Tijuca rio de janeiro

sinne kohta

Olen menossa kyseiselle alueelle asumaan kuukaudeksi Brassi-kavereideni luokse.
Onko seutu turvallista, kun vähän kyllä jännittää. Jos vaikka mies riosta ehkä osaisi valaista?

11

1052

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies Riosta

      Nyt ensiksi siis olisi hyva tietaa onko kyseessa Tijuca vai Barra da Tijuca.

      On noilla eroa kuin yolla ja paivalla.

      • sinne kohta

        Joku iso sambakoulu on kuulemma siinä aika vieressä, samoin maracana-stadion, sekä joku "metsä"?


      • Mies Riosta
        sinne kohta kirjoitti:

        Joku iso sambakoulu on kuulemma siinä aika vieressä, samoin maracana-stadion, sekä joku "metsä"?

        Tijuca on Rion eras vaarallisimmista alueista, varsinkin Maracana stadionilta sademetsaa kohti.
        En ihan heti suosittelisi ensikertalaiselle Tijucaa. 3 suunnalta rajoittuu slummeihin. Reilusti ryostoja jopa keskella paivaa.


      • sinne kohta
        Mies Riosta kirjoitti:

        Tijuca on Rion eras vaarallisimmista alueista, varsinkin Maracana stadionilta sademetsaa kohti.
        En ihan heti suosittelisi ensikertalaiselle Tijucaa. 3 suunnalta rajoittuu slummeihin. Reilusti ryostoja jopa keskella paivaa.

        menen nyt toista kertaa brasiliaan. eikö ton tijucan kuitenkin pitäisi olla keskiluokkaista aluetta, kuten olen monesti kuullut sanottavan, eli ei nyt ihan slummia sentään?
        mulla on kyllä siellä liuta luotettavia ja hyvinkin suojelevaisia brasseja, enkä nyt muutenkaan turistilta pahemmin näytä, ja puhun pari sanaa portugalia myös.
        mutta toki varovainen pitää olla, missä vain siellä liikkuukin.


      • Mies Riosta
        sinne kohta kirjoitti:

        menen nyt toista kertaa brasiliaan. eikö ton tijucan kuitenkin pitäisi olla keskiluokkaista aluetta, kuten olen monesti kuullut sanottavan, eli ei nyt ihan slummia sentään?
        mulla on kyllä siellä liuta luotettavia ja hyvinkin suojelevaisia brasseja, enkä nyt muutenkaan turistilta pahemmin näytä, ja puhun pari sanaa portugalia myös.
        mutta toki varovainen pitää olla, missä vain siellä liikkuukin.

        Siinapa se vitsi onkin, ei ne favelat varsinaisesti vaarallisia ole vaan alueet niiden lahella. Tijuca on yksi Rion vaarallisimmista asuinalueista. Tiedan koska asuin siella vuoden, mutta kyllastyin jatkuviin jarjestyshairioihin, aseellisiin yhteenottoihin ja muihin alueen ongelmiin. Paivalla on rauhallista, mutta oisin ajoittain aivan sietamatonta.


      • sinne kohta
        Mies Riosta kirjoitti:

        Siinapa se vitsi onkin, ei ne favelat varsinaisesti vaarallisia ole vaan alueet niiden lahella. Tijuca on yksi Rion vaarallisimmista asuinalueista. Tiedan koska asuin siella vuoden, mutta kyllastyin jatkuviin jarjestyshairioihin, aseellisiin yhteenottoihin ja muihin alueen ongelmiin. Paivalla on rauhallista, mutta oisin ajoittain aivan sietamatonta.

        olen kuitenkin vakuuttunut, että vaarallisuudestaan huolimatta 1,5kk tijucassa tulee olemaan huomattavasti mukavampaa, kuin toisena vaihtoehtona oleskelu tammi-helmikuussa suomalaisessa lähiössä.
        ja kun en kuitenkaan tijucaan muuttamassa sentäs ole! :)


      • Mies Riosta
        sinne kohta kirjoitti:

        olen kuitenkin vakuuttunut, että vaarallisuudestaan huolimatta 1,5kk tijucassa tulee olemaan huomattavasti mukavampaa, kuin toisena vaihtoehtona oleskelu tammi-helmikuussa suomalaisessa lähiössä.
        ja kun en kuitenkaan tijucaan muuttamassa sentäs ole! :)

        Tyypillinen suomalainen. Ensin kysyy ja kun ei saa haluamaansa vastausta, viittaa kintaalla.

        Mita viihtyvyyteen verrattuna Suomeen tulee niin olet varmasti oikeassa ja vaikka tulisi ryostetyksi on tanne tuleminen sen arvoista.

        Nauti 1.5 kk taalla, mutta pida silmat auki.


      • sinne kohta
        Mies Riosta kirjoitti:

        Tyypillinen suomalainen. Ensin kysyy ja kun ei saa haluamaansa vastausta, viittaa kintaalla.

        Mita viihtyvyyteen verrattuna Suomeen tulee niin olet varmasti oikeassa ja vaikka tulisi ryostetyksi on tanne tuleminen sen arvoista.

        Nauti 1.5 kk taalla, mutta pida silmat auki.

        Niin, kyllä Suomalainen aina Suomalaisen tunnistaa, ex jeh herra mielipiteidensä kärjistäjä?
        Mutta itse asiaan; jo kertaalleen siis omatoimisesti Brasseissa liikkuneena voin sanoa, että kun maata pääsee näkemääm ns. "sisältäpäin" asuessaan ja hengatessaan paikallisten keskuudessa, niin se on kyllä niin hauskaa johonkin hotelli uima-allas kiertoajelu-yhdistelmään verrattuna, että ryöstäkööt jos ryöstävät, kunhan henki säilyy Visa! ;)


      • Mies Riosta
        sinne kohta kirjoitti:

        Niin, kyllä Suomalainen aina Suomalaisen tunnistaa, ex jeh herra mielipiteidensä kärjistäjä?
        Mutta itse asiaan; jo kertaalleen siis omatoimisesti Brasseissa liikkuneena voin sanoa, että kun maata pääsee näkemääm ns. "sisältäpäin" asuessaan ja hengatessaan paikallisten keskuudessa, niin se on kyllä niin hauskaa johonkin hotelli uima-allas kiertoajelu-yhdistelmään verrattuna, että ryöstäkööt jos ryöstävät, kunhan henki säilyy Visa! ;)

        Sinahan se varsinainen latipaa olet.

        Ensin kyselet ja sitten arvostelet kun neuvotaan.

        Lopuksi toteat etta Brasilia on jo tuttu.

        Koita nyt hankkia elama.


      • sinne kohta
        Mies Riosta kirjoitti:

        Sinahan se varsinainen latipaa olet.

        Ensin kyselet ja sitten arvostelet kun neuvotaan.

        Lopuksi toteat etta Brasilia on jo tuttu.

        Koita nyt hankkia elama.

        Olen ymmärrettävästi mielestäni puhunut, että olen päässyt tuntemaan tavallisten Brassien arkea, mutta missä lukee että koko Brasilia on itselleni jo tuttu?

        Ei niitä silmälaseja kukaan vie päästäsi, koita nyt oppia käyttämään niitä edes lukiessa varastamis-peloistasi huolimatta, tai käy edullisesti silmäleikkauksessa siellä, niin näet varmasti jatkossa kirjoitetun tekstin kierosilmäisyydestäkin huolimatta!


      • Mies Riosta
        sinne kohta kirjoitti:

        Olen ymmärrettävästi mielestäni puhunut, että olen päässyt tuntemaan tavallisten Brassien arkea, mutta missä lukee että koko Brasilia on itselleni jo tuttu?

        Ei niitä silmälaseja kukaan vie päästäsi, koita nyt oppia käyttämään niitä edes lukiessa varastamis-peloistasi huolimatta, tai käy edullisesti silmäleikkauksessa siellä, niin näet varmasti jatkossa kirjoitetun tekstin kierosilmäisyydestäkin huolimatta!

        Palataan alkuun.

        Kysyit onko vaarallista, vastasin etta on. Nurisit etta tunnet Brasilian, kommentoin etta mitas kyselet.

        Toivottavasti nautit olostasi Tijucassa ja toivottavasti emme tapaa.

        Hyvaa loppuelamaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      56
      861
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe