heippa, miten panisin cv:hen yläasteen nimen, entä ala-asteen? brittienglnniksi mieluiten.
kiitos
käännöskysymys
5
975
Vastaukset
- kdkdk
ala-aste on "Primary School" ja ylaaste on "Secondary School". Ja lukio on College.
- jatkuu
entäs amis sitten? olen kuullut että lukio olisi senior secondary school?
- heips123
jatkuu kirjoitti:
entäs amis sitten? olen kuullut että lukio olisi senior secondary school?
erm, lukiota taalla kutsutaan joskus myos 6th Form College, mutta yleensa on College.
Taalla ei taida amista olla. Voi jatkaa Collegessa joka on kai kuin Suomessa opistotason koulutus ja sitten on tietty yliopisto. - luulisin
heips123 kirjoitti:
erm, lukiota taalla kutsutaan joskus myos 6th Form College, mutta yleensa on College.
Taalla ei taida amista olla. Voi jatkaa Collegessa joka on kai kuin Suomessa opistotason koulutus ja sitten on tietty yliopisto.vastaa vocational college.
- iippa
Hei!
Englannissahan on ala-aste 4-9v esim. primary school tai elementary school, myös jos peruskoulusta kyse niin käytetään lower level of comprehensive school ja ylä-aste upper level of comprehensive school. Ylä-aste ja lukio yhdistelmää secondary school.
Comprehensive school on kuin Suomen peruskoulu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621208- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574