Hei, minulla on Nokian 1110-puhelin. Sain liittymän avatessani PIN-koodiksi 1234. Haluaisin vaihtaa sen vähemmän arvattavaan. Mitenhän se tapahtuu? Kiitos!
PIN-koodin vaihto
7
6818
Vastaukset
- Anna Pin Coodi
malleja tunne ollenkaan,mut joku asetukset--suojausasetukset se yleensä on.Paina sit mielees se uus pin...tulee turhaa vaivaa muuten ;D
- support seppo
Pin koodin saa vaihdettua puhelimen valikossa, asetukset ja suojausasetukset.
Mutta on kansainvälinen käytänto, jolla se sujuu myäs ja mielestäni helpommin.
Näppäile koodi **04*(nykyinen pin)*(uusi pin)*(uusi pin)#
Eli kun haluat uusia suojoakoodin ensimmäisen kerran niin näppäile. ( uusi pin olisi vaikka 2408)
**04*1234*2408*2408#
Ja suosittelen sen koodin vaihtoa - AnnMariPinCode
support seppo kirjoitti:
Pin koodin saa vaihdettua puhelimen valikossa, asetukset ja suojausasetukset.
Mutta on kansainvälinen käytänto, jolla se sujuu myäs ja mielestäni helpommin.
Näppäile koodi **04*(nykyinen pin)*(uusi pin)*(uusi pin)#
Eli kun haluat uusia suojoakoodin ensimmäisen kerran niin näppäile. ( uusi pin olisi vaikka 2408)
**04*1234*2408*2408#
Ja suosittelen sen koodin vaihtoaerinomaisen yksinkertaiselta vaikuttanut,(viittaan alkup.kysymykseen)...selitit huonosti tai mä oon tyhmä. ;D
Pystyn elämään jälkimmäisenkin vaihtoehdon kanssa...
- Supportin Seppo
Mä suosittelen, että meet jonnekkin puhelinkauppaan pyytää, että ne koodaa sulle sen pinin uudelleen.
Tuo **04*vanha*uus*uus# on standardikoodaus, eli sillä ammattitaitoinen ihmisen koodaa... ja löytyy kaikista korttien käyttöohjeista. - call-
sivuilta löytyy käyttöohjeet jokaiseen puhelinmalliin.
Mikseiköhän niitä toimiteta puhelimen ostajalle oston yhteydessä kun niin moni on niitä ilman? - supportin seppo
Vielä pinkoodista.
Se on verkon ominaisuus, sillä puhelimella ei ole sen kaa mitään tekemistä. Pinkoodilla estetään tai sallitaan tietoliikenne kortilla ei puhelimen käyttöä.
Siksi tuo **04*vanhapin*uusipin*uusipin# on se käytettävä, koska se on standardi.
Ei niillä puhelimen valikoilla oo tekemistä tän kaa. - Anonyymi
Support Seppo:
kiitos vinkistä. toimii vielä 2020 vuonnakin tuolla koodilla. Palveluntarjoaja ei itsessään enää tukenut puhelimessa SIM-koodin vaihtoa, mutta tuolla koodauksella vaihto onnistui.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72538- 1211821
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1291567Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill521526Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1751341Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1641338- 1481285
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.671114