Älä ihmeessä tilaa Bitco-huonekalufirmasta mitään. Kirjallisen sopimuksen mukaan sohvamme piti saapua heinäkuun alussa. Nyt olemme odottaneet 9 viikkoa. Kyselyihin on n. viisi kertaa vastattu: ensi viikolla on tulossa.
Onko kellään samanlaisia kokemuksia?
Boikotoi: BITCO
39
15772
Vastaukset
- mutta kai tiesit
kai tiesit että 2vkon myöhästyminen on kuluttajasuojalain mukaan ok, sen jälkeen voit purkaa kaupan
- Pettynyt asiakas
Bitco on epäluotettava, sen toimitusajat eivät pidä mutta selityksiä piisaa; "valittu kangas ei ole vielä tehtaalla", "tehdas aloitti kesälomansa noin vain", "sohvanne ei vielää ollutkaan tässä kuormassa", "tottakai viivästyminen hyvitetään hinnassa" jne. Käsiraha kyllä osataan vaatia heti tilauksen yhteydessä.
Ei todellakaan liiketavoiltaan suositeltava firma !- Mitä tehdä?
Kauppias on todella epäluotettava, mutta mitä tilanteessa voi tehdä? Meillä on käsiraha sisällä ja olemme odottaneet sohvaa monin verroin luvatun toimitusajan verran. Aina tulee selityksiä ja rahan palautuksestakin on sovittu jo muutamaan otteeseen, mutta mitään ei kuulu, milloin mistäkin syystä. Onko sulla vieä saatavia vai onko tilanne jo selvä? Jonkinlainen asiakkaiden yhteistyö voisi tässä ehkä tuottaa tulosta.
- Harmistunut
Mitä tehdä? kirjoitti:
Kauppias on todella epäluotettava, mutta mitä tilanteessa voi tehdä? Meillä on käsiraha sisällä ja olemme odottaneet sohvaa monin verroin luvatun toimitusajan verran. Aina tulee selityksiä ja rahan palautuksestakin on sovittu jo muutamaan otteeseen, mutta mitään ei kuulu, milloin mistäkin syystä. Onko sulla vieä saatavia vai onko tilanne jo selvä? Jonkinlainen asiakkaiden yhteistyö voisi tässä ehkä tuottaa tulosta.
Sama tilanne, tilaus kuukausia myöhässä. Olen suorastaan tyrmistynyt palvelun tasosta. Joko te muut olette saaneet toimituksenne? Vai oletteko purkaneet kaupan?
- ???
Harmistunut kirjoitti:
Sama tilanne, tilaus kuukausia myöhässä. Olen suorastaan tyrmistynyt palvelun tasosta. Joko te muut olette saaneet toimituksenne? Vai oletteko purkaneet kaupan?
Eiköhän tässä kaikki sieltä ostaneet asiakkaat ole samassa tilanteessa. Toisaalta jos joku on saanut sohvan, niin tuskin on eksynyt tähän topiciin.
Toiminta on erittäin ala-arvoista ja yritystä ei voi missään nimessä suositella kenellekkään. Osto vaiheessa tuotteiden laatu, ulkonäkö ja hinta vakuuttivat, mutta tässä vaiheessa niillä ei ole enää mitään merkitystä.
En ymmärrä miten joku voi hoitaa liikettään noin. Olisi kaikkien etu, jos kauppias puhuisi totta, mutta valitettavasti hän ei sitä ymmärrä. Jatkuvaa valehtelua toimitusajoista ja uusia selityksiä myöhästymisestä.
Viikko aikaa ja rahat pois. - Sohvasipuli
??? kirjoitti:
Eiköhän tässä kaikki sieltä ostaneet asiakkaat ole samassa tilanteessa. Toisaalta jos joku on saanut sohvan, niin tuskin on eksynyt tähän topiciin.
Toiminta on erittäin ala-arvoista ja yritystä ei voi missään nimessä suositella kenellekkään. Osto vaiheessa tuotteiden laatu, ulkonäkö ja hinta vakuuttivat, mutta tässä vaiheessa niillä ei ole enää mitään merkitystä.
En ymmärrä miten joku voi hoitaa liikettään noin. Olisi kaikkien etu, jos kauppias puhuisi totta, mutta valitettavasti hän ei sitä ymmärrä. Jatkuvaa valehtelua toimitusajoista ja uusia selityksiä myöhästymisestä.
Viikko aikaa ja rahat pois.Huomasitteko uusimman Avotakan? Kansikuvan Bitco-sohvan "...kangas tilattu pikana ja verhoilu tehty juhannuksen aikoihin..." Oma sohvatilaukseni oli siinä vaiheessa jo useita viikkoja myöhässä!Yritys näyttää olevan myös poistetu ennakkoperintärekisteristä heinäkuun lopussa; Kohta ei ehkä ole toiveita saada putiikista enää yhtään mitään - ei rahaa, ei sohvaa...
- Petetty
Sohvasipuli kirjoitti:
Huomasitteko uusimman Avotakan? Kansikuvan Bitco-sohvan "...kangas tilattu pikana ja verhoilu tehty juhannuksen aikoihin..." Oma sohvatilaukseni oli siinä vaiheessa jo useita viikkoja myöhässä!Yritys näyttää olevan myös poistetu ennakkoperintärekisteristä heinäkuun lopussa; Kohta ei ehkä ole toiveita saada putiikista enää yhtään mitään - ei rahaa, ei sohvaa...
Itse olemme samassa tilanteessa jo keväältä. Kaupan purusta eikä kuluttajaviranomaisen yhteydenotoista ole ollut mitään hyötyä. Homma vaikuttaa jo petokselta, kun näin moni on saamatta tuotettaan tai rahojaan.
Firma (Bitco = Maarnos Oy) on kesällä joutunut protestilistalle: verorästejä jo yli 200.000e!
Ks:
http://www.taloussanomat.fi/yritykset/protestit/?s=maarnos oy&ta=&paivamaara=&tabs=
http://www.020300200.com/yritykset/5814846/Maarnos Oy/ - 2. petetty
Petetty kirjoitti:
Itse olemme samassa tilanteessa jo keväältä. Kaupan purusta eikä kuluttajaviranomaisen yhteydenotoista ole ollut mitään hyötyä. Homma vaikuttaa jo petokselta, kun näin moni on saamatta tuotettaan tai rahojaan.
Firma (Bitco = Maarnos Oy) on kesällä joutunut protestilistalle: verorästejä jo yli 200.000e!
Ks:
http://www.taloussanomat.fi/yritykset/protestit/?s=maarnos oy&ta=&paivamaara=&tabs=
http://www.020300200.com/yritykset/5814846/Maarnos Oy/Onko kenelläkään ehdotuksia miten voitaisiin edetä?
- Sohvani
2. petetty kirjoitti:
Onko kenelläkään ehdotuksia miten voitaisiin edetä?
Nostetaan tätä aihetta, meillä ainakin on ajankohtainen vielä! ELi te syyskuussa tilaustanne vielä odottaneet, saapuivatko sohvat jo? Meillä pari kuukautta nyt myöhässä alkuperäisestä toimitusajasta...ja se damn ennakkomaksu sisällä.
- konkurssissa
Sohvani kirjoitti:
Nostetaan tätä aihetta, meillä ainakin on ajankohtainen vielä! ELi te syyskuussa tilaustanne vielä odottaneet, saapuivatko sohvat jo? Meillä pari kuukautta nyt myöhässä alkuperäisestä toimitusajasta...ja se damn ennakkomaksu sisällä.
Tiedoksi vaan kaikille Bitcon sohvaa odottaville ja niille, jotka sohvan hankintaa sieltä suunnittelevat, että Bitcon taustayhtiö Maarnos Oy on haettu konkurssiin 19.8.2008 Työeläkeyhtiö Varman toimesta sekä 23.9.2008 Verohallinnon toimesta.
Siis konkurssiin hakeminen ei vielä 100-prosenttisen varmasti tarkoita, että yritys menee nurin, mutta kyllä se tässä tapauksessa lienee aika todennäköistä on. Joka tapauksessa yrityksellä on vakavia maksuvaikeuksia. Yksi syy toimitusten viivästymiseen voikin olla se, että Bitcon alihankkija (sohvavalmistaja Virossa) ei suostu toimittamaan sohvia Bitcolle laskua vastaan, vaan vaatii kaikista tilauksista etukäteissuorituksen.
Asiointia Bitcossa on siis syytä välttää, tai ainakin olla varovainen ennakkomaksujen maksamisessa. Ehdottomasti ennakkomaksua ei kannata maksaa käteisellä tai pankkikortilla, vaan kannattaa käyttää luottokorttia, jolloin riski siirtyy korttiyhtiölle, jos Bitco tosiaan menee nurin. - Valehteluun kyllästynyt
konkurssissa kirjoitti:
Tiedoksi vaan kaikille Bitcon sohvaa odottaville ja niille, jotka sohvan hankintaa sieltä suunnittelevat, että Bitcon taustayhtiö Maarnos Oy on haettu konkurssiin 19.8.2008 Työeläkeyhtiö Varman toimesta sekä 23.9.2008 Verohallinnon toimesta.
Siis konkurssiin hakeminen ei vielä 100-prosenttisen varmasti tarkoita, että yritys menee nurin, mutta kyllä se tässä tapauksessa lienee aika todennäköistä on. Joka tapauksessa yrityksellä on vakavia maksuvaikeuksia. Yksi syy toimitusten viivästymiseen voikin olla se, että Bitcon alihankkija (sohvavalmistaja Virossa) ei suostu toimittamaan sohvia Bitcolle laskua vastaan, vaan vaatii kaikista tilauksista etukäteissuorituksen.
Asiointia Bitcossa on siis syytä välttää, tai ainakin olla varovainen ennakkomaksujen maksamisessa. Ehdottomasti ennakkomaksua ei kannata maksaa käteisellä tai pankkikortilla, vaan kannattaa käyttää luottokorttia, jolloin riski siirtyy korttiyhtiölle, jos Bitco tosiaan menee nurin.Onko mitään mahdollisuutta saada rahoja pois edes luottokorttiyhtiöltä? Itselleni sanottiin, että asia pitäisi selvittää liikkeen kanssa? Reklamaatiokin pitäisi kuulemma tehdä korttiyhtiölle alle kuukauden sisällä. Onko tilanne toinen, jos yritys on mennyt konkurssiin?
Millä ihmeen rahalla liike pyörii tällä hetkellä? - help123
konkurssissa kirjoitti:
Tiedoksi vaan kaikille Bitcon sohvaa odottaville ja niille, jotka sohvan hankintaa sieltä suunnittelevat, että Bitcon taustayhtiö Maarnos Oy on haettu konkurssiin 19.8.2008 Työeläkeyhtiö Varman toimesta sekä 23.9.2008 Verohallinnon toimesta.
Siis konkurssiin hakeminen ei vielä 100-prosenttisen varmasti tarkoita, että yritys menee nurin, mutta kyllä se tässä tapauksessa lienee aika todennäköistä on. Joka tapauksessa yrityksellä on vakavia maksuvaikeuksia. Yksi syy toimitusten viivästymiseen voikin olla se, että Bitcon alihankkija (sohvavalmistaja Virossa) ei suostu toimittamaan sohvia Bitcolle laskua vastaan, vaan vaatii kaikista tilauksista etukäteissuorituksen.
Asiointia Bitcossa on siis syytä välttää, tai ainakin olla varovainen ennakkomaksujen maksamisessa. Ehdottomasti ennakkomaksua ei kannata maksaa käteisellä tai pankkikortilla, vaan kannattaa käyttää luottokorttia, jolloin riski siirtyy korttiyhtiölle, jos Bitco tosiaan menee nurin.Bitcon alihankkija (sohvavalmistaja Virossa) ei suostu toimittamaan sohvia Bitcolle laskua vastaan, vaan vaatii kaikista tilauksista etukäteissuorituksen.
Bitcon velkaa Viron sohvavalmistajalle on noin 100 000.-
- Espoo2
Valehteleminen ja myöhästyminen ärsyttää tietenkin mutta eniten harmittaa sohvan huono laatu.
- VP-HUOLINTA
Jos teiltä on jäänyt sohva saamatta.Voitte ottaa yhteyttä VP-huolinta/kuljetus 040-533 5848
- ei näy
Mikä VP-Kuljetuksen rooli tässä Bitco-kuviossa on?
- SOHVAT
ei näy kirjoitti:
Mikä VP-Kuljetuksen rooli tässä Bitco-kuviossa on?
VP-HUOLINTA ei liity mitenkään bitcon myymiin sohviin,vaan toimii suoraan tehtaan kanssa.Tehdas haluaa toimittaa tilaukset jotka ovat tilauskannassa.Jos haluatte saattaa keskeneräiset kaupat loppuun,ottakaa yhteys numeroon 040 533 5848
- Nimetön
SOHVAT kirjoitti:
VP-HUOLINTA ei liity mitenkään bitcon myymiin sohviin,vaan toimii suoraan tehtaan kanssa.Tehdas haluaa toimittaa tilaukset jotka ovat tilauskannassa.Jos haluatte saattaa keskeneräiset kaupat loppuun,ottakaa yhteys numeroon 040 533 5848
jos maksan loput sohvasta, kuka takaa että saan
sohvani tehtaalta? onko joku jo saanut. missä on v-p huolinnan toimipiste. - perii
Nimetön kirjoitti:
jos maksan loput sohvasta, kuka takaa että saan
sohvani tehtaalta? onko joku jo saanut. missä on v-p huolinnan toimipiste.Toivottavasti olet maksanut sohvan alkuosan luottokortilla? Peri saatavasi luottokunnasta nyt ensin, he palauttavat rahat ja perivät ne edesmenneeltä Bitcolta. Rahasi ovat siis BITCOLLA eikä Virossa tai muulla välikädellä!
VP-huolinta ei vaadi etumaksua sohvasta, mikä on ihan reilua. Viron tehtaalta löytyy varmastikin tilauksesi ja maksat koko summan sitten kun saat sohvan. Tämä todettu itse.
Toivon todella että Bitco nyt saisi tuomion petoksesta eikä palaa enää sohvabisnekseen! - SOHVAA 2
ei näy kirjoitti:
Mikä VP-Kuljetuksen rooli tässä Bitco-kuviossa on?
MISSÄ SIJAITSEE V-P HUOLINTA TOIMIPISTE, ETTÄ
VOI MENNÄ KESKUSTELEMAAN SAAMATTOMISTA SOHVISTA? - Sohvasi
SOHVAA 2 kirjoitti:
MISSÄ SIJAITSEE V-P HUOLINTA TOIMIPISTE, ETTÄ
VOI MENNÄ KESKUSTELEMAAN SAAMATTOMISTA SOHVISTA?^lue viestiketjua yllä niin löydät PUHELINNUMERON johon soittaa.
- konkurssissa
Bitcon liikehuoneisto Punavuoressa on tyhjillään ja tila on vuokrattavana. Taitaa olla Bitcon taru lopussa, vaikka ovessa onkin lappu, että avaavat myymälän "lähiaikoina" uudessa osoitteessa.
- Sohvani
No toivottavasti eivät mitään sohvakauppaa avaa enää missään! Itse olen ainakin elinikäisessä boikotissa. Törkeää on, että sohvia on myyty puolen vuoden ajan ja niistä nyhdetty rahaa asiakkailta, ilman mitään aikeita toimittaa tuotteita.
- Pieni Tuike
Kyllä,..olen tilannut Howard nojatuolin ja rahin Viime Tammikuun lopussa (2008),..maksanut käteisellä etukäteismaksuna 1655€,...nojatuolin ja rahin piti tulla maaliskuussa,..huhtikuussa,..toukokuussa,..elokuussa,.syyskuussa,.lokakuusta lähtien olen vaatinut rahojani takaisin,..välillä on tullut lupauksia,.ja ihan suoraa valehtelua, että puolet rahoista olisi maksettu tilille, mutta mitään ei kuulu...enää kahteen viikkoon ei kukaan ole vastannut puhelimeen,..joten, pahoin pelkään, rahat on menetetty,..ei ole osoitetta mihin lähettää Kuluttajaasiamiehen valitusta (kun Perämiehenkadun liike on "kosteusvaurioiden" takia kuulemma suljettu),..ja vastaajasta vastaa automaatti,..että viestejä ei voi jättää, koska vastaaja on täynnä,....
Missään tapauksessa Bitcon kanssa ei kannata tehdä mitään kauppaa, itse olen vaan neuvoton, mitä nyt pitäisi tehdä.- Poliisille
Siis käy tekemässä rikosilmoitus. Rikosnimikkeenä petos. Ja ehkä ensin kannattaa kysyä kunnalliselta kuluttajaneuvojalta neuvoa.
- ilman sohvaa
Poliisille kirjoitti:
Siis käy tekemässä rikosilmoitus. Rikosnimikkeenä petos. Ja ehkä ensin kannattaa kysyä kunnalliselta kuluttajaneuvojalta neuvoa.
onko maarmos oy sama firma kuin bitco?
myy ainakin bitco sohvia. - Maarnos Oy
ilman sohvaa kirjoitti:
onko maarmos oy sama firma kuin bitco?
myy ainakin bitco sohvia.Siis Bitco on tuotemerkki, jota Maarnos Oy myi Bitco-nimisessä liikkeessä. Virallisesti Bitco on myös Maarnos Oy:n aputoiminimi. Olkoonkin, että esim. kun minä ostin sohvan kesällä Bitcon myymälästä ja maksoin tilauksen ennakkomaksun kortilla, niin korttikuitissa ei lukenut Maarnos Oy, vaan Duxiana Oy. Tämä taas on DUX-sänkyjä myyvä liike Punavuoressa (en tiedä toimiiko enää), joka nykyään on oma osakeyhtiönsä, mutta aikaisemmin sekin löytyi Maarnos Oy:n alta. Samaa soppaa ovat kuitenkin.
- Sohvani
Poliisille kirjoitti:
Siis käy tekemässä rikosilmoitus. Rikosnimikkeenä petos. Ja ehkä ensin kannattaa kysyä kunnalliselta kuluttajaneuvojalta neuvoa.
Olen samaa mieltä, kannattaa tehdä rikosilmoitus poliisille. Heillä ei ole ollut aikomuksenakaan toimittaa tilattuja sohvia viimeisen puolen vuoden aikana mutta raha on kyllä kelvannut. Ovat olleet protestilistalla jo pidempään=rahavaikeuksissa. Todistaa voivat varmaan muutkin sohvanostajat ja virolainen tehdas, huolintaliike jne. Harri Karstenia ei pitäisi päästää tekemään mitään bisnestä enää koskaan!
Oletteko huomanneet että nettisivut kyllä toimivat ja syöttävät samaa valhetta: avataan uudelleen, toimitusaikoja voit kysellä jne... - ja maarnos
Maarnos Oy kirjoitti:
Siis Bitco on tuotemerkki, jota Maarnos Oy myi Bitco-nimisessä liikkeessä. Virallisesti Bitco on myös Maarnos Oy:n aputoiminimi. Olkoonkin, että esim. kun minä ostin sohvan kesällä Bitcon myymälästä ja maksoin tilauksen ennakkomaksun kortilla, niin korttikuitissa ei lukenut Maarnos Oy, vaan Duxiana Oy. Tämä taas on DUX-sänkyjä myyvä liike Punavuoressa (en tiedä toimiiko enää), joka nykyään on oma osakeyhtiönsä, mutta aikaisemmin sekin löytyi Maarnos Oy:n alta. Samaa soppaa ovat kuitenkin.
^Samaa ihmettelin minäkin. Luottokorttilaskussa kun lukee Duxiana. Soitinkin sitten kiinnostuneena Duxianan liikkeeseen jossa tekivät selväksi että mitään tekemistä Maarnoksen kanssa ei enää ole. Maarnos omisti Duxianan vielä vuoteen 2006 asti.
- yhdelle
Sohvani kirjoitti:
Olen samaa mieltä, kannattaa tehdä rikosilmoitus poliisille. Heillä ei ole ollut aikomuksenakaan toimittaa tilattuja sohvia viimeisen puolen vuoden aikana mutta raha on kyllä kelvannut. Ovat olleet protestilistalla jo pidempään=rahavaikeuksissa. Todistaa voivat varmaan muutkin sohvanostajat ja virolainen tehdas, huolintaliike jne. Harri Karstenia ei pitäisi päästää tekemään mitään bisnestä enää koskaan!
Oletteko huomanneet että nettisivut kyllä toimivat ja syöttävät samaa valhetta: avataan uudelleen, toimitusaikoja voit kysellä jne...Saimme omat sohvamme syyskuussa ja taisimme olla viimeisiä sohvan saajia. Sohvat sinänsä ovat juuri sitä mitä pitikin, mutta se toimitusprosessi ei ollut mikään helppo.
Odotimme sohvia hieman vajaat 4kk, ja toimitusajan piti olla 3-4vkoa. Luvatun toimitusajan jälkeen olimme yhteydessä Bitcoon päivittäin (jopa useaan otteeseen per päivä) ja meille valehdeltiin kymmeniä kertoja tänä aikana. Prosessi oli erittäin raastava, mutta kun lukee tätä palstaa ja tarkastelee Bitcon tilannetta, niin on tuntee olevansa todella onnellinen.
Tsemppiä taistoon, älkää päästäkö yritystä/miestä helpolla. - tenkkapoo
yhdelle kirjoitti:
Saimme omat sohvamme syyskuussa ja taisimme olla viimeisiä sohvan saajia. Sohvat sinänsä ovat juuri sitä mitä pitikin, mutta se toimitusprosessi ei ollut mikään helppo.
Odotimme sohvia hieman vajaat 4kk, ja toimitusajan piti olla 3-4vkoa. Luvatun toimitusajan jälkeen olimme yhteydessä Bitcoon päivittäin (jopa useaan otteeseen per päivä) ja meille valehdeltiin kymmeniä kertoja tänä aikana. Prosessi oli erittäin raastava, mutta kun lukee tätä palstaa ja tarkastelee Bitcon tilannetta, niin on tuntee olevansa todella onnellinen.
Tsemppiä taistoon, älkää päästäkö yritystä/miestä helpolla.Ko omistajalla on pitkä kokemus konkurssiyrityksitä, joko osakkaana tai työsuhteessa. Ei Bitco merkkiä ole nyt luotu.
Asian loppuunsaattaminen edellyttäisi mielstäni ryhmäkanteen ajamista jolloin sen teho paranee. pitäisi saada mad moni liikkeelle ja tehdä rikosilmoitus johon kaikki antavat lausunnon, toivossa että syyttäjä ottaa kanteen ajettavaksi.
kuitenkin valtion saatavat on niin suuret että mitään ei välttämättä saa. Kuitenkin oikeus voisi tapahtua ja saada kunnon tuomio. Ilman petossyytettä asiakasta kohtaa, josta tunnusmerkit, jatkettu ja tarkoituksen hakuinen petos. Muut syytteet lukee viranomaiset, kirjanpitorikos, veropetos, lelallisen epärehellisyys, yms.
Olen sitä mieltä että Virolaiset ovat jopa luotettavampia kuin eräät suomalaiset, kaikkein epäluotettavamoia on viroon pesiytyneet suomalaiset. Uskon että tehdäs on kunnossa eikä jätä asikkaita pulaan ja voihan EU ostaa kuluttaja suoraan toisesta maasta. Älkää jääkö havoja nuolemaan vaan vaatikaa kunniaanne - Myöskin petetty ja pettynyt
Sohvani kirjoitti:
Olen samaa mieltä, kannattaa tehdä rikosilmoitus poliisille. Heillä ei ole ollut aikomuksenakaan toimittaa tilattuja sohvia viimeisen puolen vuoden aikana mutta raha on kyllä kelvannut. Ovat olleet protestilistalla jo pidempään=rahavaikeuksissa. Todistaa voivat varmaan muutkin sohvanostajat ja virolainen tehdas, huolintaliike jne. Harri Karstenia ei pitäisi päästää tekemään mitään bisnestä enää koskaan!
Oletteko huomanneet että nettisivut kyllä toimivat ja syöttävät samaa valhetta: avataan uudelleen, toimitusaikoja voit kysellä jne...Meillä sama tarina kuin kaikilla muillakin, tilaus tehty 19.05.08 ja maksettu etumaksua ja toimitusaika venyi ja venyi. Purimme kaupan ja rahaa emme tietenkään koskaan saaneet takaisin. Teimme rikosilmoituksen 03.12.08. Tammikuun lopussa tuli syyttäjältä syyttämättä jättämis päätös koska "ei ole näyttöä siitä, että Karsten olisi syyllistynyt siihen rikokseen josta häntä on epäilty." Kuulostaa melko vitsikkäältä kun lukee kaikkien tarinoita Karstenin toiminnasta.Huomenna onkin uusi puhelu poliisille edessä! Rahaahan ei tulla saamaan koskaan takaisin mutta hänen toimintansa olisi saatava pysäytetyksi, meitä petetyksi tulleita on varmaan aika paljon enemmän kuin tällä palstalla on.
- polliisille ilmoitus
Myöskin petetty ja pettynyt kirjoitti:
Meillä sama tarina kuin kaikilla muillakin, tilaus tehty 19.05.08 ja maksettu etumaksua ja toimitusaika venyi ja venyi. Purimme kaupan ja rahaa emme tietenkään koskaan saaneet takaisin. Teimme rikosilmoituksen 03.12.08. Tammikuun lopussa tuli syyttäjältä syyttämättä jättämis päätös koska "ei ole näyttöä siitä, että Karsten olisi syyllistynyt siihen rikokseen josta häntä on epäilty." Kuulostaa melko vitsikkäältä kun lukee kaikkien tarinoita Karstenin toiminnasta.Huomenna onkin uusi puhelu poliisille edessä! Rahaahan ei tulla saamaan koskaan takaisin mutta hänen toimintansa olisi saatava pysäytetyksi, meitä petetyksi tulleita on varmaan aika paljon enemmän kuin tällä palstalla on.
olen juuri laittamassa poliisille tutkintapyyntöä,,mistä epäilit kun ei mennyt syyttäjälle läpi,,selvä rosvo on varmaan harry karsten, epäilen niin..
- Petetty
Bitco eli Maarnos Oy on mennyt konkurssiin 8.1.
2009. Taidanpa mennä poliisin puheille. Mies on jo
varmaan kadonnut ulkomaille.- les tissus colbert
Les Tissus Colbert niminen liike Ullanlinnassa näyttää myös myyvän nyt samoja Bitcon sohvia. Onkohan Bitcon ukolla tähän yritykseen minkälaiset sidokset.
Taistelin yli vuoden Bitcon kanssa ja olimme yhteydessä ko. yritykseen tämän raskaan prosessin aikana varmasti yli 50 kertaa. - Bitco sohvat
les tissus colbert kirjoitti:
Les Tissus Colbert niminen liike Ullanlinnassa näyttää myös myyvän nyt samoja Bitcon sohvia. Onkohan Bitcon ukolla tähän yritykseen minkälaiset sidokset.
Taistelin yli vuoden Bitcon kanssa ja olimme yhteydessä ko. yritykseen tämän raskaan prosessin aikana varmasti yli 50 kertaa.Ilmoitammme, että Les Tissus Colbertilla ei ole, eikä ole koskaan oolut mitään yhteistyötä tai liiketoimia Maarnos Oy:n tai Harry Karstenin kanssa. Toivotamme kaikki yo. tahojen toimesta kärsineet liikkeeseemme, niin voisimme keskustella mahdollisesta vastaantulemisesta esim. yhdessä sohvia valmistavan tehtaan kanssa yhdessä. Meidän toimistusaikamme ko. sohville 2-3 viikoa.
- zafsere
Syksy 2010 ja Bitco on taas avautumassa. Omat sohvamme on muuten ostettu Bitcosta 1991
- jorma kalevi
Muistakaahan varoa. Bitco-äijä HK kärkkyy taas 30%:n etumaksuja.
Jos meinaatte jotain siltä tilata, niin älkää ihmeessä maksako etumaksuja. Itse en maksanut, eikä tavaraakaan näkynyt. Samoja em. tarinoita ja lupauksia kyllä tuli.- Yrittäjä itsekin
Näitä viestejä ja ketjua näkemättä tilasin uudet päälliset kahteen sohvaani lakkiaisiin 1.6.2013. Maksoin etumaksun 4.3.2013 (tilauskangas) ja sain ilmoituksen huhtikuun alussa, että nyt valmistuvat päälliset, maksatko loppumaksun niin ei jää toimitus siitä kiinni. Tänään 29.7.2013 en ole vielä saanut päällisiä. Tein kirjallisesti kaupan purkamisen s-postitse 30.6. ja rahat luvattiin palauttaa. Ilmoitin olevani valmis keskustelemaan kankaista ja maksusta uudelleen kun kankaat ovat sohvassani. H. Karsten on erittäin pahoillaan ja on luvannut maksaa kaiken takaisin ja antaa vielä 10 %:n hyvityksen, jos vielä olen kiinnostunut päällisistä. Olen itse yrittäjä ja tämä kokemus on ollut "veret seisauttava". En voinut kuvitella, että suomalainen yrittäjä ikinä toimisi näin. Onneksi olen tässä asiassa kuluttajana liikkeellä - voin yrittää hoitaa asiaa kuluttajaviranomaisten avustuksella. Bitcon liiketapa ei siis valitettavasti uudessakaan alussa ole muuttunut. Vielä jaksan uskoa, että saan rahani takaisin... Oi turhaanko?
- Yrittäjä itsekin
BOIKOTOI BITCO - edelleen
Bitco ei vastaa "ei-toivottuihin" puheluihin, eikä noudata kuluttajaoikeusneuvojan kehotuksia maksupalautuksista. Yllä olevaan viestiin liittyen - kangastoimittaja on vahvistanut, että kankaita ei koskaan edes tilattu. Eli koskaan ei ollut tarkoituskaan toimittaa mitään. Teen rikosilmoituksen, vaikka toiveet ovat kovin matalalla.
Miten on mahdollista, että ko. henkilö ei ole liiketoimintakiellossa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273643- 412479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372333Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72097Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141412
- 1291329
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2751310Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451285