TULEHAN NEUVOS

särensintti

perjantai, lauantai ja sunnuntai tänne Kuopion satamaan KALARYSSÄYKSEEN jakamaan ilmaisia kainuulaisia kalakukkoja. Suomussalmen eukot, akkiä leipomaan kainuulaisia kalakukkoja. Vaihtoehto näille savolaisille tekeleille.

14

721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnistu ei

      kainuun vesistä on kalakukko-koon kalat loppuneet tyystin, kerrottiin jopa telkussa.

    • vasta Maanantaina, torilla tavataan kello 13.00. Tällä kertaa, jäävät kukot saamatta, mutta toivossa on jälleen hyvää elää, "Neuvos"

      • sinä neuvos

        ala tehdä niitä sukuhaastateluja kuin myös kirjoittamaan sitä kirjaasi, kuten lupasit.

        Olisi kiva, jos pysyisit pois tältä palstalta vaikkapa seuraavat viisi vuotta.


      • sinä neuvos kirjoitti:

        ala tehdä niitä sukuhaastateluja kuin myös kirjoittamaan sitä kirjaasi, kuten lupasit.

        Olisi kiva, jos pysyisit pois tältä palstalta vaikkapa seuraavat viisi vuotta.

        pohja työt valmiiksi hyvin ja sitten aloittaa, mitään kiirettä ei ole, "Neuvos"


      • mualiman napa:lla

        Minäpä tulen neuvosta katsomaan. Saapiko tulla ihan jututtamaan? Siis 10. 9. 2007 klo 13.00 mualiman navalla.


      • jokamies121
        mualiman napa:lla kirjoitti:

        Minäpä tulen neuvosta katsomaan. Saapiko tulla ihan jututtamaan? Siis 10. 9. 2007 klo 13.00 mualiman navalla.

        Kaikki savolaiset vain Neuvosta tervehtimään.


      • sitten lie...
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        pohja työt valmiiksi hyvin ja sitten aloittaa, mitään kiirettä ei ole, "Neuvos"

        Neuvos ei jouva vastailemaan, tämä nykyajan kiire on jo tartunut minuunkin niin etten etes ota tälle palstalle kovin kantaa, voikaahan nyt hyvin ja hyvää Vappua, Helluntaita ja tulevaa Juhannustakin, "neuvos" ukki vuosi mallia 2007.


        Juttelin eilen neuvoksen kans
        Kirjoittanut: NIPSU-NEITI 29.8.2007 klo 13.24

        Kyse oli S-marketin maksusitoumusasiakkaista, jonka jutun aikoinaan aloitin.
        Asiaan on tulossa muutos-tiedoksi niille, jotka sitä tarvitsevat.
        Neuvos itse oli ollut yhteydessä SOK:n johtajaan, joka oli asiaa ensin hämmästellyt ja sitten luvannut puuttua asiaan.
        Yksinkertaistettuna-kunhan byrokratia selviää, niin asiasta tulee ilmoitus ja sitoumukset sen jälkeen kelpaavat S-marketiin.
        Neuvos kun on(kuten tiedätte)kiireinen mies, pyysi minua ystävällisesti tästä asiasta informoimaan kuntalaisia.Johon minä yhtä ystävällisesti lupauduin.
        Tässä tulos-tapanani kun on pitää lupaukset.

           Pitää ensin tehdä
        Kirjoittanut: rantaneuvos1 6.9.2007 klo 19.26
        pohja työt valmiiksi hyvin ja sitten aloittaa, mitään kiirettä ei ole, "Neuvos"

        sen Neuvoksen kiireen kanssa...


      • sitten lie... kirjoitti:

        Neuvos ei jouva vastailemaan, tämä nykyajan kiire on jo tartunut minuunkin niin etten etes ota tälle palstalle kovin kantaa, voikaahan nyt hyvin ja hyvää Vappua, Helluntaita ja tulevaa Juhannustakin, "neuvos" ukki vuosi mallia 2007.


        Juttelin eilen neuvoksen kans
        Kirjoittanut: NIPSU-NEITI 29.8.2007 klo 13.24

        Kyse oli S-marketin maksusitoumusasiakkaista, jonka jutun aikoinaan aloitin.
        Asiaan on tulossa muutos-tiedoksi niille, jotka sitä tarvitsevat.
        Neuvos itse oli ollut yhteydessä SOK:n johtajaan, joka oli asiaa ensin hämmästellyt ja sitten luvannut puuttua asiaan.
        Yksinkertaistettuna-kunhan byrokratia selviää, niin asiasta tulee ilmoitus ja sitoumukset sen jälkeen kelpaavat S-marketiin.
        Neuvos kun on(kuten tiedätte)kiireinen mies, pyysi minua ystävällisesti tästä asiasta informoimaan kuntalaisia.Johon minä yhtä ystävällisesti lupauduin.
        Tässä tulos-tapanani kun on pitää lupaukset.

           Pitää ensin tehdä
        Kirjoittanut: rantaneuvos1 6.9.2007 klo 19.26
        pohja työt valmiiksi hyvin ja sitten aloittaa, mitään kiirettä ei ole, "Neuvos"

        sen Neuvoksen kiireen kanssa...

        mutta joutua pitää, "Neuvos"


      • jokamies121 kirjoitti:

        Kaikki savolaiset vain Neuvosta tervehtimään.

        tervehtimään neuvosta, Kuopion torilla, Neuvos näyttelee torilla 13 alkaen, "Neuvos"


      • mualiman napa:lla kirjoitti:

        Minäpä tulen neuvosta katsomaan. Saapiko tulla ihan jututtamaan? Siis 10. 9. 2007 klo 13.00 mualiman navalla.

        katsomaan, läheltä kaakoo, tervetuloa koko orkesteri, "Rantaneuvos"


      • farth11
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        tervehtimään neuvosta, Kuopion torilla, Neuvos näyttelee torilla 13 alkaen, "Neuvos"

        näyttelet.


      • vankun
        farth11 kirjoitti:

        näyttelet.

        en kerro?


      • farth11 kirjoitti:

        näyttelet.

        niin itse näet livenä
        neuvoksen, Kuopion torilla näyttelemässä 9.9.2007 kello 13.00 "Neuvos"


      • sitten lie... kirjoitti:

        Neuvos ei jouva vastailemaan, tämä nykyajan kiire on jo tartunut minuunkin niin etten etes ota tälle palstalle kovin kantaa, voikaahan nyt hyvin ja hyvää Vappua, Helluntaita ja tulevaa Juhannustakin, "neuvos" ukki vuosi mallia 2007.


        Juttelin eilen neuvoksen kans
        Kirjoittanut: NIPSU-NEITI 29.8.2007 klo 13.24

        Kyse oli S-marketin maksusitoumusasiakkaista, jonka jutun aikoinaan aloitin.
        Asiaan on tulossa muutos-tiedoksi niille, jotka sitä tarvitsevat.
        Neuvos itse oli ollut yhteydessä SOK:n johtajaan, joka oli asiaa ensin hämmästellyt ja sitten luvannut puuttua asiaan.
        Yksinkertaistettuna-kunhan byrokratia selviää, niin asiasta tulee ilmoitus ja sitoumukset sen jälkeen kelpaavat S-marketiin.
        Neuvos kun on(kuten tiedätte)kiireinen mies, pyysi minua ystävällisesti tästä asiasta informoimaan kuntalaisia.Johon minä yhtä ystävällisesti lupauduin.
        Tässä tulos-tapanani kun on pitää lupaukset.

           Pitää ensin tehdä
        Kirjoittanut: rantaneuvos1 6.9.2007 klo 19.26
        pohja työt valmiiksi hyvin ja sitten aloittaa, mitään kiirettä ei ole, "Neuvos"

        sen Neuvoksen kiireen kanssa...

        tuleville suunnitelmille se on kuin ne olisi jo puoliksi tehtynä, vaikka olisi kuin kiire hyväänsä, joutua pitää, ikäni ei anna enää yhtään anteeksi ne on nyt tehtävä ja kuka ne tekisi jos en minä, "Neuvos"
        "Rantaneuvos ei ole mikään sohvaperuna "


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe