mäyräkoiralle vaatteita?

:)))))

niin eli mistä saa ostettua mäyrikselle vaatteita? vaatteill atarkoitan nyt sadeviittoja ja toppamantteleita ym. Kun tavallisten pienten koirien vaatteet tuntuvat loppuvan puolitiehen,kun mäykyllä on nii pitkö selkä. nettikauppojen osoitteita PALJON kiitos! :)

14

6772

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mäykkyneito

meillä on hurtan sadepuku ja lämpömantteli, suosittelen. varsinkin mantteli on helppo pukea ja koira pitää sitä mielellään (sadepukua pitää, ei tosin niin mielellään).hurtalla on myös netti-sivut, en tiedä onnistuuko sitä kautta tilaus. itse otin koiran mukaan eläinkauppaan ja sovitin sekä ostin sieltä ko. vaatteet.

• jostain...

Saakohan jostain kaavoja em mantteleihin ja sadepukuihin?? Ovat varmasti aivan simppeleitä ommella itse, ja säätäisi todella sievoisen summan rahaa..

• lehdistä
        jostain... kirjoitti:

Saakohan jostain kaavoja em mantteleihin ja sadepukuihin?? Ovat varmasti aivan simppeleitä ommella itse, ja säätäisi todella sievoisen summan rahaa..

Jos mistään ei löydy, kaavojahan on melko helppo muokata myös itse. Käsityölehdissä on ainakin ollut manttelien ja haalareiden kaavoja, joita voi hieman muokkailla omalle koiruudelle sopivaksi. Näin olen ainakin itse tehnyt.

Meillä on Joken mäyräkoirille vartavasten tarkoitettu sadehaalari. Tuo neiti vihaa sitä yli kaiken, eli ei käytetä usein. Sopiva se kuitenkin on, tosin taka lahkeet hieman liian pitkät. Käytiin mekin ihan liikkeessa sovittamassa. Ajattelin siitä piirtää kaavat ja tehdä talveksi fleece haalarin, ettei palelis niin hirveästi kovilla pakkasilla.

• Elli3
        lehdistä kirjoitti:

Jos mistään ei löydy, kaavojahan on melko helppo muokata myös itse. Käsityölehdissä on ainakin ollut manttelien ja haalareiden kaavoja, joita voi hieman muokkailla omalle koiruudelle sopivaksi. Näin olen ainakin itse tehnyt.

Meillä on Joken mäyräkoirille vartavasten tarkoitettu sadehaalari. Tuo neiti vihaa sitä yli kaiken, eli ei käytetä usein. Sopiva se kuitenkin on, tosin taka lahkeet hieman liian pitkät. Käytiin mekin ihan liikkeessa sovittamassa. Ajattelin siitä piirtää kaavat ja tehdä talveksi fleece haalarin, ettei palelis niin hirveästi kovilla pakkasilla.

Ongelmani on että vaikka osaan ommella en osaa piirtää kaavoja mittojen mukaan....jos kaavat valmiina lopputulos onnistuu.

• löytyis

yksi lk-mäyrikselle kudottu villapaita, mustavalkoinen. Ei mitään priimatyötä, mutta meidän mäykky tykkäs siitä. Jos haluat sen, laita osoitteesi, lähetän. Lämmitti Viliä hyvin talvella.

• karvaton koiranvatsa

joko on mennyt villapaita. en löydä mistään sopivaa omalleni. osoitteeni on eeva sumala seutulanrinne i 96800 rovaniemi. maksan postikulut

• tyytyväinen asiakas
    • Sofliini

Itse ostin mäyrikselleni mäyräkoiraa varten tehdyn fleecepuvun (Hurtta) Mustista ja Mirristä. Täydellinen mitta selässä sekä lahkeissa. Sopii myös, jos on kääpiömäyris. Ja lämmittää tosi hyvin :)

• 20+18

Meidän mummo toi Saksasta, sitten tein siitä kaavat ja seuraavat ompelin itse...

• Mustikka
        20+18 kirjoitti:

Meidän mummo toi Saksasta, sitten tein siitä kaavat ja seuraavat ompelin itse...

Ainakin tässä verkkokaupassa on suht koht paljon mäykkymalleja ja istuu hyvin. Ostin omalla kääpiömäyräkoitalleni. Puppystyle.fi

• hena9

Älä ainakaan Puppystylestä ota. Mainostaa tavaraa jota ei ole olemassa, mainostaa kuvilla, joissa on tavaraa joka ei kuitenkaan toimitukseen kuulu.

• 98765443

Hurtalla on erihyviä mantteleita mitkä ei valu rinnan alle ja mittataulukon mäyräkoirakoko 42 sopi 35-centin rinnan ympärysmitalle hyvin.

www.petenkoirarvike.com
      suosittelen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      3225
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1177
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1162
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      53
      1102
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1032
    6. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      47
      899
    7. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      878
    8. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      867
    9. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      25
      864
    10. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      862
    Aihe