Liikkuuko täällä Panteisteja? Meikäläinen on jo about noin nelisen vuotta ollut tietoinen omasta panteistisesta elämänkatsomuksesta.
Ois kiva jutella muiden panteistien kanssa. 8o)
Panteisteja??
6
1322
Vastaukset
- neitipanteisti
Onhan meitä muitakin, mutta harvemmin käyn täällä kirjoittelemassa kun valitettavasti täällä liikkuu myös kaikenmaailman hörhöjä ja minua puuduttaa heidän asiattomat kommentit.
Kannattaa tutustua näihin
www.panteismi.net suomalainen keskustelufoorumi
www.pantheism.net amerikkalainen asiallinen sivusto- firerose
mäkin erehdyin ateismi palstalle ja jouduin siellä itsekin aikamoiseen sanaharkkaan,jos näin voidaan sanoa.
Eräs nimimerkki luulee minua joksikin muuksi ja se on kieltämättä aika ärsyttävää.
Mä olen itseasiassa jo käynyt rekkaantumassa panteisti foorumiin Janskukka nimellä. Siellä vaan on niin hiljaista et tekis mieli kiljaista!
80) - ogelilainen
firerose kirjoitti:
mäkin erehdyin ateismi palstalle ja jouduin siellä itsekin aikamoiseen sanaharkkaan,jos näin voidaan sanoa.
Eräs nimimerkki luulee minua joksikin muuksi ja se on kieltämättä aika ärsyttävää.
Mä olen itseasiassa jo käynyt rekkaantumassa panteisti foorumiin Janskukka nimellä. Siellä vaan on niin hiljaista et tekis mieli kiljaista!
80)Panteismifoorumissa on nelisenkymmentä kirjautunutta, mutta panteismista kiinnostuneita on varmasti monin verroin enemmän.
Kokoontumisestakin on ollut juttua aina silloin tällöin, lähinnä Helsingin seudulla. Ilmeisesti kiinnostusta tapaamiseen ei ole vielä ollut riittävästi. - firerose
ogelilainen kirjoitti:
Panteismifoorumissa on nelisenkymmentä kirjautunutta, mutta panteismista kiinnostuneita on varmasti monin verroin enemmän.
Kokoontumisestakin on ollut juttua aina silloin tällöin, lähinnä Helsingin seudulla. Ilmeisesti kiinnostusta tapaamiseen ei ole vielä ollut riittävästi.kanssa,että monta on rekkautunutta. Hirveesti ei vaan siellä keskustella.
Kokoontuminen olisi hieno juttu,mutta vaatisi varmaan muutaman ns.vetäjän. Tai sitten ihan vaan kokoonnutas juttelee asioista ilman sen isompaa suunnitelmaa tai ohjelmaa.
Taidamme olla aika harvassa (sinä, minä ja panteisti), tai valtaosa ei vain ole tullut "kaapista ulos". Tai eivät edes tiedä kaapin olevan olemassa...:D
- firerose
mä luulen ettei moni tiedä kaapin olemassaoloa :0)siinä varmaan suurin syy miksi liikkeellä ollaan aika vähän.Joko sä olet panteisti foorumissa kirjautuneena?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,1284639Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu293377- 203315
Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt472979Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka512965Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222839Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod182590Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132315- 92199
MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142135