Suomalaisia Losissa

KokoNut

Olen oleskellut Losissa jo muutaman kuukauden jo todennut etta vaikea ystavystya naissukupuolen kanssa (nainen itsekin) varsinkin kun en ole toissa.Onko kellaan taalla asuvalla tietoa miten saada parhaiten yhteytta muihin skandinaaveihin muuta kuin suomikerhot ...?

8

1931

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsekin asunut

USAssa ei ole helppo saada amerikkalaisia naispuolisia ystäviä, jos on itse blondi eurooppalainen. Paikalliset naiset ovat todella kilpailevia keskenään. Muutamiin toki ystävystyin, mutta helpompi oli tutustua jenkkimiehiin.

En osaa valitettavasti neuvoa. Itse löysin ulkomaalaisia ystäviä yliopistoltani, mutta jos et ole opiskelija...

• hauska paikka

Mene Sinistriin

• Los Angeles

Tapasin eraan suomalaisen naisen LA:ssa jonkin aikaa sitten, ja hanella oli sama ongelma.

Craigslistin kautta voi loytaa suomalaisia. Pistin kerran ilmoituksen groups osastoon ja yksi vastasi. Han asui kuitenkin kauempana eika tavattu kertaakaan.

3 vuoden aikana olen tavannut taalla 4 suomalaista, 2 niista oli enemman tai vahemman mielisairaita, yks ruotsi-suomalainen taksikuski (Orange Countyssa) ja sitten sunset stripilla tutustuin yhteen suomalaiseen mutta han lahtikin takaisin Suomeen aika pian sen jalkeen.

New Yorkissa on luultavasti enemman suomalaisia.

Asustelen itse viela LAssa toistaiseksi mutta suunnitelmissa on muutto jonnekin toiseen kaupunkiin.

Losista on tulossa Meksikolainen kaupunki.

• KokoNut

Kiitos viestistasi.
        Craigslist on tietty yksi paikka ja vaikka en kovin saikky olen kullut hurjia tarinoita...Olen alle 40v enka liiemmin liiku yoelamassa tai no en ainakaan joka viikonloppu joten ei kiinnosta joutava smalltalk klubeilla.Jos kiinnostaa kahviseura jarkevasta vaikkei kovin vakavassa seurassa niin laheta meilia (vaikka olisitkin muuttamassa) osoitteeseen [email protected]

• emilia;;;;;;
        KokoNut kirjoitti:

Kiitos viestistasi.
        Craigslist on tietty yksi paikka ja vaikka en kovin saikky olen kullut hurjia tarinoita...Olen alle 40v enka liiemmin liiku yoelamassa tai no en ainakaan joka viikonloppu joten ei kiinnosta joutava smalltalk klubeilla.Jos kiinnostaa kahviseura jarkevasta vaikkei kovin vakavassa seurassa niin laheta meilia (vaikka olisitkin muuttamassa) osoitteeseen [email protected]

suomikoulut on yksi tapa tavata, muuten melko heikkoja mahdollisuuksia... suomikoulun kautta olen tavannut paljon itse muita suomalaisia taalla losissa :)

• keinoa

ei olekaan kuin Suomi kerho. Miksi etsit muuta keinoa saada suomalaisia ystavia kuin Suomi kerho? Sehan on paras tapa loytaa paikallisia suomalaisia ja sita kautta saat hyvaa tietoa asioista, kenties loydat lisaa suomalaisia tai skandeja jne.

Olen asunut kolmessa eri osavaltiossa ja aina juuri Suomi kerhon kautta tutustunut toisiin suomalaisiin. Olen myos loytanyt netin kautta suomalaisia.
      Joku sanoi, etta amerikkalaisiin naisiin on vaikea tutustua. Se ei mielestani ole ollenkaan vaikeaa. Omat ystavani ovat suurin osa amerikkalaisia. Olen asunut vuosia USAssa. Amerikkalaiset osaavat sen small talkin ja tykkaavat puhua, joten heita on helppo lahestya ja saada ystavia. Taytyy myos itse olla ulospainsuuntauva ja positiivinen.

Ei muuta kuin hyvaa jatkoa ja toivottavasti saat hyvia ystavia!

• Masa.

parempi pysyä suomessa kun suomalaisia on ikävä?
      Itse olen hyvilläni kun ei suomalaisia osu joka nurkassa eteen.

• Katja

Niinpa Masaseni...luulen etta silti jaan tanne aurinkoiseen Kaliforniaan jossa ihmiset hymyilee ja ovat ystavallisia kansallisuudesta viis.Have a nice day ; )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      200
      4333
    2. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      100
      2872
    3. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      21
      2835
    4. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      91
      2643
    5. Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!

Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am
      Maailman menoa
      152
      2347
    6. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      53
      2275
    7. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      33
      2107
    8. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      20
      2062
    9. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      86
      1976
    10. Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!

Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu
      Lieksa
      137
      1971
    Aihe