Mä oon 18 wee ja haluun mediaduuniin. Oon tuleva yo ja haluisin suoraan median kivaan duuniin. Oisko mainostoimistoissa hyvii duunei yo:lle, tai toimittajan duunii? Palkkaa kai alalla saa reilusti yli 3 donaa?
miten mediaduuniin?
6
1294
Vastaukset
- John Doe
Media-alalle on hirveä tunku, ottaen huomioon, että ala on varsin suhdenneherkkä. Kun laskusuhdanne alkaa, katoaa alalta 70% työpaikoista, kun elinkeinoelämä pistää rahahanat kiinni. Matalasuhdanteen kynnyksellä hankkiutuisin muulle alalle. Ja pysyisin kaukana media-alasta, jos itse saisin uudestaan valita.
Palkat ei ole kaksisia, jollet sitten ole ihan Suomen huipputasoa. Loppupeleissä päädyt väsäämään bannereita ja lehtimainoksia jollekin kurjille pk-firmoille, jotka itkee ja kitisee joka asiasta ja pennistä. Mediahommista on glamour kaukana, ihan samaa ruuduntuijottamista kuin sihteeri olisi. Etenemismahdollisuudet pyöreä 0.
Mene tekniseen yliopistoon. Osaat myöhemmin arvostaa tätä neuvoa, kun olet ensin kokeillut media-alaa.
AD - Unohda!
käyt turhaan kyselemässä. Ja kukaan ei siellä sinua opeta. Unohda koko juttu.
- tänne vaan!
Me täällä toimistossa odotamme kiihkeästi hakemustasi!
Tottapuhuen, käy nyt aluksi vaikkapa taikki tai lahden muotoiluinstittuutti ja samalla voisit lukaista itsesi ekonomiksi. Palaa sitten asiaan jos referenssejä saat samalla hankittua ja mieluusti jokusen tilinkin. - shshs
Näitä pikkupimperoita riittää tälle alalle
- hkkgkhg
aika vähän on enää kunnon journalisteja missään tiedotusvälineessä ja kaikki muka-näppärien sanakäänteiden keksijät ovatkin yhtäkkiä mainosalan ammattilaisia.
- ...
Työsuhdeautona aloittelijan täytyy tyytyä Mini Cooperiin tai TT Audiin.
Ja lounaathan syödään ravintelissa asiakkaan piikkiin, eikös juu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003284843- 162266
- 1942109
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2949Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119854Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776