sisko 46v

veli

Vanhin siskoni Liisa 46v.on minua 17 vuotta vanhempi, kolme lasta ja mies.

On minullakin vaimo ja kaksi lasta ja olen 29v.
Jo poikasesta asti olen haaveillut saavani seksiä siskolta tai tädiltäni tai yleensä joltain sukulaiselta.
Mutta nyt vasta nappasi, oma sisko tuli kotona käymään lomalla ,ilman perhettä.
Liisa on todella rehevä oikeista paikoista ja niin kiimaisen oloinen nainen mistä olin aina haaveillut.
Eka iltana Liisa halusi lämmittää ulkosaunan ja minä hommasin sinne puut ja vedet.
Sisko meni saunaan ja minä poika olin ulkopuolella ja keräsin rohkeutta mennä perään , oven takana kuuntelin siskon saunomista ja kun hän alkoi peseytyyn niin rohkaisin ja kysyin joko olisi tilaa minulle lauteilla.
Tottakai tänne yks sukulainen mahtuu selän pesuun sisko vastasi.
Vaatteet lensi nurkkaan ja saunaan ,peittelin seisokkia menemällä seilin lauteille,sisko siitä riemastui no pikku veli älä häpeä itteäs ,jos näin vanha ja rupsahtanut saa sinut kiimaan niin anna minä hoidan sen alta pois.
Samassa sisko heitti vettä munille ja sampoota pesi ne huolelle ja virutti .
No niin nyt on puhdas muna ja sisko laskeutui haarouihini alkaen imuttaa....
Noin 30sek.... ja mälli lensi.Hän otti kaiken poskeen ja sylkäisi sitten mällit lattialle.

Kiitin kamalasti ja lupasin kyllä tehdä saman siskolle mutta hän pesi suun ja lähti pois.

Heips vaan veli,eikä makeaa mahantäydeltä sanoi mennessään.

Pesin itseni nopeasti ja juoksin perään sisälle taloon,sisko oli noussut vintille ,
siellä hän odotteli jo minua kysyen mikä kesti.
Sisko meni sängylle selälleen haarat avaten tule nyt jo sisään,meinasin nuolla mutta sisko pyysi kullia sisään sillä häntä halutti saada kunnolla munaa.
Laskeudiun hitaasti haarain väliin vieden munan klitoriksen kohdalle ja pyöritin terskaa klitorista vasten välillä sisällä ja taas klitorita hieroen.

Sisko rukoili minua sisään ja annoihan minä munaa ja kestävyyttä löytiy kun oli vasta lauennut suuhun.
Isoja rintoja imien nussin siskoa sellaisella rynkytyksellä kunnes pitkän ajan kuluttua laukesin siskon sisuksiin,sisko oli saanut orkunsa jo ajat sitten ja hulluna piti minua kun ei meinannut laueta,miten vaimosikin kestää tällaista menoa.
Olin imarreltu ja samalla kun sisko siinä tuuletteli pilluaan jalat leväällään.
Kiimani alkoi taas näin pyllyreijän kostuneen spermasta,kuules sisko sanoin nyt haluan persettä. Samassa nostin siskon jalat olkapäille.
Hullu sinä olet tosiaan nyt taan ja vielä takapuoleen ei sinne mahdu.
En kuunellut vaan touhuilin anuksin kanssa ,uitin sormea sisään ja otin pillusta spermaa liukasteeksi voitelin suolen kunnolla.
Sisko jupisi että se sattuu koska lie viimeksi sinne oli kulli työnnetty.
Käskin siskon kontalleen ja sai minut räjähtävään kiimaan sillä vaimoni ei koskaan antanut takaa anaaliin.
Nyt minulla oli ohjat niin lujasti että saan tuon ihanan kokemuksen,
pyysin siskon nostaan perseen ihan pystyyn että minulla olisi vaivaton tie tuohon tiukkaan reikään.Sisko teki niin kuin halusin ja asetin terskan anukselle ,no niin sisko nyt minä tulen ja yllättävän helposti olin sisällä,mutta työntöjä en montaa kestänyt kun taas tuli.

Sehän kävi äkkiä sisko tuumaili lysähtäen samalla vatsalleen,joo niin kävi mutta hyvältä tuntui kiitos taas.
Menimme saunaa jälkilöylyyn peseytymään ja vannotimme toisille ettei kerrota kelleen.
En voi muuta sanoa kun että jos jotain oikein toivoo niin se myös joskus toteutuu.
Kirjoittajana olen tosi surkea mutta tarina on tosi.

1

12052

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piitu

      vaan, tarinasi on kehno ja vailla uskottavuutta.

      Piitu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1727
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1547
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      55
      1260
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      729
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      725
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      717
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      668
    Aihe