Messenger Sims keskustelu ryhmä.

Sexyboy<3

Heij. Ajattelin että tekisin Messenger ryhmän jossa puhuttaisiin The Simsseistä 1/2 Tietokoneelle/Pleikalle. Kaikki halukkaat voivat antaa oman Messenger osoitteensa niin lisään heidät. Ja aina kun on väh. 3 henkilöä Messengerissä liitän heidät samaan keskusteluun.
Mitä pidätte ideasta?
Ei vittuiluja kiitos.

7

464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hotmail.com12222223333

      No ihan sama. Voisit hieman sitten sanoa et muidenkin olisi hyvä lisäillä niitä sähköposteja. Minun: [email protected]

      • mun osote on tos profiilissa.


      • Nimetön
        viveca87 kirjoitti:

        mun osote on tos profiilissa.

        Lisään teidät.
        Mun Msn osoite [email protected]


      • Iratski

    • toot
      • 5445

        Pikkuvinkki muutes:
        LAittakaa @ tilalle vaikkapa (at) ,koska se vähentää roskapostin saapumista :)

        omani:
        parndoodle_doodle(at)hotmail.com


    • Mie vaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. TULI PALO HAAPAVEELLÄ

      Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee
      Haapavesi
      25
      3253
    2. Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu

      Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel
      Tampere
      193
      2513
    3. Jenni Haukio ja Sauli Niinistö

      Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93
      Maailman menoa
      59
      2496
    4. Tampereen ampuja on uskovainen

      On toivotellut siunausta ja jaellut Raamatun jakeita. "Sinä olet antanut minulle elämän lahjan, ja ylläpidät elämää. An
      Luterilaisuus
      68
      1064
    5. Haukio ja Niinistö

      Nyt se ainakin on selvää. Häät olivat presidenttikisan vuoksi tehty esitys. Nyt Jenni on muuttopuuhissa ilman sormusta j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      1032
    6. Onko laulaja Floor Jansen palstan miesten makuun?

      Otetaanpa vaikka tuo Seiskan juttu. https://www.seiska.fi/ulkomaat/talta-nightwish-tahti-floor-jansen-nayttaa-nykyaan-os
      Sinkut
      190
      909
    7. Mitä hemmettiä Suomessa tapahtuu?

      Taas on Tampereella ammuttu jotakuta. Nythän näitä ampumis-ja puukotusuutisia tulee melkein joka päivä tai ainakin useam
      Maailman menoa
      144
      880
    8. Hyvää huomenta ja kivaa päivää

      hyvää huomenta ja kivaa päivää 😊🌞☕❤️
      Ikävä
      165
      869
    9. Kulta en jaksa tätä palstaa

      Loputonta sontaa. Ootko sinä edes täällä enää? Tykkäätkö sinä minusta enää? Joku ukkeli on paljon kirjoitellut, ettei ha
      Ikävä
      15
      852
    10. Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan

      Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen
      Maailman menoa
      110
      809
    Aihe