Olen lähdössä tämän kuun aikana Amsterdamiin. Missä kannattaisi käydä, mitä tehdä? Matkaoppaat on luettu, kertokaa erikoisemmista kiinnostavista jutuista.
Mihin aikaan Jordaan festivaali on? Minkälaisia tapahtumia siihen kuuluu?
nähtävää
Damissa
1
970
Vastaukset 1
- Damiin
Jordaan festivaali on tänä vuonna 15.-16.9. Kaduilla on kaikenlaista tapahtumaa, päätapahtuma Westerkerkin lähistöllä. Ajattelin itse mennä katselemaan sinne kirpparia, koska musiikki tuskin on mun makuuni (käsittääkseni enemmän vanhemmille suunnattua).
Muutenkin tuolla Jordaanin alueella kannattaa kierrellä. Ja jos haluaa nähdä "perinteisempää" Hollantia kannattaa reissata Volendamiin tai Markeniin (n. puolen tunnin bussimatka Damista pohjoiseen).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2532105
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2601224- 211161
- 41776
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i125716Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤233695Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa214648- 51495
- 38458
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42442