Minkä laatuisia Crazy Creek-merkkiset laudat yleensä ovat? Olen kuullut, että Burton kuuluu niihin parhaimpiin, mutta mites tämä?
Crazy Creek
31
17422
Vastaukset
- ...
Crasy Creek on tosi hyvä merkki. Itelläni on kolmas lauta ja kaikki ovat olleet crasy creekkiä.. eikä oo mitään valittamista ollu.
- mike 78
Crazy Creek on niin sanottu halppis merkki.
Et suosittelisin mielummin ostamaan jonkun "oiken" lumilauta valmistajan laudan.
Vaikka vähän malliston halvemmasta päästä.
Tässä muutama järkevä merkki esmi.
Burton, Ride, Nitro, Icon, Salomon, Flow, K2, Forum- jijjipgjgfd
noi burton,ride,nitro,icon,salomon,flow,k2,forum on niitä lautoja mitä vähän edistyneemmät laskijat käyttävät jos et laske vastakun toista ttai ensimmäistä kautta ei kannata välttämättä kaikkein parasta ostaa??????
- Lautailija 4ver
jijjipgjgfd kirjoitti:
noi burton,ride,nitro,icon,salomon,flow,k2,forum on niitä lautoja mitä vähän edistyneemmät laskijat käyttävät jos et laske vastakun toista ttai ensimmäistä kautta ei kannata välttämättä kaikkein parasta ostaa??????
Crazy Creek on Keskon kauppaama lautamerkki. Myydään Intersporteissa. Aikasemmin ne olivat aika huonoja laadultaan mutta nykyään näyttävät ihan toimiville ja aloittelijalle sopivia. Noi muut merkit, mitä lueteltiin tossa ylhäällä ovat suurimpia merkkejä. Kaikilta noilta valmistajilta löytyy myös aloittelijoille sopivia välineitä. Voit jotain päätellä jo hintalapusta.
Kannattaa valita kuitenkin sellainen merkki, jolla toimii takuut, jos vermeet hajoaa takuun hyväksymällä tavalla. Helpottaa myös siteiden varaosien saantia, eikä mene liikaa aikaa niiden hommaamiseen. Burton lupaa ainakin takuun toimivan muutaman vuorokauden sisällä.
Kannattaa panostaa sulle sopivien välineiden löytämiseen asiantuntevan myyjän avustuksella. Kengät on tärkein lenkki. Istuvat hyvin, oikean kokoiset, sopivan jäykät ja eivät paina. Side valinnalla pystyt pelaamaan kanssa aika paljon ja säätämällä ne oikein. - uthoiikki
Lautailija 4ver kirjoitti:
Crazy Creek on Keskon kauppaama lautamerkki. Myydään Intersporteissa. Aikasemmin ne olivat aika huonoja laadultaan mutta nykyään näyttävät ihan toimiville ja aloittelijalle sopivia. Noi muut merkit, mitä lueteltiin tossa ylhäällä ovat suurimpia merkkejä. Kaikilta noilta valmistajilta löytyy myös aloittelijoille sopivia välineitä. Voit jotain päätellä jo hintalapusta.
Kannattaa valita kuitenkin sellainen merkki, jolla toimii takuut, jos vermeet hajoaa takuun hyväksymällä tavalla. Helpottaa myös siteiden varaosien saantia, eikä mene liikaa aikaa niiden hommaamiseen. Burton lupaa ainakin takuun toimivan muutaman vuorokauden sisällä.
Kannattaa panostaa sulle sopivien välineiden löytämiseen asiantuntevan myyjän avustuksella. Kengät on tärkein lenkki. Istuvat hyvin, oikean kokoiset, sopivan jäykät ja eivät paina. Side valinnalla pystyt pelaamaan kanssa aika paljon ja säätämällä ne oikein.mulla oli CC ekana rullalautana ja hyvin pyöri mut kun rupes trikkejä kertymään oli pakko vaihtaa uuteen mutta aloituslaudax on extreme
- minänytvaan
uthoiikki kirjoitti:
mulla oli CC ekana rullalautana ja hyvin pyöri mut kun rupes trikkejä kertymään oli pakko vaihtaa uuteen mutta aloituslaudax on extreme
se oli itse asiassa aika huono ostos kun pari päivää skeittasi grippi meni surkeeksi ja hirviän painava oli mut saatto ollakki kerranku 30 eurolla ostin
- sdfsfsd
No onko noissa nyt oikeasti mitään muuta ku "brändäys" lisää. Ja varsinki aloittelijalle halvemmat tai merkittömätkin laudat on aivan ok.
Suomalaset urheiluliikkeet ei pääasiassa myy mitään aivan alle hajoavia vermeitä.
- eCCentri97
Mulla on tällähetkellä CC Eccentric lumilauta jonka ostin keväällä. Oon laskenu vaan kerran nii vaikee sanoo. Maksoi 300€ alennuksessa siteiden kanssa. Normaalisti ois ollu 500€ ilman siteitä jote iha hyvän alennuksen sai :D
- Vieraileva pätijä
Sanoisinpa että ei kannata ostaa crazy creekkiä. Itse laskin ensimmäisen vuoteni veljeni vanhalla k2:lla, ja toisena vuonna ostin tommosen crazy creekin. Voin kertoa että jopa laskettelun opettelu on helpompaa hyvä'llä laudalla. Vaihto halppislautaan tuntui heti kättelyssä virheeltä. Kaikenlisäksi lauta halkesi alle viikon laskettelun jälkeen niin pahoin, että sitä ei pelastanut enää mikään. Tietysti poikkeuksia löytyy. Voi olla että minulle sattui huono yksilö. Omasta puolestani sanoisin että kannattaa ostaa kerralla parempi merkki, niin ei tarvitse katua...
HUOM! paremmasta laudasta ei edes välttämättä tarvitse maksaa enempää kuin tuosta huonostakaan. Esimerkiksi itse tilasin nyt uuden laudan, (FTWO:N Random:in, ovh.499€) nettikaupan viimeinen kappale maksoi vain 249€. Mieti siitä sitten itse kumpi kannattaa ostaa jos crazy creekin ovh. hinta on intersportissa sen 249€ :D - niin no
no en suosittele ostaan kun se on halppismerkki mut jotai stuffin lautoi kandee varmaa harkita meinaa ne on aika halpoja ja iha hyvii!!!
- crazy creek!!!
Miks kaikki mustamaalaa crazy creek merkkisiä lautoja itellä oli ja sen älkeen hommasin scotin ei mitään eroo laskemisessa ja nyt ostan uuden crazy creekin. Kaikki vaa kirjottaa vaikka ei ite oo kokeillukkaan. Mutta jos et luota niin burtonin ja warpinlautoja löytyy stadiumista halvalla 150-... ja se 150 e oli halvimmasta siteiden kaa.
- Eikukaanjonkatuntisit
Burtonin laudat ja lasketteluvarusteet yleensä ovat mielestäni ollut hyviä kyllä, mutta asiaan. Crazy creekin lautoja kyllä oikeasti mustamaalataan todella paljon, itselläni on sellainen crazy creekin aika perus lauta pari vuotta, tosi hyvin on toiminut. Mielestäni kyllä on tosiaan varsin aiheetonta haukkumista, olen laskenut paljon huonommilla laudoillakin ja huomannut että crazy creek on kyllä aika hyvä merkki ainakin nykyään. Olet oikeassa kyllä että selkeästi porukka haukkuu kokeilematta itse.
- Harjoittelija12345
Joo ostan Crazy Creekin lumilaudan koska en ole ennen laskenut laudalla, Minä ostan paremman laudan sitten kun on enemmän kokemusta laudasta. (Suksilla osaan Laskea)
- mieshhhhhfd
ride nitro rome ja burton on iha hyvii paras ehkä ride nitro ja rome burton siinä ja siinä
- nitro!!
Crazy creekiä ei kannata ostaa itselläni crakkasi (eli ns poikki sisältä) itse olen tyytyväinen nitroon .
- PitiVaanPätijä
Mikä on ridenitro tai romeburton, kaikki 4 merkkiä ovat ihan omilta valmistajilta, tietääkseni?
Tai ainakin ihan eri merkkejä kaikki: Nitro, Ride, Rome sds sekä Burton! - REISIRIIK
kait ne on ihan hyviä. ite en oo laskenu mut parilla kaverilla on ja ihan hyvii on ollu
- 2-3 vuotta
Itsellä ollut Crazy Creek 2-3 vuotta ja hyvin on laskemisen kestänyt ja muutenkin tuntuu laadukkaalta. Kaiken kaikkiaan laskenut ~10 vuotta.
- crazy mono
Itellä Crazy Creekin monot ja ihan toimivat on.
- supermies 858
oon joku 157cm pitkä ja etsin lumilautaa maksimi hinta 200e löytyykö mistään. kiitos etukäteen.
- goofy3
Itellä 9 vuotta vanha Crazy Creekin lauta alla ja hyvin vielä pelittää. Paketissa tulleet siteet meni nyt rikki, mutta muuten on hyvin kestänyt mettässä rymyämiset suut muut.
- hyvä ostos
osti cc laudan sain 40 € että aika halvalla
- lautailija3000
itel on crazy creek "Tigerman" temppulauta kaikki alku peräst ja kestänny 6-8 vuotta ja pelitää viel tosi hyvin. lankku ku lankku on huvä jos osaa pitää sen kunnossa.
- Meikäpoika
mun lauta on GPO.onko se hyvä merkki.
- Serenasta
Yli kymmenen vuoden kokemuksella: CCn lauta kräkkäs, siteiden strapit katkes, siteet ei pysyny kiinni laudassa yli kymmentä laskua (ruuvit) ja ne laudat ei toiminut muutenkaan yhtään, mutta kun en tiennyt ensimmäisillä vuosilla mistään paremmastakaan, niin en osannut valittaa... En ostaisi mitään Crazy Creekin tuotteita enään, enkä suosittele kenellekään... Halpojahan ne ovat, mutta eikös sanota että köyhällä ei ole varaa halpaan? ;) Suosikaa lautamerkkejä joita ammattilaisetkin suosivat!
- Anonyymi
Ammattilaiset suosivat sponsorinsa lautaa.
- Ääni_takarinteestä
Minulla on ollut crazy creek 18 vuotta. Lasken vuosittain peruslaskua eikä koskaan ole ollut ongelmia. Viime vuonna kokeilin burtonia mutta palasin Cc:n lautaan koska se tuntui paljon paremmalta. Kun laudan pitää kunnossa ja huoltaa ammattilaisella säännöllisesti, on crazy creek mitä parhain valinta.
- Lumilauta-04
Itellä sedän vanha CC (13-vuotta vanha lauta) ja toimii hyvin. Pohjassa pari naarmua. Siteet (cc) ei oo mitkää parhaat mutta kyllä voi laskea.
- Anonyymi
Itellä on crazy creekin siteet ja on toiminut tosi hyvin. Nyt ne on muutaman vuoden vanhat ja meni vähän rikki, mutta tosi hyvää laatua ja erittäin mukavat
- Anonyymi
Kyllä nyt cc:tä mustamaalataan ihan turhaan itse kun aloitin laskee niin ihan sellasella inter sportin cc paketilla ja ei ollut mitään muuta vikaa parin vuoden aikana kuin toisen jalan etummaisessa siteen remmissä joka ei enään suostunut menee tiukalle…
- Anonyymi
Itellä oli jo lähes 30 v sitte eka lauta cc , ja hyvin onnistuin tällä oppimaan mäkiä ratsastaa. Jäänyt viimeiseksi cc, tiesin jo silloin laudan omaavan "lada"n leiman. Mutta mitään vikaa en jälkeenpäin ajateltuna laudasta löydä.
Lasken edelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389