Ystäväni lapsi ei puhu vaikka on jo kolme vuotias..mumisee vaan jotain eikä edes sanoja kunnolla tule. Ko yksinhuoltaja henkilö pakeni suomesta kaiken lisäksi ulkomaille ja kysysäsin puhelimitse puhuuko niin hän kiersi vastauksen. Ihmettelen suuresti henkilöä ja säälin lasta. Mahtaakohan koskaan oppia puhumaan ..
Vastaukset 3
- itiä amla
uskon että neuvolassa on asiaan jo puututtu, jos lapsi vain mumisee.
Jos lapsi on monikielisessä perheessä, niin puheen viivästymisestä aletaan vasta huolehtia 3v. jälkeen... - jo olla
Anna olla, ei se sinun asiasi ole huolehtia tuosta. Mitä sinä sitä häneltä utelet, varsinkin kun ei tunnu edes haluavan vastata. Asia ei kuulu sinulle.
Mitä hän pakeni ulkomaille? Sinun liikaa tungettelevaisuuttasi, vai mitä?- puhumattomuutta
Asustelee ja haluaa unohtaa puhumattomuuden. Viaton lapsi ressu ei opi ikinä puhumaan vieraassa kulttuurissa kauas pois suvustaan ! eipä joo se minulle kuulu mutta saisi ehkäpä kuulua viranomaisille ja luulisi heitä jossain vaiheessa kiinnostavan ja joidenkin ihmettelevän asiaa...kyllä asialle pitäisi jotain tehdä vaikkakaan se ei ole minun asia enkä siihen ole puuttunutkaan vaan suuresti ihmettelen !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571490Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291180Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 65801
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus62710- 46685
- 52680
- 76586
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568