Ystäväni lapsi ei puhu vaikka on jo kolme vuotias..mumisee vaan jotain eikä edes sanoja kunnolla tule. Ko yksinhuoltaja henkilö pakeni suomesta kaiken lisäksi ulkomaille ja kysysäsin puhelimitse puhuuko niin hän kiersi vastauksen. Ihmettelen suuresti henkilöä ja säälin lasta. Mahtaakohan koskaan oppia puhumaan ..
ystäväni lapsi
3
1050
Vastaukset
- itiä amla
uskon että neuvolassa on asiaan jo puututtu, jos lapsi vain mumisee.
Jos lapsi on monikielisessä perheessä, niin puheen viivästymisestä aletaan vasta huolehtia 3v. jälkeen... - jo olla
Anna olla, ei se sinun asiasi ole huolehtia tuosta. Mitä sinä sitä häneltä utelet, varsinkin kun ei tunnu edes haluavan vastata. Asia ei kuulu sinulle.
Mitä hän pakeni ulkomaille? Sinun liikaa tungettelevaisuuttasi, vai mitä?- puhumattomuutta
Asustelee ja haluaa unohtaa puhumattomuuden. Viaton lapsi ressu ei opi ikinä puhumaan vieraassa kulttuurissa kauas pois suvustaan ! eipä joo se minulle kuulu mutta saisi ehkäpä kuulua viranomaisille ja luulisi heitä jossain vaiheessa kiinnostavan ja joidenkin ihmettelevän asiaa...kyllä asialle pitäisi jotain tehdä vaikkakaan se ei ole minun asia enkä siihen ole puuttunutkaan vaan suuresti ihmettelen !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694939KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923860- 1913669
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783309Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502999- 252014
- 241981
- 1871867
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus981416