SKB

kuka tekee???

Onko minkä tehtaan tekele vai ihan oma merkkinsä?
Onko mahdollisesti mukiinmenevä vai mahtaako tohtia puhua jopa laadusta???

9

3563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Japsi

      Kannattaa varoa ampumasta kovempia latauksia , sillä lukkorunko on altis ratkeamaan , ja on suht kallis varaosa.

      • Puolari

        SKP on asiallisesti tehty japsi. Toimii kuin unelma, kun muistaa aseenkäyttäjän perusasit. Puhdista ase käytön jälkeen. Älä lotraa öjlyn kanssa.Jos ase kastuu, kuivaa se heti. Älä missään tapauksessa laiat piipuun öljyä ja sen jälkeeen asetta piippu ylöspäin odottamaan myöhempää puhdistusta.
        Kaupasta saatavat lataukset eivät riko haukukkojen lukkorunkoja, ellei niissä ole valmistusvikaa.
        Millanenhan lataus halkaisee lukkurungon?
        Jos hankit käytetyn SKP, kokeile ensin käykö ase sulle ja sen jälkeen aseen tekninen kunto koeampumalla muutamia erilaisia panoksia.
        Tuntemissani SKP puolareissa ei ole ollut mitään ongelmia. Hyvällä tuurilla voi käytettynäkin saada tosi pitkäikäisen työkalun.


      • Jussi 1087
        Puolari kirjoitti:

        SKP on asiallisesti tehty japsi. Toimii kuin unelma, kun muistaa aseenkäyttäjän perusasit. Puhdista ase käytön jälkeen. Älä lotraa öjlyn kanssa.Jos ase kastuu, kuivaa se heti. Älä missään tapauksessa laiat piipuun öljyä ja sen jälkeeen asetta piippu ylöspäin odottamaan myöhempää puhdistusta.
        Kaupasta saatavat lataukset eivät riko haukukkojen lukkorunkoja, ellei niissä ole valmistusvikaa.
        Millanenhan lataus halkaisee lukkurungon?
        Jos hankit käytetyn SKP, kokeile ensin käykö ase sulle ja sen jälkeen aseen tekninen kunto koeampumalla muutamia erilaisia panoksia.
        Tuntemissani SKP puolareissa ei ole ollut mitään ongelmia. Hyvällä tuurilla voi käytettynäkin saada tosi pitkäikäisen työkalun.

        Japanilainen SKB on yhtä laadukas kuin Berettakin, ellei jopa laadukkaampikin.
        www.shirstone.com
        www.skbshotguns.com


      • Anonyymi
        Jussi 1087 kirjoitti:

        Japanilainen SKB on yhtä laadukas kuin Berettakin, ellei jopa laadukkaampikin.
        www.shirstone.com
        www.skbshotguns.com

        Kyllä👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä👍

        2007 ??


    • Anonyymi

      SKB on laadukas Japanissa tehty ase. Hyvä ostos käytettynä. Hakkaa mennen tullen uudet halpahaulikot.

      • Anonyymi

        Miksi vaivauduit näin vanhaan ketjuun, etkä edes tuonut mitään uutta asiaan? Ihan tarpeeton kommmentti ja turha ketjun nosto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vaivauduit näin vanhaan ketjuun, etkä edes tuonut mitään uutta asiaan? Ihan tarpeeton kommmentti ja turha ketjun nosto.

        Tämä nyt vasta turha kommentti oli jauhaa ihan olematonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä nyt vasta turha kommentti oli jauhaa ihan olematonta.

        Vaikkapa poliisin kirpputorilla Riihimäellä näitä on ollut tarjolla kohtuu hintaan. Laatu ase.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe