onkohan liian myöhäistä aloittaa jalkapallo jos haluan hyväksi 9 luokalla jos olen nyt 7 luokalla ja pelasin pari kesää pelasin pari kesää jo mutta viime kesän olin tauolla,että kuinka kauan kestäisi oppia ihan kohtalaisen taitavaksi harhautuksissa ja kikkailuissa ja potkuissa
aikaa olisi ensi kesänä joka päivä ainaki viis tuntii
jalkapallon treenaus
3
574
Vastaukset
- sama henkilö
niin että toimiiko jos harjottelen koti pihalla enkä mene harkkoihin sillä tiedän kikkoja mutta en osaa niitä eli se varmaan auttaisi aika paljon
- ??????
taitava futis ei oo kiinni pelkistä tunneista siinä pitää olla koko sydän mukana jos aikoo kehittyä! ja kentillä treeneissä harjotellaan eikä kotipihalla!
- ei ole liian myöhäistä
?????? kirjoitti:
taitava futis ei oo kiinni pelkistä tunneista siinä pitää olla koko sydän mukana jos aikoo kehittyä! ja kentillä treeneissä harjotellaan eikä kotipihalla!
itse olen harrastanut jalkapalloa nyt 6 vuotta. olen -93. pidin 2 vuotta taukoa, mutta pelasin kotona paljon. ja olen siellä kaiken myös harkoitellutkin kuten kikat pomputtelun ja muuta sellaisia (: eli ei siihin aina treenejä tarvitse. mutta treenejen avulla pysyt hyvin mm lihaskunnon ja muun sellaisen kanssa perässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?4312238Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh661357Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831320- 1371208
- 911189
- 1011047
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133964- 48900
- 47821
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60780