Tulipa hankituksi 10v sitten parikin pönttöä joita muistaakseni kaupusteltiin ruåtsalaiselta kuulostavalla nimellä.Ei niissä mitään merkkiä näy joten tuskinpa Gustavsbergejä ovat.Ehkä jossain itä-euroopassa kyhättyjä.
Näissä on yllämainitut yhden huuhtelun tyhjennykset,onnettomat muovipaskat jotka usein reistaavat.Tietääkö joku parempaa korjaussarjaa vai pitääkö vaan ostella näitä ritsoja ?
Venttiili kiinnittyy säiliön pohjaan muovikynsillä kiertäen.
WC-pohjaventtiili Lazer Digital France
2
1509
Vastaukset
- venttiili...
Osta uusi minkä tahansa merkkinen venttiili, jos säiliön kannne reikä näyttää vähänkään sopivalta ko. venttiilii. Yleensä pönttöön kuin pönttöön sopii venttiilit kuin venttiilit jos tyhjennysventtiilin nupin vain jotenkin saa sopimaan säiliön kannen reikään.
- halvalla taas kerran
Höpö höpö. Ei sinne voi laittaa kun sen oikean .
Edellinen sekoittaa tyhjennysventtiilin ja uimuriventtiilin.
Olet ostanut halvan et hyvää. Se merkki Svedsberg ja huuhteluventtiili on täysi susi,
et saa toimimaan kunnolla vaikka uusisit sen.
Muistaa että halpaa ja hyvää ei olekkaan.
Suomalainen on kummallinen, tietää halvalla ostaessaa että hyvä se ei voi olla ja ostaa kumminkin. Sitten valitetaan että ei toimi.
Rautakaupassa on kolme pönttöä rinnakkain
100,200 ja 300 euroa, onhan niissä jotain eroa oltava onhan. Jos ostat Kian maasturin ethän vaadi siinäkään Mersun tai BMW:n ominaisuuksia
ethän. HALVALLA PITÄÄ SAADA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187