Kössi-eno teit miehen työn

jota arvostan korkealle, lisää vain saapi tulla se oli jo korkea tasoista tekstiä, "Neuvos"

7

542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • idiootti

      tosissaan. Kössi-enolta ei lukemani perusteella ole tullut yhtään lukemisen arvoista juttua, vaikka näin työttömänä joutaa lukemaan kaikkien oudoimmatkin tarinat. Ainakin tämä arvostamasi henkilö, kuten sinäkin,voisitte kiinnittää hieman huomiota suomen kielioppiin. Agricola on kuollut jo aikoja sitten, mutta hänelläkin oli paremmin sana hallussaan.

      • kirjoituksista

        Aikani kuluksi kattelin noita Kössin tekstejä ja mielestäni sieltä löytyy mukavia,lupsakoita jne.juttuja.
        Jälleen kerran tuosta kieliopista....ei tämä oo mikään muu kuin keskustelupalsta,eikä sillä oo väliä vaikka kaikki ei kirjotakkaan kieliopillisesti oikein.
        Älä ota tätä elämää niin vakavasti....:)


    • kirjoittaja ja hyvien avauksien tekijä, joita myös lukuihmiset lukevat mielellään, siitä on jo hyviä kokemuksia myös minulla.
      Kössin kanssa, minulla on jo kirjoittamisesta diili, teemme yhdessä tekstiä, rantaneuvos 0sa 3 kirjaan "Rantaneuvos"
      Ps, Nipsunkin tekstiä odottelen jo mielenkiinnolla,
      neuvos etsii edelleen, persoonallisia kirjoittajia ja parhaat palkitaan, nimimerkki kirjoittajien joukosta, yhteisessä pikkujoulussa.

      • piitkä v..tu

        Vai olette te jo niiin hyviä ystäviä!Laittakaapa nimimerkilliset profiileihinne oikeat kuvat ja yhteystiedot! Vasta sitten te voitte väittää meitä muita, aivan samalla tavalla pelkällä nimimerkillä, kuten tekin teette ,omasta pienestä mielestänne pelkureiksi. Heti välittömästi sinä päivänä, kun nipsu ja kössi ja poliisi ynnä muut tekevät profiileihinsa muutoksen,siten että heidät voi tunnistaa kadulla kulkiessa minä lupaan kirjautua omalla nimelläni ja kuvallani!


      • piitkä v..tu kirjoitti:

        Vai olette te jo niiin hyviä ystäviä!Laittakaapa nimimerkilliset profiileihinne oikeat kuvat ja yhteystiedot! Vasta sitten te voitte väittää meitä muita, aivan samalla tavalla pelkällä nimimerkillä, kuten tekin teette ,omasta pienestä mielestänne pelkureiksi. Heti välittömästi sinä päivänä, kun nipsu ja kössi ja poliisi ynnä muut tekevät profiileihinsa muutoksen,siten että heidät voi tunnistaa kadulla kulkiessa minä lupaan kirjautua omalla nimelläni ja kuvallani!

        Yhteistyöllämme osoitamme, yhteistyö kannattaa aina, tule sinäkin kirjoittamaan nimimerkillä ja eletään sovussa, kaikkien keskustelijoittemme kanssa, tänään ja eteenkin päin tästä,"Neuvos"


      • piitkä v..tu kirjoitti:

        Vai olette te jo niiin hyviä ystäviä!Laittakaapa nimimerkilliset profiileihinne oikeat kuvat ja yhteystiedot! Vasta sitten te voitte väittää meitä muita, aivan samalla tavalla pelkällä nimimerkillä, kuten tekin teette ,omasta pienestä mielestänne pelkureiksi. Heti välittömästi sinä päivänä, kun nipsu ja kössi ja poliisi ynnä muut tekevät profiileihinsa muutoksen,siten että heidät voi tunnistaa kadulla kulkiessa minä lupaan kirjautua omalla nimelläni ja kuvallani!

        ja se kannattaa sinunkin ottaa huomioon, yhteistyössä on meidän voimavaramme.
        Meillä kolmella on jo syntynyt tekemisen meininki ja
        Kylä Poliisia odottelemme rinkiin kirjoittelemaan ja se jää tuleville sukupolville muistoksi meidän matkastamme täällä, "Rantaneuvos"


    • Kössi-eno

      ja kyllä täällä kokoajan kirjoitellaan,,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe