Näkyykö... ?

repe plutosta

voiko netissä katsoa suomi serbia peliä?
tai muita maajoukkue pelejä taikka
yleensäkkään mitään pelejä??
jos joku tietää niin vois kai kertoa vai mitä

12

1815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • late uranukselta

      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=109&conference=4500000000000832&posting=22000000028740950

      Tuo Suomi-Serbia voi olla kysymysmerkki..
      Eivät tätä meitin joukkuetta tuolla maailmalla oikein tunnu arvostavan edes live-streamin arvoiseksi..mutta Serbien takia saattavat näyttää ehkä...

      kannatta huomioida, että saattavat pelit ilmestyä noille sivuille aika viime tipassakin..

      Ja kannattaa tietysti koittaa etsiä Serbien tms. omien TV-kanavien netti-tvlähetyksiäkin..
      Kovaa hommaa se etsiminen, mutta joskus onnistuu..

      vinkkejä hakusanoiksi:
      srbije, fudbal, finska, finske...

    • osoitteessa www.hs.fi/urheilu

      Hesarissa tänään seuraava: "Seuraa Suomen EM-karsintaottelua Serbiaa vastaan klo 21.15 alkaen". Tähän mennessä ei sivuilla mainita lähetyksestä mitään, mutta kai se sit ilmestyy sinne tohon aikaan..?

      • Ei kuvaa

        Siis mitään kuvallista lähetystä ei oo luvassa.
        Noi kirjottaa sinne vaan pelin etenemistä minuutti minuutilta, kuin Iltalehti Formuloitten kanssa.


      • ui,ui,ui,

        viasatilla lukee että muista merkata kalenteeriin suomen karsinta pelit.
        siis siinä lehdessä mikä tulee kotiin mutta peliä ei tule miltään kanavalta.


      • Ankem Ertem
        ui,ui,ui, kirjoitti:

        viasatilla lukee että muista merkata kalenteeriin suomen karsinta pelit.
        siis siinä lehdessä mikä tulee kotiin mutta peliä ei tule miltään kanavalta.

        Serbian rts1 näyttää kyllä: otteluennakko alkaen 18.30 sekä itse matsi 21.00
        Mutta kanavan serveri on jo tukossa. Aika monta serbikaveria nimittäin on töissä ulkomailla ja on klikkaillut itsensä Realplayerilla tuonne.


      • ne serverit
        Ankem Ertem kirjoitti:

        Serbian rts1 näyttää kyllä: otteluennakko alkaen 18.30 sekä itse matsi 21.00
        Mutta kanavan serveri on jo tukossa. Aika monta serbikaveria nimittäin on töissä ulkomailla ja on klikkaillut itsensä Realplayerilla tuonne.

        Perkele!!

        Kiitosta vaan kovasti, tunti on aikaa enkä kerinnyt!!
        ..tana...vetti...
        On tämä maailma välillä ihmiselle ilkeä!!

        Mänen saunaan, otan kaljan ja unohan jalkapallon...

        ja edelleenkään en halua maksaa kolmeakymppiä kuussa jostain hiton kanavapaketista, että saisin muutaman suomen futispelin nähdä..kun se muu ohjelma ei edelleenkään kiinnosta..!!!!

        nyyh...


      • ulosheitetty
        ne serverit kirjoitti:

        Perkele!!

        Kiitosta vaan kovasti, tunti on aikaa enkä kerinnyt!!
        ..tana...vetti...
        On tämä maailma välillä ihmiselle ilkeä!!

        Mänen saunaan, otan kaljan ja unohan jalkapallon...

        ja edelleenkään en halua maksaa kolmeakymppiä kuussa jostain hiton kanavapaketista, että saisin muutaman suomen futispelin nähdä..kun se muu ohjelma ei edelleenkään kiinnosta..!!!!

        nyyh...

        Vihdoin pääsin sisälle, aloin virittelemään kuvaa isommaksi ja ulkona ollaan taas. Mutta olipa laadukas kuva. Pitää vain päivitellä linkkiä sitkeästi.


      • thjytjntyjn
        ulosheitetty kirjoitti:

        Vihdoin pääsin sisälle, aloin virittelemään kuvaa isommaksi ja ulkona ollaan taas. Mutta olipa laadukas kuva. Pitää vain päivitellä linkkiä sitkeästi.

        mä oon sisällä mutta ei ole kyllä mikään laadukas kuva.
        siis jos kattoo täydellä ruudulla mutta näkee jotain.


    • uhhiiu
      • hjhlkhjk

        siis tuo link 1


      • kuin
        hjhlkhjk kirjoitti:

        siis tuo link 1

        tshekki vastaan joku... Saako tosta sopcastista suomen pelin jotenki?


      • hjhlk
        kuin kirjoitti:

        tshekki vastaan joku... Saako tosta sopcastista suomen pelin jotenki?

        ei saa kun ovat laittaneet väärän pelin vittu


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe