DETUR

aurikoinen!

Onko kellään kokemusta Deturista matkanjärjestäjänä. Aikomuksena olisi lähteä Deturin matkalle Thaimaaseen.

7

3396

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leobarbi

      Ihan mukava matkanjärjestäjä ilman turhia krumeluureja. Lennot saattavat olla aika vaatimattomilla lentoyhtiöillä. Viimeksi Turkish Airlines ja lentoemäntien palvelu oli todella töykeää. Muuten kyllä positiivisia kokemuksia. Turkkiin olen muutaman kerran mennyt. Mukavaa on, että lentävät usein muualtakin kuin Helsingistä.

    • matkailu avartaa

      Olen ollut muutaman kerran Deturin matkalla niin Turkissa kuin Tunisiassakin ja hyvin kaikki toimi.Ei yhtään huonommmin kuin Aurinkomatkoilla, Tjäreborgilla tai Domina travelillä.

      Iloista matkaa!

    • ihan sama?

      petyimme tunisian matkalla deturin palveluihin. lentomatka oli kamala, tarjoilut siellä ja istuimet.

      paikanpäällä emme paljon olleet yhteydessä markanjärjestäjään muuten kuin sairastuessa ja silloin oli toimiston löytäminen ja puhelimella kiinni saaminen todella tiukassa!

      kiitoksena kuitenkin että ystävällinen oppaamme hoiti meidän hotellihuoneemme puutokset puolestamme... joutui tekemään sen kylläkin 3 kertaa 2 viikon mittaisen loman aikana!

      yhdellä reissulla olimme mukana, hieno kokemus muuten, jos ei lasketa mieletöntä turismia mukaan... tykkäsimme enemmän liikkua omatoimisesti ja harmitti kun sekin reissu olisi pitänyt tehdä mieluummin itse... maksoimme mielettömästi siitä että kaikki oli vain lavastusta kun olisimme päässeet halvemmalla ja saaneet itse kulttuurista enemmän irti!! mutta omapahan oli tyhmyytemme, sitä vain saattoi arvailla ennen kuin koki..

      en halua haukkua deturia, koska en ole ollut sen asiakkaana kuin kerran... voin vain kertoa sen että meidän kokemuksemme ei ollut sieltä parhaimmasta päästä. ehkä se riippuu ajankohdasta milloin menet, oppaista, ym ym.

      toivotan teille kuitenkin rentouttavaa ja kokemusrikasta lomaa..!!
      (omatoimisesta matkailusta saa kaikesta huolimatta paljon enemmän irti..)

      • Muutama kokemus

        Kokemukset ovat Turkista, Alanyasta. Näillä lennoilla koneet (Atlas Jet) ovat olleet pieniä ja huonokuntoisia, tarjoilu puutteellista (juomat loppu) ja lentokenttäkuljetus Antalyasta Alanyaan kesti uskomattoman kauan.
        Oppaiden tavoittaminen puhelimitse Alanyassa oli todella vaikeata; puhelimeen vastattiin englanniksi ja suomea taitavan oppaan puhelimeen saaminen oli työn takana. En tiedä miten olisi käynyt jos ei olisi osannut yhtään englantia.
        Ilmeiseti oppaat eivät anna matkustajille ollenkaan omia suoria puhelinnumeroitaan; ainakaan virka-ajan (klo 18 jälkeen) kiinni ei saanut ketään. Onkohan tämä tavallista vai oliko kyseessä jokin erityistilanne, en tiedä.


    • retovain

      Viime talvena oltiin deturin matkalla Phuketissa. Kaikki toimi mainiosti, lennot oli finnairilla ja oppaat paikan päällä osaavia. Samalla lennolla on kaikkien muidenkin matkanjärjestäjien matkalaisia. Hyvää matkaa vain lämpimään!

    • Tipi

      Ainakin viime vuonna Deturilla homma toimi Phuketissa. Lento oli Finnairilla, jossa oli todellakin muidenkin matkanjärjestäjien asiakkaita. Suurin osa hotelleista todella hienoja! Suosittelen :)

    • niiiiiiiiina

      Olen ollut 3 x deturin matkalla ja 3 muullakin matkanjärjestäjän reissulla.

      detur on ollut kaikista asiakasläheisin, palvelualttein ja hoitanut asiat aina todella hyvin!

      muista esim. tjäreborgista ei voi sanoa samaa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      424
      1849
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      190
      1507
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1421
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      168
      1386
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      990
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      933
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      921
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe