Suomalaisia Losissa

KokoNut

Olen oleskellut Losissa jo muutaman kuukauden jo todennut etta vaikea ystavystya naissukupuolen kanssa (nainen itsekin) varsinkin kun en ole toissa.Onko kellaan taalla asuvalla tietoa miten saada parhaiten yhteytta muihin skandinaaveihin muuta kuin suomikerhot ...?

8

1874

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsekin asunut

      USAssa ei ole helppo saada amerikkalaisia naispuolisia ystäviä, jos on itse blondi eurooppalainen. Paikalliset naiset ovat todella kilpailevia keskenään. Muutamiin toki ystävystyin, mutta helpompi oli tutustua jenkkimiehiin.

      En osaa valitettavasti neuvoa. Itse löysin ulkomaalaisia ystäviä yliopistoltani, mutta jos et ole opiskelija...

    • hauska paikka

      Mene Sinistriin

    • Los Angeles

      Tapasin eraan suomalaisen naisen LA:ssa jonkin aikaa sitten, ja hanella oli sama ongelma.

      Craigslistin kautta voi loytaa suomalaisia. Pistin kerran ilmoituksen groups osastoon ja yksi vastasi. Han asui kuitenkin kauempana eika tavattu kertaakaan.

      3 vuoden aikana olen tavannut taalla 4 suomalaista, 2 niista oli enemman tai vahemman mielisairaita, yks ruotsi-suomalainen taksikuski (Orange Countyssa) ja sitten sunset stripilla tutustuin yhteen suomalaiseen mutta han lahtikin takaisin Suomeen aika pian sen jalkeen.

      New Yorkissa on luultavasti enemman suomalaisia.

      Asustelen itse viela LAssa toistaiseksi mutta suunnitelmissa on muutto jonnekin toiseen kaupunkiin.

      Losista on tulossa Meksikolainen kaupunki.

      • KokoNut

        Kiitos viestistasi.
        Craigslist on tietty yksi paikka ja vaikka en kovin saikky olen kullut hurjia tarinoita...Olen alle 40v enka liiemmin liiku yoelamassa tai no en ainakaan joka viikonloppu joten ei kiinnosta joutava smalltalk klubeilla.Jos kiinnostaa kahviseura jarkevasta vaikkei kovin vakavassa seurassa niin laheta meilia (vaikka olisitkin muuttamassa) osoitteeseen [email protected]


      • emilia;;;;;;
        KokoNut kirjoitti:

        Kiitos viestistasi.
        Craigslist on tietty yksi paikka ja vaikka en kovin saikky olen kullut hurjia tarinoita...Olen alle 40v enka liiemmin liiku yoelamassa tai no en ainakaan joka viikonloppu joten ei kiinnosta joutava smalltalk klubeilla.Jos kiinnostaa kahviseura jarkevasta vaikkei kovin vakavassa seurassa niin laheta meilia (vaikka olisitkin muuttamassa) osoitteeseen [email protected]

        suomikoulut on yksi tapa tavata, muuten melko heikkoja mahdollisuuksia... suomikoulun kautta olen tavannut paljon itse muita suomalaisia taalla losissa :)


    • keinoa

      ei olekaan kuin Suomi kerho. Miksi etsit muuta keinoa saada suomalaisia ystavia kuin Suomi kerho? Sehan on paras tapa loytaa paikallisia suomalaisia ja sita kautta saat hyvaa tietoa asioista, kenties loydat lisaa suomalaisia tai skandeja jne.

      Olen asunut kolmessa eri osavaltiossa ja aina juuri Suomi kerhon kautta tutustunut toisiin suomalaisiin. Olen myos loytanyt netin kautta suomalaisia.
      Joku sanoi, etta amerikkalaisiin naisiin on vaikea tutustua. Se ei mielestani ole ollenkaan vaikeaa. Omat ystavani ovat suurin osa amerikkalaisia. Olen asunut vuosia USAssa. Amerikkalaiset osaavat sen small talkin ja tykkaavat puhua, joten heita on helppo lahestya ja saada ystavia. Taytyy myos itse olla ulospainsuuntauva ja positiivinen.

      Ei muuta kuin hyvaa jatkoa ja toivottavasti saat hyvia ystavia!

    • Masa.

      parempi pysyä suomessa kun suomalaisia on ikävä?
      Itse olen hyvilläni kun ei suomalaisia osu joka nurkassa eteen.

      • Katja

        Niinpa Masaseni...luulen etta silti jaan tanne aurinkoiseen Kaliforniaan jossa ihmiset hymyilee ja ovat ystavallisia kansallisuudesta viis.Have a nice day ; )


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1026
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      56
      742
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      618
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe