ois kiinnostus aloottaa putki auto projekti ja ois kuulemma helpoin ja halvin tapa ostaa joku vanha suht paska auto ja purkaa siit kaikki tarvittava kuten vaikka ripustukset. Niin mistä autosta sais parhaiten tarkoitukseen sopivaa tavaraa irti, joku suositteli saad 900 tai 990, mut onko kellään minkään laista kokemusta?
putkiauto projekti
honra
5
2077
Vastaukset
- vois
lava-auto olla hyvä. ainakin itse tekisin lava-autosta
- gyjkukl
subarun kone on hyvä ittelläni on se kiinni:)
- dwddhhg
gyjkukl kirjoitti:
subarun kone on hyvä ittelläni on se kiinni:)
täälä on tietäjiä xD
- sanzu__
olisin kiinostunut tekemään itse putkiauton/crosskartin oisko kellää antaa kaks paikaselle mitat ja suunitelmat?
- sanzu_
olisin kiinostunut tekemään itse putkiauton/crosskartin oisko kellää antaa kaks paikkasta valmista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017373
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?764850- 794769
- 1324198
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82988- 522599
- 402511
- 462166
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102161Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211800