edullinen CD-soitin

kuulokekäyttöön

Etsin edullista cd-soitinta hintaluokkaan alle 300e, jotka tulisivat lähinnä kuulokekäyttöön (Seuraksi Sennheiser hd-650:lle). Olen löytänyt tähän mennessä kolme järkevältä kuulostavaa vaihtoehtoa:

Marantz cd-5001, hinta pixmaniassa 230€ (sis toim.)hyvää tässä laitteessa olisi se, että se sisältäisi jo valmiiksi kuulokelähdön (ei tarvitsisi erikseen ainakaan alkuun hommata kuulokevahvistinta)Mutta onko tällaisesta mihinkään?

Toinen eteeni tullut vaihtoehto on halvempi sonyn CDP-XE270 CD-soitin, hinta verkkokauppa.com:ssa 143,00 mutta tämä tarvitsee lisäksi kuulokevahvistimen (edullisimmat n.100-200 €)Onko kenelläkään kokemusta?

Ja vielä kolmas löytämäni vaihtoehto on Yamahan CDX-497 CD-soitin (hinta postikuluineen hieman alle 300. Tämäkin malli sisältää kuulokelähdön, josta löytyy mainintana impedanssi 32 ohmia.

Ymmärtääkseni normaalien vahvisimien kuulokelähdöt ovat yleensä lähinnä pelleilyä, mutta cd-soittimien kuulokelähdöt kohtuullisia?

Ehdotuksia?... Kommentteja?

5

1863

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaakko Kulta

Osta CD-soitinta, eihän niillä tee mitään. Osta levysoitin, tuolla rahalla saat jo hyvän täysautomaatti Denonin jossa riaa korjain sisäänrakennettuna.

• kuulokekyttöön

Niin.. Mutta noita CD:itä kertynyt parisen sataa. Jos alkaa noita levyjä kertymään, niin pidetään Denon mielessä..

• joojoo-mies
        kuulokekyttöön kirjoitti:

Niin.. Mutta noita CD:itä kertynyt parisen sataa. Jos alkaa noita levyjä kertymään, niin pidetään Denon mielessä..

tuo denon on ihan persiistä, paitsi ehkä cd-soittimena.

sen enempää perustelematta. itse ottaisin mainituista marantzin. vähän kalliimpi malli oli itselläkin aikoinaan harkinnassa.

• hevari

Osta se Marantz.mulla on se ja kuulokeääni on loistava etenkin kun siihen kuulokelähtöön on panostettu normaalia enemmän.Mä ainakin löysin uusia juttuja tutilta levyiltä mut se tietty vaatii kuulokkeiltakin jotain eli ei mopolla motarille

• keskustelun aloittanut

Se Marantz tuli hommattua pari kuukautta sitten, eikä ole kaduttanut tippaakaan. Ja se kuulokelähtökin tosiaan tuntuu olevan ihan asiallinen, ja voittaa kyllä ainakin sen vaihtoehdon, että liittäisi sen soittimen normaaliin vahvariin, johon sitten liittäisi kuulokkeet..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      43
      3044
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1887
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1870
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      75
      1561
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1474
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1358
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      25
      1300
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1289
    9. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      102
      1081
    10. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1071
    Aihe