mäyräkoiralle vaatteita?

:)))))

niin eli mistä saa ostettua mäyrikselle vaatteita? vaatteill atarkoitan nyt sadeviittoja ja toppamantteleita ym. Kun tavallisten pienten koirien vaatteet tuntuvat loppuvan puolitiehen,kun mäykyllä on nii pitkö selkä. nettikauppojen osoitteita PALJON kiitos! :)

14

6430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mäykkyneito

      meillä on hurtan sadepuku ja lämpömantteli, suosittelen. varsinkin mantteli on helppo pukea ja koira pitää sitä mielellään (sadepukua pitää, ei tosin niin mielellään).hurtalla on myös netti-sivut, en tiedä onnistuuko sitä kautta tilaus. itse otin koiran mukaan eläinkauppaan ja sovitin sekä ostin sieltä ko. vaatteet.

      • jostain...

        Saakohan jostain kaavoja em mantteleihin ja sadepukuihin?? Ovat varmasti aivan simppeleitä ommella itse, ja säätäisi todella sievoisen summan rahaa..


      • lehdistä
        jostain... kirjoitti:

        Saakohan jostain kaavoja em mantteleihin ja sadepukuihin?? Ovat varmasti aivan simppeleitä ommella itse, ja säätäisi todella sievoisen summan rahaa..

        Jos mistään ei löydy, kaavojahan on melko helppo muokata myös itse. Käsityölehdissä on ainakin ollut manttelien ja haalareiden kaavoja, joita voi hieman muokkailla omalle koiruudelle sopivaksi. Näin olen ainakin itse tehnyt.

        Meillä on Joken mäyräkoirille vartavasten tarkoitettu sadehaalari. Tuo neiti vihaa sitä yli kaiken, eli ei käytetä usein. Sopiva se kuitenkin on, tosin taka lahkeet hieman liian pitkät. Käytiin mekin ihan liikkeessa sovittamassa. Ajattelin siitä piirtää kaavat ja tehdä talveksi fleece haalarin, ettei palelis niin hirveästi kovilla pakkasilla.


      • Elli3
        lehdistä kirjoitti:

        Jos mistään ei löydy, kaavojahan on melko helppo muokata myös itse. Käsityölehdissä on ainakin ollut manttelien ja haalareiden kaavoja, joita voi hieman muokkailla omalle koiruudelle sopivaksi. Näin olen ainakin itse tehnyt.

        Meillä on Joken mäyräkoirille vartavasten tarkoitettu sadehaalari. Tuo neiti vihaa sitä yli kaiken, eli ei käytetä usein. Sopiva se kuitenkin on, tosin taka lahkeet hieman liian pitkät. Käytiin mekin ihan liikkeessa sovittamassa. Ajattelin siitä piirtää kaavat ja tehdä talveksi fleece haalarin, ettei palelis niin hirveästi kovilla pakkasilla.

        Ongelmani on että vaikka osaan ommella en osaa piirtää kaavoja mittojen mukaan....jos kaavat valmiina lopputulos onnistuu.


    • löytyis

      yksi lk-mäyrikselle kudottu villapaita, mustavalkoinen. Ei mitään priimatyötä, mutta meidän mäykky tykkäs siitä. Jos haluat sen, laita osoitteesi, lähetän. Lämmitti Viliä hyvin talvella.

      • karvaton koiranvatsa

        joko on mennyt villapaita. en löydä mistään sopivaa omalleni. osoitteeni on eeva sumala seutulanrinne i 96800 rovaniemi. maksan postikulut


    • tyytyväinen asiakas
    • Sofliini

      Itse ostin mäyrikselleni mäyräkoiraa varten tehdyn fleecepuvun (Hurtta) Mustista ja Mirristä. Täydellinen mitta selässä sekä lahkeissa. Sopii myös, jos on kääpiömäyris. Ja lämmittää tosi hyvin :)

      • 20+18

        Meidän mummo toi Saksasta, sitten tein siitä kaavat ja seuraavat ompelin itse...


      • Mustikka
        20+18 kirjoitti:

        Meidän mummo toi Saksasta, sitten tein siitä kaavat ja seuraavat ompelin itse...

        Ainakin tässä verkkokaupassa on suht koht paljon mäykkymalleja ja istuu hyvin. Ostin omalla kääpiömäyräkoitalleni. Puppystyle.fi


    • hena9

      Älä ainakaan Puppystylestä ota. Mainostaa tavaraa jota ei ole olemassa, mainostaa kuvilla, joissa on tavaraa joka ei kuitenkaan toimitukseen kuulu.

    • 98765443

      Hurtalla on erihyviä mantteleita mitkä ei valu rinnan alle ja mittataulukon mäyräkoirakoko 42 sopi 35-centin rinnan ympärysmitalle hyvin.

      www.petenkoirarvike.com
      suosittelen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      452
      3304
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      417
      2975
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      127
      2819
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2182
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2010
    6. 176
      1390
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1347
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1216
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      79
      1190
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1040
    Aihe