Panteisteja??

firerose

Liikkuuko täällä Panteisteja? Meikäläinen on jo about noin nelisen vuotta ollut tietoinen omasta panteistisesta elämänkatsomuksesta.

Ois kiva jutella muiden panteistien kanssa. 8o)

6

1300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitipanteisti

Onhan meitä muitakin, mutta harvemmin käyn täällä kirjoittelemassa kun valitettavasti täällä liikkuu myös kaikenmaailman hörhöjä ja minua puuduttaa heidän asiattomat kommentit.

Kannattaa tutustua näihin
      www.panteismi.net suomalainen keskustelufoorumi
      www.pantheism.net amerikkalainen asiallinen sivusto

• firerose

mäkin erehdyin ateismi palstalle ja jouduin siellä itsekin aikamoiseen sanaharkkaan,jos näin voidaan sanoa.

Eräs nimimerkki luulee minua joksikin muuksi ja se on kieltämättä aika ärsyttävää.

Mä olen itseasiassa jo käynyt rekkaantumassa panteisti foorumiin Janskukka nimellä. Siellä vaan on niin hiljaista et tekis mieli kiljaista!

80)

• ogelilainen
        firerose kirjoitti:

mäkin erehdyin ateismi palstalle ja jouduin siellä itsekin aikamoiseen sanaharkkaan,jos näin voidaan sanoa.

Eräs nimimerkki luulee minua joksikin muuksi ja se on kieltämättä aika ärsyttävää.

Mä olen itseasiassa jo käynyt rekkaantumassa panteisti foorumiin Janskukka nimellä. Siellä vaan on niin hiljaista et tekis mieli kiljaista!

80)

Panteismifoorumissa on nelisenkymmentä kirjautunutta, mutta panteismista kiinnostuneita on varmasti monin verroin enemmän.

Kokoontumisestakin on ollut juttua aina silloin tällöin, lähinnä Helsingin seudulla. Ilmeisesti kiinnostusta tapaamiseen ei ole vielä ollut riittävästi.

• firerose
        ogelilainen kirjoitti:

Panteismifoorumissa on nelisenkymmentä kirjautunutta, mutta panteismista kiinnostuneita on varmasti monin verroin enemmän.

Kokoontumisestakin on ollut juttua aina silloin tällöin, lähinnä Helsingin seudulla. Ilmeisesti kiinnostusta tapaamiseen ei ole vielä ollut riittävästi.

kanssa,että monta on rekkautunutta. Hirveesti ei vaan siellä keskustella.

Kokoontuminen olisi hieno juttu,mutta vaatisi varmaan muutaman ns.vetäjän. Tai sitten ihan vaan kokoonnutas juttelee asioista ilman sen isompaa suunnitelmaa tai ohjelmaa.

• Taidamme olla aika harvassa (sinä, minä ja panteisti), tai valtaosa ei vain ole tullut "kaapista ulos". Tai eivät edes tiedä kaapin olevan olemassa...:D

• firerose

mä luulen ettei moni tiedä kaapin olemassaoloa :0)siinä varmaan suurin syy miksi liikkeellä ollaan aika vähän.Joko sä olet panteisti foorumissa kirjautuneena?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      94
      1855
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      86
      1303
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      115
      972
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      863
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe