Olemme lähdössä keväällä Panamaan Costa Blancaan,
nyt mietitään keltakuumerokotusta ? kannattaako se ottaa ? Olemme lukeneet siitä rokotteesta paljon eri ohjelmista.Onko näin että se on pakollinen Panamaan mentäessä,että siellä vaaditaan se keltainen kortti ? Hebatiitti rokotukset meillä ok.
Tiedosta kiitollinen.
keltakuumerokotus
4
1908
Vastaukset
- : )
on suositeltava.Itse aiomme ottaa ko.rokotuksen matkalla ja terveyskeskuksessa sitä suositeltiin.Samoin rokote.fi sivuilla on maininta et kortti rokotuksesta tarvitaan.Kannattaa ottaa,rokote maksaa alle 20 euroa.
- ?=?=
Costa Blanca ei ole keltakuumealuetta, mutta kyllä se rokote kannattaa silti käydä ottamassa. Älkäähän sitten jättäkö piikkiä ihan viime tippaan, siinä on muistaakseni 10 päivän "muhimisaika", eli rokotesuoja astuu voimaan 10 päivän kuluttua piikistä.
- : )
Eli piikki otettu jo,lähtö helmikuun alussa.
- vaaditaanko
: ) kirjoitti:
Eli piikki otettu jo,lähtö helmikuun alussa.
Meillä myös otettu jo keltakuumerokotus,lähdemme
Panamaan helmikuussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069