Kuopion torille 9.9.2007 kello 13 Maanantaina.
Harrastelijanäyttelijät näyttelevät, jossa kirjailija, rantaneuvos Eero Seppänen mukana, vierailevana näyttelijänä Suomussalmelta, tervehtien "Neuvos"
Ps, Ei ensi kertaa pappia kyydissä!
Arvovaltaisia kutsuvieraita tulossa
13
621
Vastaukset
- kalenterissani
Kalenterissani maanantai on kyllä 10. päivä.
Mitähän vuotta se Eero elelee?jouda katsomaan, monesko päivä on Maanantaina se on 10 päivä ja siitä sulle suuri kiitos, "Neuvos"
- "Katri"
rantaneuvos1 kirjoitti:
jouda katsomaan, monesko päivä on Maanantaina se on 10 päivä ja siitä sulle suuri kiitos, "Neuvos"
Olisipa mukava tulla Kuopion torille katsomaan
näytelmää, mutta valitettavasti en pääse.
hyvää näytelmäpäivää Neuvokselle ja kaikille torilla oleville !
Monenlaiseen toimintaan osallistuvat ihmiset
pysyvät virkeinä ja saavat uusia tuulia elämäänsä !
- matontamppaaja
Levittävät Rantaneuvokselle punaisen maton Kuopion torille. Kunnon immeisiä ne savolaiset.
torille huomenna, vaikka ei olisi sitä kuuluisaa, punaista mattoakaan levitettynä.
Huomenna kello 13.oo Kuopion torilla, näyttelee, kirjailija,rantaneuvos, Eero Seppänen Suomussalmelta.
Kutsuvieras aitiossa savolaisia "Kansanedustajia"- farth11
rantaneuvos1 kirjoitti:
torille huomenna, vaikka ei olisi sitä kuuluisaa, punaista mattoakaan levitettynä.
Huomenna kello 13.oo Kuopion torilla, näyttelee, kirjailija,rantaneuvos, Eero Seppänen Suomussalmelta.
Kutsuvieras aitiossa savolaisia "Kansanedustajia"ettei se sinun kuuluisa suuri pieru pääse kesken esityksen.
farth11 kirjoitti:
ettei se sinun kuuluisa suuri pieru pääse kesken esityksen.
ovat niin vähäisiä, ettei niitä kukaan paljoa huomaa, ne tulee lähes äänettömänä, mutta haisevat kyllä oksettavasti jos lähellä on.
Joko matka Moilanen tietää, Kuopion teatteri tarjonnasta huomenna ? "Rantaneuvos" joka toivotta sullekin hyvää syksyä, vaikka et pääse tulemaan Kuopioon,"Neuvos"- farth11
rantaneuvos1 kirjoitti:
ovat niin vähäisiä, ettei niitä kukaan paljoa huomaa, ne tulee lähes äänettömänä, mutta haisevat kyllä oksettavasti jos lähellä on.
Joko matka Moilanen tietää, Kuopion teatteri tarjonnasta huomenna ? "Rantaneuvos" joka toivotta sullekin hyvää syksyä, vaikka et pääse tulemaan Kuopioon,"Neuvos"omakehulle, vai ihanko oikeelle paskalle?
farth11 kirjoitti:
omakehulle, vai ihanko oikeelle paskalle?
kun sitä aina tirahtaa, housuunkin asti väriksi, neuvoa antanut "Neuvos"
- farth11
rantaneuvos1 kirjoitti:
kun sitä aina tirahtaa, housuunkin asti väriksi, neuvoa antanut "Neuvos"
näyttäisikö olevan ihan telipyörän jäljet? Siinä kuule voisi olla yksi syy miksi ei neuvos ole oikein naista saanut. Jos kusenpolttamat raappahousut on edestä keltaiset sekä takaa ruskeat, ja jos hajukin on eläväinen tai suorastaan oksettava ei seksi tule naiselle ensimmäiseksi mieleen.
farth11 kirjoitti:
näyttäisikö olevan ihan telipyörän jäljet? Siinä kuule voisi olla yksi syy miksi ei neuvos ole oikein naista saanut. Jos kusenpolttamat raappahousut on edestä keltaiset sekä takaa ruskeat, ja jos hajukin on eläväinen tai suorastaan oksettava ei seksi tule naiselle ensimmäiseksi mieleen.
mutta viime yönä tuli sitä seksiä, ennen kymppi uutisia, entäs siellä ? "Rantaneuvos"
- farth11
rantaneuvos1 kirjoitti:
mutta viime yönä tuli sitä seksiä, ennen kymppi uutisia, entäs siellä ? "Rantaneuvos"
turhan tarkka seksikumppani hygieniapuolella. Minä sain kahdesti. Kysyä ja olla ilman.
farth11 kirjoitti:
turhan tarkka seksikumppani hygieniapuolella. Minä sain kahdesti. Kysyä ja olla ilman.
huolimatta, käyn saunassa ja suihkussa jopa kahdesti saman päivän aikana, tervehtien siisti "Neuvos"
Ps, Ei se enää seksisängyssä paska haise.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382292Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671557Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801245- 631124
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171108TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852