onko ketään 15 - 18v poikaa jolla olisi poika ystävä, tai miten ylipäätänsä tässä iässä voi sellaisen saada jos ei uskalla kertoa kellekkään olevansa homo tai kysyä joltakin toiselta pojalta, ettei tulisi turpaan, ois kiva jos kaikilla homoilla ois kyltti otsassa jossa lukis " homo " ^^
nuoret homot
63
14332
Vastaukset
- nixuboj
No Internethän on anonymiteettinsä vuoksi loistava paikka tavata sieluntovereita, varsinkin jos sattuu kuulumaan johonkin vähemmistöön. Ja sitten kun täytät 18 vuotta niin suosittelen DTM-nimistä baaria Helsingissä.
- .....
kyllä dtm:n alaikäisetkin pääsee päivällä kahvi-pullalle.
- että mä ooon
hokannu ihan just äskön että nää gay hommat taitaa olla miesten hommia.... pitää varmaan kokeilla joskus
- asdsgdhg
Pitäähän kaikkea ainakin kokeilla kerran elämässä ^^.
- Anonyymi
asdsgdhg kirjoitti:
Pitäähän kaikkea ainakin kokeilla kerran elämässä ^^.
Näin on
- netin kautta
siis esim. http://www.qruiser.com on hyvä sivu siihe n :D
- Toinen16vpoika
Minä ajattelen samalla tavalla. Mistä löytää tässä iässä oma poikaystävä. Se taitaa olla mahdottomuus, koska en minäkään halua mainostaa sitä, että tykkään pojista.
- Thom17
Mulla on ollut poikaystäviä sun ikäisenä.
Koskaan en oo saanut turpaani, vaikka oon poikia lähestynytkin.
Hetero kundit ei haluu tehdä mitään numeroo lähestymisestä leimaitumisen pelosta.
Homo kundien kaa ei tuu ongelmia.- Anonyymi
Erilaisuus on rikkaus mutta Onko sillä väliä onko homo vai ne on vaan ihmisiä tykkää samasta sukupuolesta
- ihmettelee...
Alempana on viesti "lahes kaikki pojat". Katsohan sita. Siella vaitetaan, etta lahes kaikki sinun ikaisesi kokeilevat sexia kavereidensa kanssa. Miten nama kaksi kasitysta voi olla niin kaukana toisistaan? Samanikaiset kirjoittajat.
- klakeboy
kiva että tännekki pistää kaikennnäköset ahdasmieliset jos kuinka naurettavia viestejä, anyways, ite oon 17v ja oon homo, kellekkää kertonu ja ehkä hyvä niin.
- olenhomo2
Olen 15 vuotias homo ja minulla ei ole poikaystävää koska olen kaapissa
- homo poika
Haluatko silti tutustuu
- olenjulkisestihomo
Ookei oon homo 16v ja on poikaystävä
- Anonyymi
Tuu kaapista pois. Pidetään yhdessä hauskaa
- normihomo
olen 19 v homo, en ole enää kaapissa ja minulla ei vieläkään ole poikaystävää, sen löytäminen ei ole helppo homma
- jäbä
Oon 25v. homo jolla ei oo vieläkään poikaystävää.. :/
- homopoikajokahaluaa.
Olen nuori alaikäinen homo, joka tahtoisi homottaa mutta en lyödä ketään sopivaa.
- homonuori
minkä ikänen oot mää oon 14
- Poikkeliii
Kyllä
- Gei
Kuinka nyt vanha oot? Mä olen 15
- Miksu152
Gei kirjoitti:
Mistä päin oot
- Ezjan
Gei kirjoitti:
Kuinka vanha oot nyt ja milloin täytät 16. Ja missä asut?
- Bi/kpo97
Mooi! :) Oon 17v biseksuaali poika ja oon surustellu pojan kanssa (joka on 16v) kohta jo 6kk. Netistä löysin ja kikissä juteltiin. Tavattiin sitten ulkona ja siitä lähtien omaa pojua olen rakastanut
- jnsb
Olen 21v ja mun poikaystävälle 17v, kohta 18. Ja olemme yhdessä melkein kaksi vuotta. Ja kaikki tietää se. Mun ystävä kerro mulle että kaupungissa on uusi homo, joten pari pv jälkeen aloittanut seurustelu hänen kanssa. Ja kohta meillä on häät) Ja olemme avoimia, eli voimme pussailla ulkona, ja ei kuka sanoo mitä pahaa mulle olenkaan.
- Jeppuboy
Salilla juteltiin. Poika ystävä ui ja pelaa jenkki futista.
http://www.projectq.us/images/uploads/projectq_morning_fix_stefan_gatt_04.jpg - Ezjan
Onko tääl yhtää 14v poikaa joka on vailla poikaystävää. Ja asun kotkassa.
- Kundi151
Minäkin oon kotkasta. Onko sulla kikkiä?
- Ezjan
Ei. Mut onko sul snap tai ig.
- Kundi151
Ei oo kumpaakaa
- Ezjan
Facebook?
- Kundi151
Ei sitäkään.
- Ezjan
Onks sun vaan kik
- Kundi151
Kik, twitter ja whatsapp. Jos sä tekisit kik käyttäjän?
- Ezjan
Juu voin tehä ja mikä on sun kik
- Ezjan
Kundi151 kirjoitti:
Kik, twitter ja whatsapp. Jos sä tekisit kik käyttäjän?
Tein mikä on sun kik?
- Ei-ole-seuranhakupalsta
Kundi151 kirjoitti:
Minäkin oon kotkasta. Onko sulla kikkiä?
Yhteystietojen jakaminen ei ole sallittua.
- 15vee
Ezjan kirjoitti:
Tein mikä on sun kik?
Mäki oon kotkasta
- Kotkalainen16
Onko sulla kikkiä tai mitään? Oon myös kotkasta
- Anonyymi
Kotkalainen16 kirjoitti:
Onko sulla kikkiä tai mitään? Oon myös kotkasta
Yhteystietojen jakaminen ei ole sallittua.
- Outi_Sinuiksi-palvelu
Hei!
Melkein kaikissa isoissa Suomen kaupungeissa on Setan jäsenjärjestö, jossa on nuorten ryhmä. Kannattaa tulla mukaan, niin et enää tunne, että olisit yksin.
Olemme julkaisseet Turvallisen ulostulon oppaan, jossa on myös paljon yleistietoa seksuaali- ja sukupuolivähemmistöistä http://www.pirkanmaanseta.fi/wp-content/uploads/2014/05/Sinuiksi_tuleminen_ulostulo-opas-2017.pdf
Sivulta www.sinuiksi.fi/chat löydät nuorten anonyymien chattiemme ajat.
Meille voi soittaa päivystysaikoina ma ja to klo 19-21 puh. 044 300 2355 ja jutella lisää.
Yst. terv. seksuaaliterapeutti Outi Santavuori
www.sinuiksi.fi - Anonyymi
Opas on jo vanhaa tietoa, koska avioliittolaki meni läpi. Homojen lukumäärää se tuskin muuttaa, mutta on merkittävä edistys heille, joita se koskettaa.
Etsin myös itselleni homosuhdetta turun seudulta mut ei semmosta tahdo löytyä
- Anonyymi
Ootkos minkä ikäinen :=)
- Anonyymi
Oon 13v homo Akaasta ja etsin seuraa Tampereen läheltä esim lempäälästä yms....
- Anonyymi
porukka on tääl muuten tosi aktiivisii
- Anonyymi
Olen 13 vuotias poika Nurmijärveltä ja etsin homo seuraa
- Anonyymi
Ei ole,eikä tule.
- Anonyymi
Ota yhteys SETA:an
- Anonyymi
Helpompi valita, kuin katua.
- Anonyymi
Jaa
- Anonyymi
Ei ole hyvä olla yksin.
- Anonyymi
moi tarvin jätkän
- Anonyymi
Moi oon koht 17 ja tullu just kaapist
- Anonyymi
tööllä ei kannta tavata voi oleveel jotuu käänyttä ulos
Ketjusta on poistettu 106 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452857Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen432824Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232608Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3281667- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.192902Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750- 99691