Olen nyt yrittänyt etsiä vähän kaikkialta metallin tessin minimipalkkaa?? voisiko joku kertoa?
METALLIN TES MINIMIPALKKA???
11
32505
Vastaukset
- yritys...
Teknologiateollisuuden työehtosopimuksen mukaan vähimmäispalkka ennen veroja alalla on 7,45 euroa tunnilta.
- rapsu83
Sinä joka kysyit metallin minimi palkkaa. Pari vuotta sitten se oli vähän päälle 8 euroa tunti. Nykytilanteesta minulla ei ole mitään tietoa. Toivottavasti auttoi edes vähän. Mutta tämä on vain suuntaa antava luku. Tositilanteessa palkka on pitkälti sopimuskysyms.
- palkka
mistäköhän sait tuon vähän päälle 8euroa, muutama vuosi sitten minimipalkka metallissa oli hieman päälle 7 euroa tessin mukaan
- minimit
1.10.2007 alkaen:
kl 1, tvr 1= 7,93euroa ja kl 2, tvr 1= 7,75euroa - ammattihitsari
APUA MITÄ MÄ ENÄÄN VOIN TEHÄ. Nyt neljäs firma mistä tuli kenkää kun urakka loppui .mut virolaiset saivat jäähä, oon nii kypsä alipalkattujen virolaisten suosimiseen.
- ahneus on synti
ammattihitsari kirjoitti:
APUA MITÄ MÄ ENÄÄN VOIN TEHÄ. Nyt neljäs firma mistä tuli kenkää kun urakka loppui .mut virolaiset saivat jäähä, oon nii kypsä alipalkattujen virolaisten suosimiseen.
Hinnoittele itsesi oikein eli alemmaksi kuin virolaiset niin eiköhän sitä työtä sitten ole!
- kepsaa
säärnan tekijä ja palkkaa 14,70/h... tuntityö ja päivätyö
- asadkomas
Ammattimiehen palkaksi todella huono. 5e lisää.
- 16ekunÄijjä
asadkomas kirjoitti:
Ammattimiehen palkaksi todella huono. 5e lisää.
Missä noin kova palkkataso, kiitos kiinnostaa tietää?
- sdfafasfasf
16ekunÄijjä kirjoitti:
Missä noin kova palkkataso, kiitos kiinnostaa tietää?
Norjassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6115147Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?273184HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2672410- 1281743
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1271463Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3541383Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101203- 121105
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P74936- 115895