Olisiko jollain tietoa että kuinka aikaisin tuon Hääsviitin pitää varata ennen häitä.Olsi tosi mukava tietää etukäteen.
Kiitos etukäteen vastanneille
HääYÖ
3
924
Vastaukset
- J&E
Moi vaan ja onnea hankkeelle. Asia riipuu monesta asiasta. Jos hyvä neuvon haluat, niin vietät hääjuhlan hotelissa josta saat ns. samaan hintaan parhaan huoneen käytöösi. Meille hotelli kaikkine palveluineen oli paras vaihtoehto, kuin hakea paikkaa ja tehdä aisiat itse... JA kun laski, niin hinta ei juuri kasvanut ja paikka oli hienompi. Onnea.......
- ajoissa
Meillä häät tulos ja noin vuosi etukäteen varattiin monen oon kuullut varaavan vuodsi ja puolivuotta ennen häitä. Mitä aiemmin varaat sitä aiemmin yksi huolen aihe poissa. Ja jos rahassa tiukkaa niin kysykää varatessanne et milloin tarvii makasaa, kun aina ei tarvii heti maksaa.
- Sarah-23
Juuh ajoissa ollaan liikenteessä, ja hieman myöhäänkin jopa vaikka häihin on vajaa 7kk aikaa vielä ja itse haluttu huone oli jo varattu.Ei saatu poreammeellista sviittiä vaan saunallisensviitin pelkästään johon ei kuulu poreammetta.mutta on sekin jotain ettei mitään :-))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395670
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2464168- 91755
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1541018- 90943
Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj66941Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii139939- 85860
- 41802
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei110802