Varokaa Auto-Aritan huijareita

huijattu

Kävin kattomassa uutta Yarista. Myyjä antoi tarjouksen ja sanoi sen olevan voimassa viikon. Koska vanhasta autostani hyvitettiin muualla paremmin, soitin Aritalle kertoakseni ettei tule kauppoja. Myyjä huusi, että tehty sopimus on voimassa ja jos sen rikon, niin joudun maksamaan 500 euroa. Uhkasi myös oikeudenkäynnillä!
Koska en siis allekirjoittanut mitään sopimusta otin yhteyttä Toyota Finlandiin. Asia järjestyi.
Mutta varmasti moni vanhempi ihminen on joutunut ostamaan tahtomattaan auton Aritasta. Laitonta, sanon. Varokaa Auto-Aritaa!

59

11699

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • d4d

Muija osti Aritasta auton,uuden d4d.Maksettiin rahaa etukäteen,autoa ei alkanut kuulua.Kysyttyämme asiaa sanottiin että auto tulee mutta ei sellainen joka oli tilattu ja sovittu ja kauppasopimus tehty,mm.auto olisi erivärinen ym..Arita ei suostunut hinnanalennukseen eikä muuhunkaan hyvitykseen.Otimme kuluttajaneuvojaan yhteyttä ja kauppa peruttiin.Aritan toimitusjohtaja sanoi että voi pantata maksettuja rahoja vuosilla,tarkoitti sillä,että voi oikeudenkäyntiä vetkuttaa vuosilla.Toimitusjohtaja kiristi muutamia tuhansia euroja maksetusta summasta,ja siihen oli suostuttava että edes jotain saisi takaisin.Arita vaati asiakasta tekemään paperin,jossa lukee että asiasta ei saa puhua kenellekään.Olenkin sivusta katsoja,ja asia on menossa eteenpäin muuta kautta.Eli sivusta katsojat kertovat asiasta eteenpäin.Asian muuten hoiti keskiuudenmaan kuluttajaneuvoja.Olkaa varovaisia AutoAritan kanssa jos teette kauppoja.

• Blind

Tuntuu käsittämättömältä. Ainakaan minun ei ole tarvinnut maksaa mitään ns. käsirahaa. Maksun olen suorittanut vasta auton luovutuksen yhteydessä. Sekä vaihdossa käytettyyn, että uuteen.

En ole edes kuullut mistään tilauksen yhteydessä maksettavasta käsirahasta, onko tällaista menettelyä paljonkin?

• corollaattori
        Blind kirjoitti:

Tuntuu käsittämättömältä. Ainakaan minun ei ole tarvinnut maksaa mitään ns. käsirahaa. Maksun olen suorittanut vasta auton luovutuksen yhteydessä. Sekä vaihdossa käytettyyn, että uuteen.

En ole edes kuullut mistään tilauksen yhteydessä maksettavasta käsirahasta, onko tällaista menettelyä paljonkin?

Eipä täälläkään keskisessä Suomesssa maksella mitään tilattaessa. Rahansiirto tapahtuu luovutuksen yhteydessä.

• Tapio

Joo, tapana ei ole maksaa mitään ennen auton luovutus tapahtumaa. Sen sijaan tehdään tilaussopimus jossa on sanktiot ostajalle jos ostaja peruu.

Pidän joka tilanteessa nykyään periaatetta etten maksa YHTÄÄN mitään ennenkuin tavara on saatavilla. Se pitää myyjät virkeänä. Myyjillä on paha tapa lopettaa palvelu siihen kun rahaa/rahat on saatu. Ja jos tosiaan toimitus menee jostain syystä kokonaan mönkään, voi tulla ongelmia periä takaisin jo maksettuja rahoja.

• EN ole kuullut
        Blind kirjoitti:

En ole kuullut,että joku olisi maksanut rahaa ennen auton luovutushetkeä.
        Kyllä mukana on suuri osa omaa hölmöyttäkin, jos menee noin raakaan lankaan kaupoissa.

• huhhaata

Täyttä sontaa. Auto aritasta nykyään en tiedä mitään mutat ainakin tuo vaikuttaa täysin huh haahaalta.

• Anonyymi
        EN ole kuullut kirjoitti:

En ole kuullut,että joku olisi maksanut rahaa ennen auton luovutushetkeä.
        Kyllä mukana on suuri osa omaa hölmöyttäkin, jos menee noin raakaan lankaan kaupoissa.

Suomessa ei etimaksoja kukaan maksa. Taitaa olla kateellinen kilpailija höpoöttämässä.

• Kohta korolla

Huono kuva jäi minulle, kun hain tarjouksen Tikkurilan Aritasta. Yksi myyjä teki hiki hatussa töitä ja palveli asiakkaita, mutta kaksi nuorempaa myyjää luimisteli nurkassa ja lähti karkuun, kun huomasivat että olisin vaivannut heitä. Kun lopulta sillä ahkeralla myyjällä oli aikaa palvella minua, kurkkivat nuo karkuun juosseet myyjät kopistaan kuin pahaa tehneet pikkupojat. Minulle tarjouksen tehnyt myyjä oli selvästi näreissään, kun kerroin että nämä toiset myyjät lähtivät koppiinsa karkuun.

Nyt vihdoinkin olen oppinut sen, ettei autokauppoja kannata tehdä pääkaupunkiseudulla. Vaan kysellä muilta missä ovat saaneet hyviä vaihtotarjouksia ja ottaa vähän kauempanakin olevaan liikkeeseen yhteyttä. Palvelukin on yleensä ihan toiselta planeetalta.

Tein kaupat keskisuomessa ja uusi auto tulee parin kuukauden päästä. Tuli muuten ihan hyvät kilometrikorvauksetkin paremman hyvityksen muodossa.

• Tapio

Olitko siis ensin hyväksynyt tarjouksen suullisesti vai et? Jos olit sanonut että "ok kauppa syntyy tuolla hinnalla" niin ymmärrän että AutoArita voi vaatia korvausta, muuten todella törkeää AutoAritalta!

• beatee

Honda kannattaa vaihtaa hyvä ajaa ja lämpimämpi ku TOYO jääkaappi

• osssss

Toyo kaupoille mars.

• köfffff

kävin jo. huolet on nyt loppu.

• olli..

on ne rehtiä ja reiluja, tojo kauppiaat.

• 8kahdeksas

Nyt on kahdeksas uusi toyota, vuodesta 1983 lähtien. Joka kerta on auto ollut sellainen kuin on sovittu. Rahaa ei ole tarvinnu maksaa, ennen kuin auton luovutus hetkellä.

• corolIapappa

Ompas ovela tapa nostaa myyntilukuja.

• paras pysyä poissa

Vai on Tomi Orava tuollainen. Voin uskoa.

Tein uuden kaupan vuosi sitten ja ei jäänyt kuin kakka maku. Siinä mielessä että oli vertailukohta muualta kauppa oli helppo, koska hinta sama. Muuten kaupan jälkeen paska kohtelu. Uudessa autossa vikaa ja viesteihin ei vastata ym, tai vastataan kun uhkailen päätoyotaan soitella.

Ovat saaneet vuoden toyota palkinnon. Mistä hyvästä? Kai huonosta toiminnasta.
      Seuraavan kerran kun vaihdan olen valmis maksamaan vaikka tonnin ylimääräistä siitä että ostan muualta?

Asiakas on niille pahe josta on päästävä eroon.

• NGT-xxx

Onkohan nyt ns.panettelijat liikkeellä ? Aivan kakkapuhetta toimitusjohtajasta tai koko liikkeestä !

Minua palveltiin v 2006 kuin rikasta ahtaajaa tai paperimiestä,kun olin autokaupoilla.
      Itse toimitusjohtaja hoiti monet asiat ja myyntipäällikkö vei pallon maaliin.
      Sain sijais Toyotan ja kaiken muun avun,neuvon ja tuen.
      Sain sieltä upouuden Avensis farkun joka kehrää vielä nytkin, 10 vuoden jälkeen,ja aina olen apua saanut heti sijaisautoa jne,kun autoani kolhittiin urakalla.
      Hieno autoliike silloin Tikkurilassa ja upeat työntekijät toimaria myöten !
      Hävetkää valehtelijat tai totuutta muuttavat !
      Jos vielä olisi talous kunnossa,vaiihtaisin kyllä joskus uudempaan.
      Ja vain Aritassa !

• auton

Olen tuntenut tämän kyseisen "toimarin" pienestä pojasta saakka.
        Jos verataan kehen tahansa, hän on rehellisyyden peri kuva kuten myös liikkeet joissa häm
        on vastuuhenkilönä.

• Erikoistatekstiä

Auto-Aritasta saa kaikkein parhaimmat tarjoukset kuin miltään muulta Toyota-liikkeeltä Suomessa ja palvelu on erinomaista. Lähetin tarjouspyynnön valtavalle määrälle Toyota-liikkeitä ja Auto-Arita voitti tarjouskilpailun.

Minusta tuo panettelu kuullostaa aivan oudolta, koska minun kokemukseni ovat aivan päinvastaiset.

• sekarotuisia

Entiset myyjät saaneet monon kuvan hanuriin?

• Terve.tuloa
      • missäkehuttu

Missähän tätä itäväylän kioskia on kehuttu???

• 937465

Kävin jokunen vuosi sitten Vantaalla katsomassa Avensista ja myyjä teki tarjouksen ja sanoi, että tarjous on voimassa tänään klo 16.00 saakka soitin, että en päätä ostoani nyt, mutta palaan asiaan ensi viikolla. Myyjä kertoi, että heillä on kilpailu ja jos ostan auton hän pääsee johonkin matkalle ja totesin tulevani viikolla käymään ja myyjä ilmoitti, että älä tule tänne koskaan.
      Olen ostanut monta Toyotaa/muuta autoa sen jälkeen ja nytkin kesällä ostin Auris hybridin, mutta en sieltä, enkä koskaan tule käyttämään tuon liikkeen palveluja vaikka heidän hintansa olisi 90 % edullisimpia kuin muiden, jonkun inbesillin käytös voi johtaa monen ja monen kaupan ohjautumisen muualle.

• näitätaas

Ihan varmaan myyjä sanoi sulle, että älä tule tänne koskaan. Kuulostaa todella uskottavalta.

• Anonyymi
        näitätaas kirjoitti:

Ihan varmaan myyjä sanoi sulle, että älä tule tänne koskaan. Kuulostaa todella uskottavalta.

Kyllä se sanoi! Voin vannoa vaikka käsi kirjan päällä!

• uudetlogot

Ovat levittyneet nykyään myös nissanin välittämiseen! Tarjooko kaffetta maksuttomasti ennää?

• Suuretalennukset

Kilpailijoiten kannattaakin varoa. Sieltä saa nimittäin kaikkein suurimmat käteisalennukset, jos vaihtoautoa ei ole.

• EOI-xxx

Just joo...säälittävää,kun sattuu sellaisia asiakkaita jotka joko valittavat kaikesta ja tinkaavat eurosta....sitten kun ei sitä euroaan eivät saa itkevät julkisesti netin sivuilla,ilman nimeään ja myyjiä/liikettä halventaen....ja ovat muka vielä suomalaisia rehtiä miehiä,tuollaiset panettelijat...huh-huh!
      Itse sain taas alkuvuodesta Auto-Aritalta jälleen uskomattoman hyvää palvelua, ihan alusta loppuun. Nyt vaihdoimme automme Lappeenrannassa, mutta koko ajan tilanteenhermolla oli Järvenpään liike myyjää/ toimitusjohtajaa myöten. He löysivät t ä y d e l l i s e n Toyotan meille Itä-Suomesta, ja loppu olikin kuin onnellista satua:
      Auto sellainen kun kerrottu,nähty vielä ylimääräistä vaivaa, ja ennenkaikkea se PALVELU ! Kun pikkuisen hehkutan, niin auton vaihtaminen tuntui lähes ruhtinaaliselta reissulta,lomaselta, kauempaakin tulleille !
      Auto-Aritassa vaan nyt osataan asiat ja asiakkaan palvelu...suosittelen tuhansia liikkeitä alasta riippumatta käymään opintomatkalla,kuinka todella asiat hoidetaan ja asiakkaasta välitetään.
      Kiitos vielä niin Järvenpään kuin Lappeenrannan Aritalaisille!!!!
      Suosittelemme lämpimästi. Jälleen.

• ei-milloinkaan-aritaan

Ajoin Kyseiseen liikkeeseen pitkän matkan tekemään puhelimessa sovittua kauppaa. Paikalle päästyä väliraha olikin 2000,-€ kalliinpi kuin sovittu. Myyjä toivotteli virnuillen hyvää koti matkaa. Eipä kyseinen apina ollutkaan päässyt elämässään automyyjää pidemmälle.

• Pakkakunnossa

Urpo, kaupat tehdään aina paikan päällä kun ostaja näkee kauppatavaran. Pysy maalla ja aja vanhalla autollasi niin kaikki ovat tyytyväisiä.

• Nikosooo

Uskon toki, että se "nolla" auutomyyjä on maksanut tänäkin vuonna enemmän veroja, kuin mitä sinä bruttona tienannut!! Haaahaa:)

• tytyväinen

Taitaa taas köyhät VW:n omistajat kateuksissaan ja veemäisyyksissään kirjoitella, kun kokemukset tosi-ostajilla ovat ihan erilaiset.
      Itse ostin uuden kärryn kyseisestä liikkeestä 2011 ja voin vain yksinomaan olla tyytyväinen palveluun ja huoltotoimintaan.

• Sivusta_katsoja

Köyhät VW:n omistajat? Kyllä taitaa Volkkarit olla kalliimpia kuin Toyotat.

Ja ei, en omista Volkkaria eikä perheessämme ole yhtään Volkkaria. Oli vaan pakko kommentoida.

• Pakkakunnossa

Tämä kyseinen keskustelupalsta on juuri niin hyvä esimerkki siitä, mitä yksityinen henkilö voi virheellistä ja jopa valheellista tietoa levittäen tehdä hallaa yrittäjälle. Olen itse yrittäjä ja myös minun yritykseeni on kohdistunut täysin perättömien asioiden levittämistä, tämä on todella säälittävää. Mitä nyt sitten tähän Auto Aritaan tulee, niin olen ostanut siitä firmasta niin monta autoa ja saanut niin hyvää palvelua, että jonkun yksittäisen Toyota ostajan perättömät vihjailut epäasialliasesta kaupankäynnistä Auto-Aritasta tai ko. firman toimitusjohtajan uhkailuista voi tunkea syvälle hanuriin. Jos ka kun olet tyypillinen Suomalainen peruskateellinen urpo, joka yrittää tämän median kautta kostaa jotain, joka pyörii oman pääsi sisällä, niin mm. K-raudasta saa oikein hyvää ja kestävää köyttä, vaikka veneen sitomiseen laituriin, veneen, johon sinulla ei ole varaa!

• Panettelua

Auto-Aritasta saa todella hyvää ja asiallista palvelua ja todella hyvät tarjoukset auton vaihtoon. Kokeilepa.

Tämä on täysin asiaton Auto-Aritan halventaminen. Toyotan omistjana tiedän, että liikkeessä oln erittäin miellyttävä asioida niin huollossa kuin automyynnissäkin.

• Senioriautoilija

Auto-Aritasta saa vittuilua perään jos erehtyy jotain kysymään eikä ota mukaansa autoa. Eiköhän dokumentoidut historian tapaukset sekä omistuspohjan/yrityskulttuurin muuttumattomuus noista tapauksista kerro, että tästä puljusta kannattaa pysyä erossa.

• Toyotaperhe

Oleeme ostaneet Auto-Aritasta perheeseemme noin viisitoista Toyotaa. Vuosien saatossa, uusimmat kolme juuri tulossa, koskaan ei ole Tomi Oravan taholta mitenkään huijattu, kaupat ovat sujuneet aina loistavasti ja olen useammalle suositellut kyseistä liikettä, kaikki ovat sieltä auton ostaneet ja olleet erittäin tyytyväisiä.

• alpiinio
        Toyotaperhe kirjoitti:

Oleeme ostaneet Auto-Aritasta perheeseemme noin viisitoista Toyotaa. Vuosien saatossa, uusimmat kolme juuri tulossa, koskaan ei ole Tomi Oravan taholta mitenkään huijattu, kaupat ovat sujuneet aina loistavasti ja olen useammalle suositellut kyseistä liikettä, kaikki ovat sieltä auton ostaneet ja olleet erittäin tyytyväisiä.

Sattumalta tunnen Tomi Oravan jo pienestä pojasta asti. Hänellä on mainio huumorintaju ja mahtava tekemisen halu reilulla ja rehellisellä tavalla. Olen ostanut hänen liikkeistään kaksi autoa ilman minkäänlaisia ongelmia. Toki moni muukin entinen ja nykyinen mikkeliläinen on kertonut samaa tarinaa. Ja jos ette muuhun kun haukkumiseen pysty, niin haastakaa Tomppa keilakisaan, jolloin pääsette näkemään kaverin urheilullista osaamista. Ei ole vuosiin paljon treenannut, muuta luonnonlahjakkuus nuorena poikana on aikamies tänäänkin!

• jaskaasiakas

En ole koskaan käyny kyseisessä liikeessä... niin on kovasti "kehuttu" liike et täytyy pyörähtää kun sinnepäin on menoa.
      Kaikenlaista autoalan yritystä olen elämäni aikana nähnyt ja kokenut. Jotkut täysin paskoja 2000-luvun alussa, nyt on muuttunu täysin vastakkaiseen suuntaan. Erittäin mukavaa ja asiantuntevaa porukkaa. Ajat muuttuu ja liikkeet!

• arvidkuuk

ÄlÄ Maksa mitään vuoden saa ajella liikkeen piikkii.

• mielenkiintoistavaan

Tässä aloituksessa on nyt vaan pieni ristiriita. Aloittaja sanoi saaneensa tarjouksen, joka on viikon voimassa ja Aritan myyjä puhuu aloittajalle sopimuksesta.

Tarjous ja sopimus ovat 2 täysin eri asiaa. Kumman siis aloittajan "tuttu" oli saanut?
      Tarjoukseen ei tietenkään ole ostajan millään muotoa suostua, jos taas on allekirjoitettu oikein sopimus kaupasta, niin tottakai siitä perumisesta myyjä voi jotakin vaatia, jos siitä hänelle on jotain kuluja koitunut.

• Kiertääkaukaa

Mikkelissä ostin auton ajanvaunusta, ja olipahan elämäni huonoimmata autokaupat, reklamaatio tilanteessa saikin sitten pään aukominsta ja väheksyntää osakseen. Ja kappas kepposta, samaa laitosta näyttäisi olevan tämä auto-arita.... Kannattaa kiertää kaukaa jos meinaa saada asiallista palvelua....

• Toyohuijaus

Kyllähän siellä.huijataan nimittäin myymällä ihmisille kehnoja tojoja. Ole jörkevä, tutustu testeihin ja koeaja muitskin merkkejä. Se lyö aina lenkille.

• Tojottaa

Pakkohan se on myyjän pettää jos meinaa saada Tojon myytyä, ei niitä kukaan täysillä valoilla varustettu osta. Ja hankalaa se on myyjänkin tehdä kauppaa lähes satavuotiiaan veteraanin kanssa.
      Veikkaisin Tojotistien keskiän hipovan 80 vuotta.

• BSZ-xxxLauri

Kyllä kaverilla(onnex ei mun kaveri )
        Tojottaa oma järki!
        Jos sulla noin paha olla niiin hanki apua vaikka terveyskeskuksen matalasta kynnyksestä.
        Sinne sun varat riittää ja saat apua!
        Ei sua paranna Aritan tai Toyotan haukkuminen tai väärien tietojen antaminen.
        Saimme vuosi sitten toimitusjohtajalta yhteyden jossa vain kysyttiin" oisko tässä teidän seuraava Avensis?"
        Ja olihan se mielettömillä varusteilla uskomattomilla eduilla takuuta myöten (takuuta harvemmin tässä merkissä tarvii käyttää...)
        Arita ja Tomi O. ovat upeeta ja rehellistä legentaa!
        Kolmas farkku ave....sääliksi käy mm. Volkkari- ukot ja volvopapat !

• Turhaanolet.katkera.hönö

TOYOTA LIIKKEITÄ ON JOUDUTTU SULKEMAAN.

SUURIPÄÄSTÖISTEN VOLKSWAGENIEN JA SKODIEN OMISTAJAT RYNNIVÄT VÄKISIN TOYOTA LIIKKEISIIN SAADAKSEEN TOYOTA HYBRIDIN.

TÄMÄ UUTINEN SAI VW.AUTOJEN OMISTAJAT PAKOKAUHUN VALTAAN.

MISTÄ MOOTTORIT VW AUTOIHIN

suuri päästöisten ja kulutuksisien Tsi ja tdi moottoreiden aika loppuu.

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/e22fbbe4-3a96-406d-80b0-9e29a3f89d5b

viime vuoden ja tämänkin vuoden myydyin toyota on ensivuodenkin ylivoimainen ykkönen..

Voisi leikkisästi todeta että toyotan myynti suorastaan räjähtää.
      Niinkuin vw.n moottorit

SITÄ HARMITTAA KUN TOYOTA EI OTA RUOSTEISTA ITÄLINTTAA VAIHDOSSA

• Poltintojotin

Huijaava toyota liike.
      Silloin kannattaa, kate on kohdillaan.
      Maahantuoja mukana huijauksissa niin silloin homma toimii. Asiakkaan valittaessa mtuojalle järvenpään toiminnasta, ei mitään vaikutusta.

Olkaa varovaisia Auto arita huijaa varmasti.

• PieninVäliraha

Auto Arita antaa autoista aina parhaimman tarjouksen uudellamaalla. Auto kannattaa ostaa sieltä.

• Anonyymi

Ehdottomasti paras toyotaliike Suomessa, olemme heiltä ostaneet perheellemme ainakin 20 Toyota viimeisten 15 vuoden aikana, aina uusia, vaihto sujunut loistavasti, seuraava uusi tulossa heinäkuun lopulla. Kaupat tehty aina Tomi Oravan kanssa.

• Anonyymi

Joopa joo.
      Ainakin Järvenpään Auto-Aritan palvelu on vertaansa vailla ja itse en siis ole mikään varakas tyyppi.
      Kaikki toimii viimeisen päälle, eikä valittamisen sanaa ole löytynyt.
      Samoin autokaupoilla vanhasta autosta hyvitys on aina parempi, kuin muualla ja sopii kyllä itse kunkin ihan vertailla jos ei usko.

Ymmärrän kyllä mollaajia ja kyllähän se kismittää. kun on valinnut automerkkinsä ja liikkeensä päin honkia - kärryt hajoilee ja leviää pitkin tienvarsia ja myyjäkään ei ota vastuuta...ja hyvitys vanhasta koslastakin on aina surkea...

• Anonyymi

Olen eri mieltä kyseisen liikkeen ja ketjun palveluasenteesta.

Esimerkki 1: Etsittiin vaimolle parinvuotta vanhaa Yarista (yapahtui 2002). Järvenpään Toyota-liikkessä oli muutama. Mutta hinta oli laskenut uuteen nähden vain tonnin, vähän toista. Kun en ollut tyytyväinen hintapyyntöön autosta, jossa oli käytön jälkiä, mm. kiveniskemiä konepellissä ja lampuissa vaan pyysin realistisempaa hintaa. Vastaus oli, että sitten pitää katsella halvenpaa vaihdokkia. No ei katseltu halvenpaa eikä mitään muutakaan siitä liikkestä. Sen sijaan tilattiin toisen paikkakunnan liikkeestä täysin uusi sanmerkkinen auto koeajon jälkeen.

Esimerkki 2: Etsittiin pari vuotta sitten muutaman muunmerkkisen ja epäluotettavaksi todetun vaikkakin uutena hankitun merkin jälkeen vaimolle uutta Toyotan C-HR- mallia. Oli kesäaika. Päätettiin käydä Järvenpään liikkessä koeajolla. Pihassa todettiin, että liike oli suljettu. Oli lauantai. No ajettiin Vantaalle ja aiottiin koeajaa auto siellä. Ei onnistunut. Oli kuulema uusi malli tulossa ja edellistä ei saisi enää tilattua. Ei saatu edes koeajaa. Liikkessä oli vain mallikappale. Käytettyjä olisi ollut tarjolla. Mutta etsittiin uutta. Uusi ajamaton huippuvarusteltu löytyikin netin kautta Seinäjoelta. Käytiin auto vaihtamassa siellä. Auto olisi toimitettu kotiinkin asti mutta halusimme koeajaa ennen toimitusta. Koeajo tehtiin paikan päällä ennen luovutusta. Oli hyvää palvelu Seinäjoella. Kaikki toimi verkossa sovitusti. Ei ole kaduttu auton valintaa, ostotapahtumaa eikä myyjäliikken valintaa.
        Varmaan jatkossakin auto hankitaan verkosta. Kenties Pohjanmaalta.

• Anonyymi

Paska lafka, innottomat myyjät ja tympeä palvelu, surkea tarjous. Ei enää kiitos.

• Anonyymi

On siinä ukko tehny aritalle tulosta. Vaihtoja ollut 16kk välein ja rahaa mennyt 250000.

Noinko toimii tyyppi joka on holhouksen alla.
      Melkoista bullia. Hyvin on huijattu, jokainen tulkoon uskollaan autuaaksi.

Terveisin pyttymiess

• Anonyymi

Toyotaa myytäessä on turvauduttava vilppiin, muuten ei kauppa käy!
      Panttimaksuja ja muuta laitonta peritään asiakkaalta etukäteen. Panttimaksu palautetaan vain Toyota liikkeesä ja vain vaihdettaessa uuteen.

• Anonyymi

Vain oma luottomyyjä palauttaa panttimaksun, kun on ensin lisännyt sen myytävän auton hintaan ja kertonut sen kahdella. Ja taas tojotisti teki todella hyvät kaupat ja edulliseen hintaan. Pullakahvit kaupanpäälle!

• Anonyymi

Minä vanhempana ihmisenä asioin juuri auto-aritassa, minulta kysyttiin erilaisia asioita, saako tehdä huollon yhteydessä. Esim sulkien vaihto tarvittaessa. Vastasin, että ne on mielestäni hyvät. Akussa saattoi olla vikaa. Pakkasnesteiden laittoonkin vastasin onneton, että joo. No kaikki tehtiin sulkien vaihtoa myöten. Huolto ilmainen , mutta 350€ lasku! Kyllä kotiväki ihmetteli.

• Anonyymi

Kiitos tästä antoisasta keskustelusta. Kiitos. Taru

• Anonyymi

Tämän ketjun haukkumiset johtuvat siitä, että Auto-Arita antaa aina kaikkein parhaimman vaihtotarjouksen.

Itse ole aina tehnyt tarjouspyynnöt isolle osalle Toyota-liikkeitä ja jokaisella kolmella kerralla olen saanut parhaimman vaihtotarjouksen Auto-Aritalta.

• Anonyymi

Itiksen tojon muslumyyjä alkoi käyttäytyä väkivaltaisesti kun en ostanut koeajon jälkeen bz4x:ää. Ähly valehteli mallin rangen päin naamaa. Käytös lisäksi törkeetä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5153
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      115
      2674
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      10
      2164
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      581
      1930
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      119
      1693
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      41
      1289
    7. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      69
      1289
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1058
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1037
    10. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      221
      1028
    Aihe