onkohan liian myöhäistä aloittaa jalkapallo jos haluan hyväksi 9 luokalla jos olen nyt 7 luokalla ja pelasin pari kesää pelasin pari kesää jo mutta viime kesän olin tauolla,että kuinka kauan kestäisi oppia ihan kohtalaisen taitavaksi harhautuksissa ja kikkailuissa ja potkuissa
aikaa olisi ensi kesänä joka päivä ainaki viis tuntii
jalkapallon treenaus
3
538
Vastaukset
- sama henkilö
niin että toimiiko jos harjottelen koti pihalla enkä mene harkkoihin sillä tiedän kikkoja mutta en osaa niitä eli se varmaan auttaisi aika paljon
- ??????
taitava futis ei oo kiinni pelkistä tunneista siinä pitää olla koko sydän mukana jos aikoo kehittyä! ja kentillä treeneissä harjotellaan eikä kotipihalla!
- ei ole liian myöhäistä
?????? kirjoitti:
taitava futis ei oo kiinni pelkistä tunneista siinä pitää olla koko sydän mukana jos aikoo kehittyä! ja kentillä treeneissä harjotellaan eikä kotipihalla!
itse olen harrastanut jalkapalloa nyt 6 vuotta. olen -93. pidin 2 vuotta taukoa, mutta pelasin kotona paljon. ja olen siellä kaiken myös harkoitellutkin kuten kikat pomputtelun ja muuta sellaisia (: eli ei siihin aina treenejä tarvitse. mutta treenejen avulla pysyt hyvin mm lihaskunnon ja muun sellaisen kanssa perässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä628132Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai475946Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.435732- 1122302
- 1212188
Haluan sinua mies, aivan stanasti.
Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav811736- 1221575
IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024
Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.1241544Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat
https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita481470Ymmärtääkö miehet
Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti1401116