jota arvostan korkealle, lisää vain saapi tulla se oli jo korkea tasoista tekstiä, "Neuvos"
Kössi-eno teit miehen työn
7
542
Vastaukset
- idiootti
tosissaan. Kössi-enolta ei lukemani perusteella ole tullut yhtään lukemisen arvoista juttua, vaikka näin työttömänä joutaa lukemaan kaikkien oudoimmatkin tarinat. Ainakin tämä arvostamasi henkilö, kuten sinäkin,voisitte kiinnittää hieman huomiota suomen kielioppiin. Agricola on kuollut jo aikoja sitten, mutta hänelläkin oli paremmin sana hallussaan.
- kirjoituksista
Aikani kuluksi kattelin noita Kössin tekstejä ja mielestäni sieltä löytyy mukavia,lupsakoita jne.juttuja.
Jälleen kerran tuosta kieliopista....ei tämä oo mikään muu kuin keskustelupalsta,eikä sillä oo väliä vaikka kaikki ei kirjotakkaan kieliopillisesti oikein.
Älä ota tätä elämää niin vakavasti....:)
kirjoittaja ja hyvien avauksien tekijä, joita myös lukuihmiset lukevat mielellään, siitä on jo hyviä kokemuksia myös minulla.
Kössin kanssa, minulla on jo kirjoittamisesta diili, teemme yhdessä tekstiä, rantaneuvos 0sa 3 kirjaan "Rantaneuvos"
Ps, Nipsunkin tekstiä odottelen jo mielenkiinnolla,
neuvos etsii edelleen, persoonallisia kirjoittajia ja parhaat palkitaan, nimimerkki kirjoittajien joukosta, yhteisessä pikkujoulussa.- piitkä v..tu
Vai olette te jo niiin hyviä ystäviä!Laittakaapa nimimerkilliset profiileihinne oikeat kuvat ja yhteystiedot! Vasta sitten te voitte väittää meitä muita, aivan samalla tavalla pelkällä nimimerkillä, kuten tekin teette ,omasta pienestä mielestänne pelkureiksi. Heti välittömästi sinä päivänä, kun nipsu ja kössi ja poliisi ynnä muut tekevät profiileihinsa muutoksen,siten että heidät voi tunnistaa kadulla kulkiessa minä lupaan kirjautua omalla nimelläni ja kuvallani!
piitkä v..tu kirjoitti:
Vai olette te jo niiin hyviä ystäviä!Laittakaapa nimimerkilliset profiileihinne oikeat kuvat ja yhteystiedot! Vasta sitten te voitte väittää meitä muita, aivan samalla tavalla pelkällä nimimerkillä, kuten tekin teette ,omasta pienestä mielestänne pelkureiksi. Heti välittömästi sinä päivänä, kun nipsu ja kössi ja poliisi ynnä muut tekevät profiileihinsa muutoksen,siten että heidät voi tunnistaa kadulla kulkiessa minä lupaan kirjautua omalla nimelläni ja kuvallani!
Yhteistyöllämme osoitamme, yhteistyö kannattaa aina, tule sinäkin kirjoittamaan nimimerkillä ja eletään sovussa, kaikkien keskustelijoittemme kanssa, tänään ja eteenkin päin tästä,"Neuvos"
piitkä v..tu kirjoitti:
Vai olette te jo niiin hyviä ystäviä!Laittakaapa nimimerkilliset profiileihinne oikeat kuvat ja yhteystiedot! Vasta sitten te voitte väittää meitä muita, aivan samalla tavalla pelkällä nimimerkillä, kuten tekin teette ,omasta pienestä mielestänne pelkureiksi. Heti välittömästi sinä päivänä, kun nipsu ja kössi ja poliisi ynnä muut tekevät profiileihinsa muutoksen,siten että heidät voi tunnistaa kadulla kulkiessa minä lupaan kirjautua omalla nimelläni ja kuvallani!
ja se kannattaa sinunkin ottaa huomioon, yhteistyössä on meidän voimavaramme.
Meillä kolmella on jo syntynyt tekemisen meininki ja
Kylä Poliisia odottelemme rinkiin kirjoittelemaan ja se jää tuleville sukupolville muistoksi meidän matkastamme täällä, "Rantaneuvos"
- Kössi-eno
ja kyllä täällä kokoajan kirjoitellaan,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560
