Olen harkitsemassa K 1200 RS (1999) ostoa, vaan bemu on mulle uusi tuttavuus. Mitä kokemuksia ko. vehkeestä? Tyyppivikoja, eli mitä kannattaa tutkia ostaessa? Miten matkustajan tilojen mukavuus, tuleeko hellasäröä herkästi? Entä huoltojen / osien kalleus?
K 1200 RS:aa ostamassa?
5
2176
Vastaukset
- sieltäpä
näytti keskustelun tynkää jo löytyvänkin.
- tämä..?
Mitään ihmeellisiä tyyppivikoja mallissa ei ole ja tällä mun pyörälläkin on ajettu 54 tkm ilman minkäänlaista vikaa. Pelkät normaalit vuosihuollot on riittäneet.
Noissa hieman vanhemmissa on ollut etuteleskoopeissa vuotovikaa ja joku on valitellut kaasukahvan jäykkyyttä. Kytkimen saa pilalle, jos täyttää moottoriin liikaa öljyä ja se onnistuu kokemattomalta todella helposti.
Mulla olis todella asiallinen, 2002 mallinen K 1200 RS runsailla lisävarusteilla, josta voisin ehkä luopua.
Jos kiinnostaa, niin pistä postia
bemarimies(at)hotmail.com (at = siis @)- lisäys..
Niin, takapenkkiläisellä on todella hyvät tilat. Istuin on hyvä ja polvikulmat ok. Matkustaja ei myöskään istu kuskia korkeammalla, vrt. useimmat kyykkypyörät. Ainakin meillä tuntuu, että kuski väsyy ennemmin kuin takapenkillä istuja..
Huollot ja osat on kutakuinkin samanhintaisia, kuin muillakin merkeillä, hintaeroja eri liikkeiden välillä toki löytyy.
Ko. malli on sillain simppeli, että yhtään koneiden kanssa puuhannut kyllä tekee pienemmät huollot itsekin. - suositus
Jep
Itse katselisin myös -01 vuodesta eteenpäin. Tosin ulkonäkö muuttui hieman ja siitä ei kaikki tykänneet. Tuolloin tuli integraalijarru. Samalla jarrujen toimittaja vaihtui, kuten myös etuputkien. Jarruissa oli joillakin aikaisemmin ongelmia ja etuputket tosiaan saattoivat alkaa vuotaa. K12RS on mainio peli ja tarkatkin ohjeet löyty itsehuoltamiseen. Perän osalta pätee bokserin kanssa samat huomiot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397860Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412029Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822