edullinen CD-soitin

kuulokekäyttöön

Etsin edullista cd-soitinta hintaluokkaan alle 300e, jotka tulisivat lähinnä kuulokekäyttöön (Seuraksi Sennheiser hd-650:lle). Olen löytänyt tähän mennessä kolme järkevältä kuulostavaa vaihtoehtoa:

Marantz cd-5001, hinta pixmaniassa 230€ (sis toim.)hyvää tässä laitteessa olisi se, että se sisältäisi jo valmiiksi kuulokelähdön (ei tarvitsisi erikseen ainakaan alkuun hommata kuulokevahvistinta)Mutta onko tällaisesta mihinkään?

Toinen eteeni tullut vaihtoehto on halvempi sonyn CDP-XE270 CD-soitin, hinta verkkokauppa.com:ssa 143,00 mutta tämä tarvitsee lisäksi kuulokevahvistimen (edullisimmat n.100-200 €)Onko kenelläkään kokemusta?

Ja vielä kolmas löytämäni vaihtoehto on Yamahan CDX-497 CD-soitin (hinta postikuluineen hieman alle 300. Tämäkin malli sisältää kuulokelähdön, josta löytyy mainintana impedanssi 32 ohmia.


Ymmärtääkseni normaalien vahvisimien kuulokelähdöt ovat yleensä lähinnä pelleilyä, mutta cd-soittimien kuulokelähdöt kohtuullisia?

Ehdotuksia?... Kommentteja?

5

1807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaakko Kulta

      Osta CD-soitinta, eihän niillä tee mitään. Osta levysoitin, tuolla rahalla saat jo hyvän täysautomaatti Denonin jossa riaa korjain sisäänrakennettuna.

      • kuulokekyttöön

        Niin.. Mutta noita CD:itä kertynyt parisen sataa. Jos alkaa noita levyjä kertymään, niin pidetään Denon mielessä..


      • joojoo-mies
        kuulokekyttöön kirjoitti:

        Niin.. Mutta noita CD:itä kertynyt parisen sataa. Jos alkaa noita levyjä kertymään, niin pidetään Denon mielessä..

        tuo denon on ihan persiistä, paitsi ehkä cd-soittimena.

        sen enempää perustelematta. itse ottaisin mainituista marantzin. vähän kalliimpi malli oli itselläkin aikoinaan harkinnassa.


    • hevari

      Osta se Marantz.mulla on se ja kuulokeääni on loistava etenkin kun siihen kuulokelähtöön on panostettu normaalia enemmän.Mä ainakin löysin uusia juttuja tutilta levyiltä mut se tietty vaatii kuulokkeiltakin jotain eli ei mopolla motarille

      • keskustelun aloittanut

        Se Marantz tuli hommattua pari kuukautta sitten, eikä ole kaduttanut tippaakaan. Ja se kuulokelähtökin tosiaan tuntuu olevan ihan asiallinen, ja voittaa kyllä ainakin sen vaihtoehdon, että liittäisi sen soittimen normaaliin vahvariin, johon sitten liittäisi kuulokkeet..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1669
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1518
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1159
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1114
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1092
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      6
      1002
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    8. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      6
      960
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      2
      960
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      954
    Aihe