Jutellessani niitä näitä 5-vuotiaan poikani kanssa, poika yhtäkkiä totesi: "Äiti, musta on tosi surullista, että mä elän pitempään kuin sinä"
Emme ole paljon kuolemasta puhuneet, mmutta näköjään poika on sitä jonkin verran miettinyt. Mites muiden perheissä? Millaisia toteamuksia teillä on ollut asian suhteen? Nämä nyt ei ole hauskoja toteamuksia, mutta koskettavia.
ei niinkään hauska
ä-äiti
2
1249
Vastaukset
- blondi-72hki
sanoi vuosi takaperin "Vaikka mummi ja pappa on kuollut niin ne taivaasta katsoo mua ku mä meen kouluun" ;)
- Nekku
Tämä nyt ei varsinaisesti liity kuolemaan mutta ikääntymiseen kuitenkin... Kun olin pieni ja istuimme autossa perheeni kanssa, kysyin "synnyttääkö vauvat?" Tarkoitin tietenkin että kun vauvat kasvaa isoiksi, synnyttääkö ne :D
Jossain vaiheessa mulla oli semmonen käsitys että kaikki äidit ovat syntyneet maan alta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472047Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101723Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581508Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55890
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828