Mikäs olisi vaivattomin ja edullisin tapa matkaa Lontoon keskustasta Liverpoolin keskustaan. Lentokone, juna vai bussi?
Paikallisella bussifirmalla (www.nationalexpress.com) on jotain funfareja, kellään tietoa miten toimii?
Lontoon keskusta -> Liverpoolin keskusta
Matkaäijä
1
405
Vastaukset
- sAAmari
http://www.megabus.com/uk/
Mitä aikaisemmin ostat liput, sitä halvemmalla pääset, esimerkiksi nyt saisi lokakuulle yhteen suuntaan lipun neljällä punnalla. Lähtevät todennäköisesti edelleen Victoria Stationilta. Toisen kerroksen etuistuimilta on hyvät näköalat :-) Tosin matka on tylsä, kannattaa varata mukaan lukemista tai muuta tekemistä, maisemissa ei ole paljon kehumista.
Terveisiä Liverpooliin, ihana kaupunki, ihania ihmisiä. Harmi, että Rynski lopetti lennot sinne (ei tietääkseni lennä enää Lontoostakaan).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801957
- 1241630
- 1341202
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848