Jo toinen kerta kun Ipodin nappikuulokkeista toinen nappi mykistyy... pitäisi siis hankkia jotkut hyvät uudet kuulokkeet? Ei mitään hifihuippuja mutta toimivat ja ulkoilmassakin kätevät. Suosituksia?
Voi maksaa vähän enemmän kuin ihan ne halvimmat lelut.
kuulokkeet ipodille
4
912
Vastaukset
- Nimetön
Nykysi rupee kolmella kympillä saamaan jo ihan menevää tavaraa, bassot tulee ja diskantista saa selvää. Kaupasta löytyy useita merkkejä joista kannattanee valita se omalle budjetille sopivin.
Asia on erikseen sitte kun lähdetään oikeesti hakemaan sitä äänenlaatua.. ja silloin ei paljon mp3 pakattu musiikki aikuisten oikeesti ole se oikea formaatti. ja toisaalta sitten puhutaankin jo sadalla alkavista summista ja pitkälti ihannesaundin maku asioista.
Joten kauppaan vaan, jos on kunnon kauppa eikä mikään supermarketti niin siellä on sitten mahdollisuus kuunnella kapistuksia ennen ostamista, muussa tapauksessa vaan se paras hinta/laatu suhteiltaan olevat luurit matkaan, ja kyllä sieltä bassot ja diskantit kuulee :) - Tättädää
Ite oon kolunnu noi Sonyn fontopiat huolella läpi ja omistanu useamman eri mallin niistä. Ne on hintaluokassaan (halvemmalla eBaystä?) omien kokemusten mukaan hyvää laatua. Pysyy hyvin korvassa (korvakäytävässä), upeat bassot ja suht kirkkaat. MDR-51 oli mieluisimmat sillä reilun metrin mittasella piuhalla. Eri variaatioita noista on MDR 71 / 81 jne mut itse oon omistanu kolmet parit 51:iä.
Kaveri tilas samaan aikaan 75e Shuret jotka ei potkinu yhtä kovaa ku mun Sonyt. Samoin Kossin plugit hävis mun mielestä reilusti äänessä ja käytettävyydessä.
Ongelma noissa Sonyissä näyttää olevan se että ne kestää kovassa käytössä n. vuoden ja sit pitää jo ostaa uudet. Nyt tilasin kokeilumielessä Verkkokaupasta Creativen EP-635 -napit joita tuolla jossain kehuttiin. Parin kympin luokkaa ja saa nähdä miten toistaa... - suosittelen
Hanki Lanyardsit, on kätevät iPodin kanssa.
- kuulokekalle
Hain tuossa TM:n testissäkin päteviksi haukutut AKG K 324 P:t, ovh. näkyy olevan 50 €, mutta Datadog Etelä-Haagassa myy 40 eerolla. Myy myös postitse. Hyvät ovat, itsellä Sonyn MP3, mutta olen testannut myös tyttären IPodilla.
Hyvät on soundit ja vaimentaa mukavasti ulkopuolelta tulevaa mökää, eli volumea ei tarvii pitää ihan tapissa...
Ovat siis mallia inear, eli tulppamalliset, mukana tulee erikokoisia tulppia. TM:n testin mukaan ominaisuuksien ja ulkonäön perusteella samat pelit kuin n. 80 € maksavat (muistaakseni) Sennheiserit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä913020Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3001717Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461597IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4051417- 871411
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4031323Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21149Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381077Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun337923Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden264895