osingot. msitä tiään mistä saa parhaimmat osingot koska näitä firmoja kandee kannattaa. ja tueleko osingot suoraan tilille. ja meneekö niistä 29% vero?
aloittelijalle apua
4
1719
Vastaukset
- vai niin
käy vaikka kauppalehden sivuilla. sitten sieltä pörsi&raha -> osingot.
osinkovero on 19,6%.
osingot tulee tilille.
kannattaa ostaa hyvissä ajoin ennen osingon irtomista. - Kokemusta on
Osakkeissa tulee tänäkin vuonna hyvin yhtiöiden osalta olemaan nousua loka- helmikuulla elo-syyskuun notkahdusten jälkeen.
Suosittelen seuraavia liikevaihtoaan ja tulostaan hyvin kasvattavia yhtiöitä hankittavaksi syyskuun lopulla, reipaasti ennen q3 osavuosikatsauksia.
Tässä siis ilmaiset vihjeet sinulle (itsekin osatan näitä parin lähiviikon aikana):
1) Componenta, PE noin 6, osinko 3,8 %, liikevaihto ja tulos kasvaa reippaasti (Dönktas), Pääomistaja/johtaja lisännyt omistustaan syyskuussa paljon samoin rahastomestari Kaloniemi itselleen ja Seppo Saario lisäsi kesällä 5000 kpl:eella 55000 kpleen.
Hinta nyt noin 10 (tavoite 14)
Osavuosikatsaus (ovk) 16.10.
2)Etteplan, pe 11, eps q3 kasvaa n 130 %, osinko 4,4 %, kannattavuus selvästi paranee
Hinta nyt n 11,60, nousee tasaisesti, tavoite 14
Ovk 26.10.
3) Kesla pe 12, osinko 4,6 %, tilauskanta merkittävästi korkeampi, hinta nyt 13,50 tavoite 16
Ovk 16.10.
4) Larox pe, 12, osinko 3,4 %, q3 eps kasvaa n 65 %, til.kanta 43 %.
Hinta nyt 14,10 tavoite 16.
Ovk 26.10.
Näihin vihjeisiin ei tarvitse uskoa - ja jokainen tietysti sijoittaa omalla vastuulla -
mutta olen seulonut ne syvällisellä fundamentti ja teknisellä analyysillä kakista Helsingin pörssin firmoista. Katsotaan mikä tilanne on jatkossa säännöllisin väliajoin.- joojoo-mies
aika heikot on osingot noilla.
- Pelimanni21
Kyllä pörssiosakkeen arvon nousu on tärkeämpi asia kuin osinko. Osakkeita pitää olla todella paljon että osingot merkitsevät jotain, jotta saa jotain tuottoa tilille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882