Liikkuuko täällä Panteisteja? Meikäläinen on jo about noin nelisen vuotta ollut tietoinen omasta panteistisesta elämänkatsomuksesta.
Ois kiva jutella muiden panteistien kanssa. 8o)
Panteisteja??
6
1292
Vastaukset
- neitipanteisti
Onhan meitä muitakin, mutta harvemmin käyn täällä kirjoittelemassa kun valitettavasti täällä liikkuu myös kaikenmaailman hörhöjä ja minua puuduttaa heidän asiattomat kommentit.
Kannattaa tutustua näihin
www.panteismi.net suomalainen keskustelufoorumi
www.pantheism.net amerikkalainen asiallinen sivusto- firerose
mäkin erehdyin ateismi palstalle ja jouduin siellä itsekin aikamoiseen sanaharkkaan,jos näin voidaan sanoa.
Eräs nimimerkki luulee minua joksikin muuksi ja se on kieltämättä aika ärsyttävää.
Mä olen itseasiassa jo käynyt rekkaantumassa panteisti foorumiin Janskukka nimellä. Siellä vaan on niin hiljaista et tekis mieli kiljaista!
80) - ogelilainen
firerose kirjoitti:
mäkin erehdyin ateismi palstalle ja jouduin siellä itsekin aikamoiseen sanaharkkaan,jos näin voidaan sanoa.
Eräs nimimerkki luulee minua joksikin muuksi ja se on kieltämättä aika ärsyttävää.
Mä olen itseasiassa jo käynyt rekkaantumassa panteisti foorumiin Janskukka nimellä. Siellä vaan on niin hiljaista et tekis mieli kiljaista!
80)Panteismifoorumissa on nelisenkymmentä kirjautunutta, mutta panteismista kiinnostuneita on varmasti monin verroin enemmän.
Kokoontumisestakin on ollut juttua aina silloin tällöin, lähinnä Helsingin seudulla. Ilmeisesti kiinnostusta tapaamiseen ei ole vielä ollut riittävästi. - firerose
ogelilainen kirjoitti:
Panteismifoorumissa on nelisenkymmentä kirjautunutta, mutta panteismista kiinnostuneita on varmasti monin verroin enemmän.
Kokoontumisestakin on ollut juttua aina silloin tällöin, lähinnä Helsingin seudulla. Ilmeisesti kiinnostusta tapaamiseen ei ole vielä ollut riittävästi.kanssa,että monta on rekkautunutta. Hirveesti ei vaan siellä keskustella.
Kokoontuminen olisi hieno juttu,mutta vaatisi varmaan muutaman ns.vetäjän. Tai sitten ihan vaan kokoonnutas juttelee asioista ilman sen isompaa suunnitelmaa tai ohjelmaa.
Taidamme olla aika harvassa (sinä, minä ja panteisti), tai valtaosa ei vain ole tullut "kaapista ulos". Tai eivät edes tiedä kaapin olevan olemassa...:D
- firerose
mä luulen ettei moni tiedä kaapin olemassaoloa :0)siinä varmaan suurin syy miksi liikkeellä ollaan aika vähän.Joko sä olet panteisti foorumissa kirjautuneena?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164562
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831692Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2741542Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731505Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421381Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931044
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651023