Ostin juuri Aprilia RX:n vuosimallia 2002. Kyselisin että onko se yhtä laiska kuin uudet RX:t? Siis mopohan on vakio,eli kulkeeko se noin 45km/h,50km/h vai 55km/h?
Aprilia RX -02
5
1500
Vastaukset
- 63456
45km/hgkbhl
- joujou
kyl vaa 45km/h oon kuullu juttuu,mut jos sylinteris lukee 112,se on tehokkaampi ku 113 eli ziigaa..aprilia rx on muuteki kyl ihan paras että suosittelen ja viriiki ku pistää sillee vaik että kurit pois alku käyräst mut rattait lisää nii kulkis jotai 60 mut hyvät tehot.
- jouman
joujou kirjoitti:
kyl vaa 45km/h oon kuullu juttuu,mut jos sylinteris lukee 112,se on tehokkaampi ku 113 eli ziigaa..aprilia rx on muuteki kyl ihan paras että suosittelen ja viriiki ku pistää sillee vaik että kurit pois alku käyräst mut rattait lisää nii kulkis jotai 60 mut hyvät tehot.
mulla on kuule vakia rx ja kulkee 60km/h
- xvczc
jouman kirjoitti:
mulla on kuule vakia rx ja kulkee 60km/h
mun vakio menee 40 ja kuristamattomana lähelle 80
- afnslfkanflkanflakn
ja vitut sul mitää 60km/h kulje vakion :''D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k994214- 1473662
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah883435Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1261697
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140