voi että kun mua

ärsyttää

Olen lueskellut tätäkin palstaa jo jonkun aikaa ja ajattelin kirjoittaa pienen purkauksen.

Minua nimittäin hierojana ärsyttää suunnattomasti, kaikki ammattimaiseen hierontaan liitettävä seksistisyys.

Jokainen lienee kuullut tällä alalla olevista "kopeloitsijoista", tai millä nimellä heitä nyt haluaakaan nimittää. Tämä "epäkelpo aines" painukoon pois alalta, tai lisätköön ilmoituksiinsa "litistelijä tarjoaa hierontaa", että kaikki tietävät mistä on kyse, eikä kenenkään tarvitse järkyttyä, saamastaan epäasiallisesta kohtelusta hieronnassa.

Sillä he eivät tee mitään muuta, kuin ison karhunpalveluksen kaikille ammattitaitoisille hierojille ja heidän asiakkailleen.

Eipä muuta tällä kertaa. Kiitoksia mielenkiinnostanne.

10

2636

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koulutettu hieroja

Muuten olen samaa mieltä, mutta lisäisin sen, että nämä "hellät mieshierojat naiselle" ovat todennäköisemmin kouluttamattomia. Valitettavasti suuri yleisö ei erottele heidän toimintaansa koulutettujen hierojien toiminnasta.

Pervot, komeat, hellät, vonkaajat joutaisivat seksipalstoille tarjoamaan " tahdikkaita, huomamaattomia palveluksiaan naisille" !!!

Ja puoskarilaki myös suomeen. Nimikesuoja on vain
      "koulutetulla hierojalla".... Hierojaksi saa jokainen puutteessa oleva idiootti kutsua itseään.

• väite

...> ,että nämä "hellät mieshierojat naisille" ovat todennäköisemmin kouluttamattomia.

Kuinka perustelet väitettäsi?

• koulutettu hieroja
        väite kirjoitti:

...> ,että nämä "hellät mieshierojat naisille" ovat todennäköisemmin kouluttamattomia.

Kuinka perustelet väitettäsi?

Koulutettu hieroja kuuluu terveydenhuollon ammattilaisiin ja jos harjoittaa toimintaansa kuten ammattilainen, niin silloin hän ei valitse asiakkaitaan sukupuolen mukaan.

Verrokkina: hammaslääkäri,optikko,puheterapeutti,hammashuoltaja,lääkintävahtimestari-sairaankuljettaja ......

Oletteko törmänneet es. näihin terveydenhuollon ammattilaisiin, jotka valitsevat asiakkansa sukupuolen mukaan ?????

http://www.teo.fi/uusi/suomi_1.htm (ja sieltä ammattihenkilöiden oikeudet ja rekisteröinti )

Koulutettu hieroja on nimikesuojattu terveydenhuollon ammattilainen.

Ja käyppä vielä lukaisemassa koulutettujen hierojien liiton eettiset ohjeet ihan ajatuksen kanssa.

http://www.khl.fi/eettiset ohjeet.pdf

Jos voit esittää perustelun sukupuolisyrjintää harjoittavan hierojan täyttävän kohdan 1) ihmisarvon kunnioitus, niin haluaisin kuulla sen.

• joo?!?!?!
        koulutettu hieroja kirjoitti:

Koulutettu hieroja kuuluu terveydenhuollon ammattilaisiin ja jos harjoittaa toimintaansa kuten ammattilainen, niin silloin hän ei valitse asiakkaitaan sukupuolen mukaan.

Verrokkina: hammaslääkäri,optikko,puheterapeutti,hammashuoltaja,lääkintävahtimestari-sairaankuljettaja ......

Oletteko törmänneet es. näihin terveydenhuollon ammattilaisiin, jotka valitsevat asiakkansa sukupuolen mukaan ?????

http://www.teo.fi/uusi/suomi_1.htm (ja sieltä ammattihenkilöiden oikeudet ja rekisteröinti )

Koulutettu hieroja on nimikesuojattu terveydenhuollon ammattilainen.

Ja käyppä vielä lukaisemassa koulutettujen hierojien liiton eettiset ohjeet ihan ajatuksen kanssa.

http://www.khl.fi/eettiset ohjeet.pdf

Jos voit esittää perustelun sukupuolisyrjintää harjoittavan hierojan täyttävän kohdan 1) ihmisarvon kunnioitus, niin haluaisin kuulla sen.

siinä on tosi miesten puhetta !

Onko kukaan teistä raiskattu koskaan ? Minulla on naiskollega jolle se tapahtui !

Viime kuukauden aikana, minulla on ollut 3 kahjoa jotka ovat soittaneet ja kyselleet erottista hieronta. Missään olosuhteissa en ole mainostanut tai tehnyt sellaista, ja ilmoitan, että teen klassista hieronta, mutta kai miehille riittää, että on naishieroja, totta kai rahasta nämä tekevät mitä vain !?

Eli en, en ota miesasiakkaitta, ellei he ovat tuttuja, tai joku tutta on heidät lähettänyt minulla. Vaikka en ole (vielä) koulutettu hieroja, ihme kyllä, minulla on asiakkaita jotka tulevat viikosta toiseen ja kuukaudesta toiseen ...

Ja yhtä lailla kuten kaikissa ammateissa on parempia ja huonompia yksilöitä, ja koulutettu hieroja voi olla yhtä onneton kuin toinen ei koulutettu. Ja vastaavasti joku hierontaterapeutti tai hieroja voi olla tosi hyvä !

Kyllä minuakin ottaa päähään nämä "koulutettujen (mies)hierojien" alentava suhtautuminen muihin.
        Jos kerran olette niin hyviä, mitä väliä siinä on teille mitä muut tekevät, mitä enemmän he mokaavat, sitä enemmän teille asiakkaita !

Auta armias jos et ole koulutettu ja valikoiva asiakkaiden suhteen omaa turvallisuutesi vuoksi !

En toivo teille hyvää yötä :-(

• aloittaja
        joo?!?!?! kirjoitti:

Onko kukaan teistä raiskattu koskaan ? Minulla on naiskollega jolle se tapahtui !

Viime kuukauden aikana, minulla on ollut 3 kahjoa jotka ovat soittaneet ja kyselleet erottista hieronta. Missään olosuhteissa en ole mainostanut tai tehnyt sellaista, ja ilmoitan, että teen klassista hieronta, mutta kai miehille riittää, että on naishieroja, totta kai rahasta nämä tekevät mitä vain !?

Eli en, en ota miesasiakkaitta, ellei he ovat tuttuja, tai joku tutta on heidät lähettänyt minulla. Vaikka en ole (vielä) koulutettu hieroja, ihme kyllä, minulla on asiakkaita jotka tulevat viikosta toiseen ja kuukaudesta toiseen ...

Ja yhtä lailla kuten kaikissa ammateissa on parempia ja huonompia yksilöitä, ja koulutettu hieroja voi olla yhtä onneton kuin toinen ei koulutettu. Ja vastaavasti joku hierontaterapeutti tai hieroja voi olla tosi hyvä !

Kyllä minuakin ottaa päähään nämä "koulutettujen (mies)hierojien" alentava suhtautuminen muihin.
        Jos kerran olette niin hyviä, mitä väliä siinä on teille mitä muut tekevät, mitä enemmän he mokaavat, sitä enemmän teille asiakkaita !

Auta armias jos et ole koulutettu ja valikoiva asiakkaiden suhteen omaa turvallisuutesi vuoksi !

Tuota noin, en minä ainakaan ole ylenkatsonut kouluttamattomia hierojia. Ainoastaan niitä, jotka tekevät hallaa asiallisille hierojille. Kuten itse mainitsit, että "minulla on ollut 3 kahjoa jotka ovat soittaneet ja kyselleet erottista hieronta." Kun alalla on tämänlaisia tekijöitä, kasvaa tietty kysyntä ja jotkut ihmiset saavat vääränlaisia kuvia hierojista.

Tunnen itse muutamia kouluttamattomia hierojia ja mielestäni he kaikki hierovat todella hyvin, ehkä jopa paremmin, kuin monet koulutetut hierojat.

Jos tuo asia kollegasta pitää paikkansa, niin se on erittäin valitettavaa ja kuuluu varmasti marginaaliryhmään.

Joten minä ainakin omastapuolestani toivotan sinulle hyvää yötä!

• koulutettu hieroja
        joo?!?!?! kirjoitti:

Sääli, että näin on tapahtunut (raiskaus/ahdistelut) ja tarkoitukseni ei ole ollut aliarvioida arvoisia naiskollegoja olivat he sitten koulutettuja tai kouluttamattomia.

Jos luet vielä kommenttini toiseen kertaan, niin niissä kritisoin miespuolisia "helliä hierojia", jotka enemmän vähemmän verhotusti tarjoavat seksipalveluja. (Mutta sama koskee myös naispuolisia henkilöitä, jotka hierontanimikkeen alla tarjoavat seksipalveluja.)
        JUURI HEIDÄN (MOLEMPIEN SUKUPUOLEN EDUSTAJIEN) TAKIA VÄHÄLLÄ AJATTELUKAPASITEETILLA VARUSTETUT MIEHET ahdistelevat naispuolisia ammatinharjoittajia (niin koulutettuja kuin kouluttamattomia) ja naisille kynnys mennä ammattitaitoisellekin (koulutetulle) mieshierojalle kasvaa liian korkeaksi.

Vaikka olen koulutettu hieroja ja sattuman oikusta vielä mies, niin jokainen koulutettu/kouluttamaton/mies/nainen/siltä ja väliltä, joka nimittää toimintaansa hieronnaksi vaikuttaa yleisiin asenteisiin koko ammattikuntaa kohtaan.
        Eli kun joku "hieroja" "mokaa", niin kaikki hierojat mokaavat. Jos Joku hieroja (mies/nainen) tarjoaa seksiä, tyhmimmät olettavat kaikkien tekevän niin.
        Siksi ei ole sama, mitä muut tekevät !

• vielä tähän

Sääli, että näin on tapahtunut (raiskaus/ahdistelut) ja tarkoitukseni ei ole ollut aliarvioida arvoisia naiskollegoja olivat he sitten koulutettuja tai kouluttamattomia.

Jos luet vielä kommenttini toiseen kertaan, niin niissä kritisoin miespuolisia "helliä hierojia", jotka enemmän vähemmän verhotusti tarjoavat seksipalveluja. (Mutta sama koskee myös naispuolisia henkilöitä, jotka hierontanimikkeen alla tarjoavat seksipalveluja.)
        JUURI HEIDÄN (MOLEMPIEN SUKUPUOLEN EDUSTAJIEN) TAKIA VÄHÄLLÄ AJATTELUKAPASITEETILLA VARUSTETUT MIEHET ahdistelevat naispuolisia ammatinharjoittajia (niin koulutettuja kuin kouluttamattomia) ja naisille kynnys mennä ammattitaitoisellekin (koulutetulle) mieshierojalle kasvaa liian korkeaksi.

Vaikka olen koulutettu hieroja ja sattuman oikusta vielä mies, niin jokainen koulutettu/kouluttamaton/mies/nainen/siltä ja väliltä, joka nimittää toimintaansa hieronnaksi vaikuttaa yleisiin asenteisiin koko ammattikuntaa kohtaan.
        Eli kun joku "hieroja" "mokaa", niin kaikki hierojat mokaavat. Jos Joku hieroja (mies/nainen) tarjoaa seksiä, tyhmimmät olettavat kaikkien tekevän niin.
        Siksi ei ole sama, mitä muut tekevät !

En tarkoittanut juuri sinua, mutta henki tällä palstalla yleisesti.

Yleensä, jos et ole koulutettu hieroja, saat kuulla suoraan tai epäsuoraan, että sinun kannattaisi vaihtaa hiekkalaatikkoa, tai ei ainakaan saa sanoa että hierot asiakkaita maksua vastaan ...

Ja jos olet ns valikoiva asiakkaiden suhteen omaa turvallisuutesi vuoksi, auta armias, kun et kohtele kaikkia tasapuolisesti ...

• koulutettu hieroja
        vielä tähän kirjoitti:

En tarkoittanut juuri sinua, mutta henki tällä palstalla yleisesti.

Yleensä, jos et ole koulutettu hieroja, saat kuulla suoraan tai epäsuoraan, että sinun kannattaisi vaihtaa hiekkalaatikkoa, tai ei ainakaan saa sanoa että hierot asiakkaita maksua vastaan ...

Ja jos olet ns valikoiva asiakkaiden suhteen omaa turvallisuutesi vuoksi, auta armias, kun et kohtele kaikkia tasapuolisesti ...

Kuten alkuperäinenkin aloittaja olen "hierontaan" liitettävää seksiä vastaan.

Tälläkin palstalla kysellään "erikoishoidoista" ja varsinkin torilla, missä tarjotaan palveluja, niin lähes puolet on (onnettomien) miesvonkaajien hierontanimikkeen alla tapahtuvaa itsensä kauppaamista ja loput kyselemässä "monipuolista" naishierojaa. Säälittävää !!! JA kaikki oikeat naispuoliset joutuvat selittelemään tarkemmin ETTEIVÄT he tarjoa seksipalveluja.

Kun maailma tulee paremmaksi, niin sinunkaan ei tarvitse pelätä miesasiakkaiden ottamista.

Jos kouluttamaton hieroja tekee oikeaa hierontatyötä, niin ei se minulle kuulu, eikä se minua haittaa. Olen kuitenkin sitä mieltä että ,sinun olisi hyvä jossakin vaiheessa suorittaa näyttö, niin silloin sinun on mahdollista saada potilasturvaavakuutus ja saat vapautuksen velvollisuudesta maksaa alv.

Kaikille hoitotyötä tekeville hyvää syksynjatkoa !
        Voimia kestää väärät käsitykset ja vielä lisää voimia niiden oikomiseen.... :)=

• viestistäsi

Kuten alkuperäinenkin aloittaja olen "hierontaan" liitettävää seksiä vastaan.

Tälläkin palstalla kysellään "erikoishoidoista" ja varsinkin torilla, missä tarjotaan palveluja, niin lähes puolet on (onnettomien) miesvonkaajien hierontanimikkeen alla tapahtuvaa itsensä kauppaamista ja loput kyselemässä "monipuolista" naishierojaa. Säälittävää !!! JA kaikki oikeat naispuoliset joutuvat selittelemään tarkemmin ETTEIVÄT he tarjoa seksipalveluja.

Kun maailma tulee paremmaksi, niin sinunkaan ei tarvitse pelätä miesasiakkaiden ottamista.

Jos kouluttamaton hieroja tekee oikeaa hierontatyötä, niin ei se minulle kuulu, eikä se minua haittaa. Olen kuitenkin sitä mieltä että ,sinun olisi hyvä jossakin vaiheessa suorittaa näyttö, niin silloin sinun on mahdollista saada potilasturvaavakuutus ja saat vapautuksen velvollisuudesta maksaa alv.

Kaikille hoitotyötä tekeville hyvää syksynjatkoa !
        Voimia kestää väärät käsitykset ja vielä lisää voimia niiden oikomiseen.... :)=

Niin olen minäkin sitä mieltä että lisäkoulutus ja paremmat jatkokoulutusahdollisuudet ovat aina paikallaan :-)

Näyttö on työn alla ;-) tänä syskynä eka osa ja ensi vuoden alussa loppuosa.

Potilasvakuutus ei ole pähiteeksi, ja mukava pystyä nostamaan ansiota kerrallaan 22%lla ilman että asiakkaat katoaisivat.

Silti, olen edelleen äärimmäisen varovainen mieskyselyjen kanssa.

Tällä viikolla tuli kysely yhdeltä tyypiltä joka halusi "selkä ja vähän jalat, sellaista vähän urheiluhierontaa ..." Kerroin hänelle, että paikakunnalla on 3 mieshierojaa urheiluliikkeessa, ehkä hän saisi sieltä parempaa hoitoa. Mutta ei, hän haluaa naishierojalle ... Jostain kummasta syystä minulta ei löytynyt sopivaa aikaa

• epäileväinen vaikka olenkin...
        viestistäsi kirjoitti:

Niin olen minäkin sitä mieltä että lisäkoulutus ja paremmat jatkokoulutusahdollisuudet ovat aina paikallaan :-)

Näyttö on työn alla ;-) tänä syskynä eka osa ja ensi vuoden alussa loppuosa.

Potilasvakuutus ei ole pähiteeksi, ja mukava pystyä nostamaan ansiota kerrallaan 22%lla ilman että asiakkaat katoaisivat.

Silti, olen edelleen äärimmäisen varovainen mieskyselyjen kanssa.

Tällä viikolla tuli kysely yhdeltä tyypiltä joka halusi "selkä ja vähän jalat, sellaista vähän urheiluhierontaa ..." Kerroin hänelle, että paikakunnalla on 3 mieshierojaa urheiluliikkeessa, ehkä hän saisi sieltä parempaa hoitoa. Mutta ei, hän haluaa naishierojalle ... Jostain kummasta syystä minulta ei löytynyt sopivaa aikaa

Voi olla niinkin päin, että miesasiakas ei halua juuri naiselle, vaan hän ei halua missään nimessä mieshierojalle !
        (juuri se toinen vaihtoehto!)

Ette ymmärtäneet ??? No ei se mitään yritän selittää...

Siis jos mies on homopelkoinen, niin hänestä on epämiellyttävää olla miehen "kosketeltavana" VARSINKIN jos se vielä sattuu tuntumaan hyvältä !

Eli hän ei haluakkaan seksiä sinulta, mutta ei halua mielihyväntunnetta mieheltä, koska hän omassa pelossaan kääntää mielihyväntunteen seksuaaliseksi !

Tein vähän Galluppia oman paikkakunnan naishierojien keskuudessa (5 eikä kattava) ja on totta, että nämä "kyselyt" ovat aivan liian yleisiä. Heitähän ne eivät ota asiakkaiksi, mutta ovat muutoin järjestäneet työolonsa turvallisiksi, ettei sukupuolierottelua tarvitse yleisesti pitää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3105
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2875
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2115
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1575
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1338
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1270
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe