Arvoisat motoristit,
Mitä tarkoitetaan "Suomipyörällä" Monessa myydään ilmoitksessa näkee seuraavan:
"Aito Suomipyörä..." Tarkoittaako se sitä, että pyörä on suomesta ostettu eikä ns. tuontipyörä.
SUOMIPYÖRÄ!!??
10
1622
Vastaukset
- trokari
sitäpä juuri!
- mahdotonta
saada kaupaksi yksityisillä markkinoilla johtuen Saksan tuonnista eli hintapyynnöt on Suomipyörissä pilvissä.
- Asentaja
Suomi-pyörä tarkoittaa sitä, että pyörä on uutena ostettu suomalaiselta maahantuojalta, joka on pyörän valmistajan valtuuttama.
- säätäjä
... sehän tarkoittaa ihan selvästi että se on suomessa kasattu pyörä...
- varo
Kaikki ne on tulleet samoista tehtaista - Suomen ulkopuolelta! ELi ne on OIKEASTI Japsi-, Saksa-, Britti- tai vaikka Jenkkipyöriä.
Kuten "Suomiauto". Oikeasti tarkoitta, että suola on syövyttänyt takuuvarmasti ja hiekotuskivet ovat rikkoneet maalipinnan vähintään keulasta. Moottori on ihan loppu, koska pakkasessa starttailtu ja käytetty kone kuluu todella nopeasti. SIIS ei kannata mennä paatokselliseen "Suomi-propagandaan" mukaan! - trokari
Ketkä laittaa ilmoitukseen tuon suomipyörä lisäyksen niin ne pitävät sitä"myyntivalttina",sitä se ehkä hitusen verran onkin,vaan itse olen sitä mieltä että se on prätkän pitäjästä kiinni sen kunto olipa se Helmut tai Reino,ei pitäis liikaa tuijottaa siihen alkuperäismaahan,tosin olen kyllä myös sitä mieltä että km-lukemaan ei pidä luottaa ei sitten pätkääkään jos on ns.tuontipyörä,ne ovat aivan "tuulesta temmattuja",km-luku pitää paremmin paikkaansa"suomipyörissä"
- Suosi suomalaista
Eli jos joku ei sitä vielä tiedä, niin rekisteriotteesta näet, onko suomipyörä vai ei näin: Suomipyörän tyyppikoodissa on kymmenen (10) numeroa ja kaksi (2) ensimmäistä numeroa on 99.
Mutta tänhän varmaan jo kaikki tiesikin...- Tyytyväinen
Ja tyytyväinen olen ollut. Suomipyöriä mitä kattelin ja koeajoin, niin hinta oli korkeampi, ulkoa epäsiistinpi ja mittarissa enemmän lukemaa. Omalla tuontipyörällä on ikää ihan kohtuullisesti, mutta kunto on loistava, päällepäin erittäin siistä ja muutenkin kaikki pelaa kuten pitää. Kone tuntuu olevan myös tip-top kunnossa.
Huonoja yksilöitä tietenkin on myös ulkomailla, mutta itse olen sitä mieltä, ettei kukaan kai romuja viitsi ulkomailta saakka suomeen raahataeli suurin osa tuontipyöristä on paljon paremmassa kunnossa kun perus suomipyörä. - Man
Olen tuonut maahan 110 moottoripyörää saksasta ja nyt se on loppu, koska markkinat ovat aikasen täynnä. Sen vuoksi en ole jäävi ottamaan kantaa, koska enää ei ole oma leipä ojassa.
Koko homma alkoi 6 vuotta sitten siitä, kun ajattelin ostaa itselleni pyörän. Tutustuttuani saksan markkinoihin, huomasin että siellä pidetään pyöriä paljon paremmin kuin suomessa. Samanikäiset vehkeet olivat keskimäärin pajon parempikuntoisia, vähemmän ajettuja ja paremmin huollettuja. Juu tiedän nämä mittarin ruuvausjutut, gunther on niin epärehellinen, suomipoika ei!
Tiedän, että jotkut ovat harrastaneet myös raatojen tuomista, joka on vääristänyt todellista kuvaa. Itse toin pyörät aina suoraan yksityishenkilöiltä ja kyllä on ollut upea nähdä kuinka helposti löytyi 10 vuotta vanhoja pelejä, jotka olivat lähes uudenveroisia, kun taas valtaosa ns. suomipyöristä on ollut todellakin käytetyn oloisia tuossa iässä.
Saksalaiset pitävät parempaa huolta omaisuudestaan ja ympäristöstään kuin suomalaiset. Saksalaisilla on ajoneuvoja enemmän taloudessa, monilla prätkiäkin useita, joten niillä on keskimäärin vähempi ajettu.
Niin, mikä on siis suomipyörä. Se on se huonompikuntoinen ja josta jotkut pellet yrittää pyytää kovempaa hintaa! - Koodimies
Tuon koodin mukaan KAIKKI uutena Suomesta ostetut pyörät ovat ns. Suomi-pyöriä.
Koodi ei kerro sitä onko pyörän maahantuonut liike valmistajan valtuuttama.
Ts. koodi ei takaa sitä että kyseessä olisi aito Suomi-pyörä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331458