ja nyt Sun & Moon. niinkun sanoin ei mitään kiirettä kyllä uusia pelejä vielä tulee mut älkää keksikö itte

      • KIVAT-POKET

        Ei helvetti sinun kanssasi! En ole itse keksinyt Sun & Moonia. Ymmärrä jo, että se voi olla mahdollista! Miten Firered & Leafgreen tuli? Aluksi niihin ei uskottu, mutta ne tulivat. Jos et usko älä usko! Vaikka olet minua vanhempi käytät puhukieltä.
        "EI AITOJA"
        Hmm... Caps lock.
        "Hmm... aika jännä kun nyt tehään koko ajan uusia peleja..."
        Niin Mariotakin tehdään. Mikä on "peleja"?
        "Opal ja nyt Sun & Moon."
        Sunia & Moonia ollaan vasta tekemässä...
        "niinkun sanoin ei mitään kiirettä kyllä uusia pelejä vielä tulee mut älkää keksikö itte"
        Toisen kerran en keksinyt tätä!
        Luin wikipediasta.


      • jamin10
        KIVAT-POKET kirjoitti:

        Ei helvetti sinun kanssasi! En ole itse keksinyt Sun & Moonia. Ymmärrä jo, että se voi olla mahdollista! Miten Firered & Leafgreen tuli? Aluksi niihin ei uskottu, mutta ne tulivat. Jos et usko älä usko! Vaikka olet minua vanhempi käytät puhukieltä.
        "EI AITOJA"
        Hmm... Caps lock.
        "Hmm... aika jännä kun nyt tehään koko ajan uusia peleja..."
        Niin Mariotakin tehdään. Mikä on "peleja"?
        "Opal ja nyt Sun & Moon."
        Sunia & Moonia ollaan vasta tekemässä...
        "niinkun sanoin ei mitään kiirettä kyllä uusia pelejä vielä tulee mut älkää keksikö itte"
        Toisen kerran en keksinyt tätä!
        Luin wikipediasta.

        sori jos ymmärsit väärin mutta en oo väittäny että SÄ oot keksiny enkä oo ajatellukaan niin vaan että kun äsken tulivat diamond ja pearl ni ei ne heti ala uusia pelejä tekemään ja mario on ihan eri juttu kun pokemon pelit. mario pelit on yleensä tasohyppely pelejä ja pokémon pelit taas rooli pelejä...
        Wikipediaan ei aina kannata luottaa. sinne voi ku7ka tahansa kirjottaa millon vaan ja muokata tekstiä. Toi opal ni en tiiä onko sekään aito mutta siihen vois ehkä just ja just uskoo. se pakkaus oli ihan oikeen näkönen. mun mielestä sen giratinan tilalla (vaikka se yks mun lempi pokemoneista onkin)pitäis olla darkrai ;)


      • Bluered
        KIVAT-POKET kirjoitti:

        Ei helvetti sinun kanssasi! En ole itse keksinyt Sun & Moonia. Ymmärrä jo, että se voi olla mahdollista! Miten Firered & Leafgreen tuli? Aluksi niihin ei uskottu, mutta ne tulivat. Jos et usko älä usko! Vaikka olet minua vanhempi käytät puhukieltä.
        "EI AITOJA"
        Hmm... Caps lock.
        "Hmm... aika jännä kun nyt tehään koko ajan uusia peleja..."
        Niin Mariotakin tehdään. Mikä on "peleja"?
        "Opal ja nyt Sun & Moon."
        Sunia & Moonia ollaan vasta tekemässä...
        "niinkun sanoin ei mitään kiirettä kyllä uusia pelejä vielä tulee mut älkää keksikö itte"
        Toisen kerran en keksinyt tätä!
        Luin wikipediasta.

        Koululainen on vihinyt Sunista ja moonista.Odotettu Diamond,ja pearl ilmestyi Kesäkuussa!Nyt odotetaan jotain suurta "Pokemon Super","Pokemon Ring","Pokemon mega",ym.Wikipedia on nyt erittäin epäluotettava.Luitko sen englanninkielisestä Uncyclopediasta?Siellä oli muistaakseni myös väitetty tulevan "Hyenas,and friends"tai "Nintengirls",jotka ovat armottomia feikkejä,ja muokattuja kuvia.Ei mitään kiirettä uusien pelien kanssa!Kyllä nyt on aikaa kestää niitä rumilus Bidoofeja,sun muita Purugleja.


      • jamin10
        Bluered kirjoitti:

        Koululainen on vihinyt Sunista ja moonista.Odotettu Diamond,ja pearl ilmestyi Kesäkuussa!Nyt odotetaan jotain suurta "Pokemon Super","Pokemon Ring","Pokemon mega",ym.Wikipedia on nyt erittäin epäluotettava.Luitko sen englanninkielisestä Uncyclopediasta?Siellä oli muistaakseni myös väitetty tulevan "Hyenas,and friends"tai "Nintengirls",jotka ovat armottomia feikkejä,ja muokattuja kuvia.Ei mitään kiirettä uusien pelien kanssa!Kyllä nyt on aikaa kestää niitä rumilus Bidoofeja,sun muita Purugleja.

        samaa mieltä


      • Samuli93
        Bluered kirjoitti:

        Koululainen on vihinyt Sunista ja moonista.Odotettu Diamond,ja pearl ilmestyi Kesäkuussa!Nyt odotetaan jotain suurta "Pokemon Super","Pokemon Ring","Pokemon mega",ym.Wikipedia on nyt erittäin epäluotettava.Luitko sen englanninkielisestä Uncyclopediasta?Siellä oli muistaakseni myös väitetty tulevan "Hyenas,and friends"tai "Nintengirls",jotka ovat armottomia feikkejä,ja muokattuja kuvia.Ei mitään kiirettä uusien pelien kanssa!Kyllä nyt on aikaa kestää niitä rumilus Bidoofeja,sun muita Purugleja.

        Nuo sun ja moon... oon nähny kuvia ja se näytää hmm... uusitulta goldilta ja silveriltä...
        mutta mikä se opal on?


      • bllöö
        Samuli93 kirjoitti:

        Nuo sun ja moon... oon nähny kuvia ja se näytää hmm... uusitulta goldilta ja silveriltä...
        mutta mikä se opal on?

        Opal on opaali, joku feikki(kai)


        Nyt ollaan tekemässä Dark ja Time peliä(mystery dungeon 2 pelit)

        Serebiissä lukee niin.

        Ja kuviikin on siel.
        Se on ilmestyny japanis


    • VqnhqKeskusteluMutIhs

      Hah. Nyt tuli Sun and moon. 2016!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5841
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2017
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1775
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe