Onko tosi

järkeä päähän

Mitä liikkuu näiden tyyppien päässä jotka vastailevat mitä sattuu näihin kysymyksiin joita ihmiset kysyvät täälä suomi24,suurin osa vastauksista tuntuu olevan täyttä pas... harmittaa niitten puolesta jotka oikeesti haluavat tietoa asioihin.

3

669

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justiinsa

Kun ei pysty ymmärtää sitä että joillain on oikeesti asiaa.. Ihme homma kun on joku 30viestin ketju niin niistä 25viestiä on puhdasta vit%#"%#lua.. Sitte tää trolli touhu.. Tarkoituksen mukaisia provoja toisille aroilla aihe alueilla.. Kasvakaa AIKUISIKSI..

• Kysymyksetkin

Ovat toisinaan kyllä melko outoja. Mistä löydän kanalinnut...? Eihän tuohonkaan voi vastata muulla tavoin kun siihen on vastattu. Ei metsästä saalista haeta niin että joku tietäis kertoa että mene sen kuusen taa ja ammu...Ei ole pyytöhommissa valmiiksi katettua pöytää.

• kirjoitit
        Kysymyksetkin kirjoitti:

Ovat toisinaan kyllä melko outoja. Mistä löydän kanalinnut...? Eihän tuohonkaan voi vastata muulla tavoin kun siihen on vastattu. Ei metsästä saalista haeta niin että joku tietäis kertoa että mene sen kuusen taa ja ammu...Ei ole pyytöhommissa valmiiksi katettua pöytää.

edellinen vastaaja. Välillä tuntuu kuin joiltakin puuttuisi oma järki kokonaan. Vähän väliä kysellään kysymyksiä, joihin pitäisi kysyjien itsekin keksivän vastauksen. Esimerkiksi metsästykseen liittyviin kysymyksiin kuten mistä kannattaa... millä välineillä... mihin aikaan... löytää parhaiten vastaukset menemällä itse ulos kokeilemaan. Eiköhän nuo entisaikojenkin metsästäjät joutuneet oppimaan pyyntiniksinsä ihan omin päin, virheistään oppimalla, yritys- ja erehdystaktiikalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1446
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      103
      928
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      835
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      747
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      612
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      601
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      579
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    10. 48
      547
    Aihe