K 1200 RS:aa ostamassa?

mitävikoja

Olen harkitsemassa K 1200 RS (1999) ostoa, vaan bemu on mulle uusi tuttavuus. Mitä kokemuksia ko. vehkeestä? Tyyppivikoja, eli mitä kannattaa tutkia ostaessa? Miten matkustajan tilojen mukavuus, tuleeko hellasäröä herkästi? Entä huoltojen / osien kalleus?

5

2081

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • sieltäpä

        näytti keskustelun tynkää jo löytyvänkin.


    • tämä..?

      Mitään ihmeellisiä tyyppivikoja mallissa ei ole ja tällä mun pyörälläkin on ajettu 54 tkm ilman minkäänlaista vikaa. Pelkät normaalit vuosihuollot on riittäneet.

      Noissa hieman vanhemmissa on ollut etuteleskoopeissa vuotovikaa ja joku on valitellut kaasukahvan jäykkyyttä. Kytkimen saa pilalle, jos täyttää moottoriin liikaa öljyä ja se onnistuu kokemattomalta todella helposti.

      Mulla olis todella asiallinen, 2002 mallinen K 1200 RS runsailla lisävarusteilla, josta voisin ehkä luopua.
      Jos kiinnostaa, niin pistä postia

      bemarimies(at)hotmail.com (at = siis @)

      • lisäys..

        Niin, takapenkkiläisellä on todella hyvät tilat. Istuin on hyvä ja polvikulmat ok. Matkustaja ei myöskään istu kuskia korkeammalla, vrt. useimmat kyykkypyörät. Ainakin meillä tuntuu, että kuski väsyy ennemmin kuin takapenkillä istuja..

        Huollot ja osat on kutakuinkin samanhintaisia, kuin muillakin merkeillä, hintaeroja eri liikkeiden välillä toki löytyy.
        Ko. malli on sillain simppeli, että yhtään koneiden kanssa puuhannut kyllä tekee pienemmät huollot itsekin.


      • suositus

        Jep

        Itse katselisin myös -01 vuodesta eteenpäin. Tosin ulkonäkö muuttui hieman ja siitä ei kaikki tykänneet. Tuolloin tuli integraalijarru. Samalla jarrujen toimittaja vaihtui, kuten myös etuputkien. Jarruissa oli joillakin aikaisemmin ongelmia ja etuputket tosiaan saattoivat alkaa vuotaa. K12RS on mainio peli ja tarkatkin ohjeet löyty itsehuoltamiseen. Perän osalta pätee bokserin kanssa samat huomiot.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1661
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1003
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    Aihe