Olisin lähdössä poikaystäväni kanssa ensi kesänä jonnekkin Eurooppaan. mutta aloimme pohtia, että minne sitä lähtisi. Olisi kiva mennä Portugaliin, Espanjaan tai Italiaan mutta osaako joku neuvoa kivaa paikkaa, joka ei olisi kauhea turistirysä paikka mutta sinne pääsisi helposti matkustettua mielellään lentokoneella. Ja siellä saisi olla vähän "eksoottisempaa" ja hiekkarantoja. ja mielellään vilkas yöelämä, vaatekauppoja, ravintoloita sekä jotain paikkalistakin eikä pelkkää turistikrääsää. mihin aikaan kesästä olisi parhainta lähteä, että olisi lämmintä ja ruskettuisi hyvin?
kuulkaas kuulkaas
matkakuumeessa
1
343
Vastaukset
- Kreikkaan
menkää Kreikkaa, jollekin saarelle, esim Karpathos tai Thassos. Kreetalta löytyy myös mukavia paikkoja, Hania/Platanis tai Rethymnon. Näissä paikoissa on kyllä turismia, mutta silti ihan siedettäviä paikkoja. Itse nuorempana tykkäsin kovasti Rethymnonista, hotellit,kaupat ja ravintolat sijaitsee lähes kaikki rannan tuntumassa. Päivällä rannalle ei tarvitse siis kävellä pitkiä matkoja jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851272
- 1101133
- 73987
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673