kuinka monta yötä olet pisimmillään nukkunut rekan yhtissä?

pitkästälinjasta kiinnostunut

niin että kuinka pitkiä ovat reissut olleet.onko ollut haavereita auto rikki? korjasitko itse?ja monta yötä olet pisimmillään asunut/nukkunut Rekassa!

12

5949

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tupu1772

Viikko taitaa olla pisin. Sitten tuli laivan hytti vuoroon. Tokihan auto pitää itse korjata jos vain suinkin pystyy. Rajansa se on tienpäälläkin tehtävillä korjauksilla. Aika lujaa tunnut haaveilevan pitkänmatkan ajosta. Taidat olla se sama joka haaveili muuttamisesta thaimaahan?

• keskustelun aloittaja

en tiedä.haluaisin kuulla rekka keikoista juttuja kotimaan/ulkomaan keikoilta.olen itse vähän seikkailun haluinen ja siksi tää pikälinja kiinnostaa!

• haluaa.

Noilla tavallisilla kotimaan tai ulkomaan keikoilla pääsee yleensä viikon jälkeen kotona käymään jos pitää puolensa.
      Kaveri tosin kertoi muijan hakeneen eroa kun ei käynyt kotona yhdeksään viikkoon, lähti satamasta aina takaisin uudelle keikalle.
      Vielä lienee suomalais autojakin ns. CEMT:ssä silloin kotona käynti normaalisti 3 kk:n välein, mutta jos et halua käydä niin usein ei varmasti mitään pakkoa ole saat asua kopissa vaikka vuosia yhteen menoon.

• pari viikkoa on tullu oltua... ei sinäänsä kyllä pitkä aika, oli sellasta uutuuden "hohtoa". Entinen duunikaveri oli 6 kuukautta pisimmillään cemtissä ja firmassa millä ei ollu kämppää Saksassa, eli ihan Scanian pattipäässä oleskeli.=) Jimmylle terkkuja=)

• kyseessä sama Jimmy

...jonka mä tiedän CEMTissä olleen, niin eikös sillä ollut muutaman kuskin kanssa kimppaan kämppä Saksassa. Viettivät siellä sitten lepoja, kuka paikalle sattui osumaan. Viimeksi kun kaverista kuulin, oli jo kotimaanliikenteessä säiliöhommissa, mutta useemman vuoden ehti euroopassa kelkkoa. Muutaman kämpän osteli Suomesta ja nykyään kuittaa mukavat vuokratulot kuskin palkan päälle.

• Ruuhkakivi

Ei aikaa hotelliin tms. kun ajetaan 40000 km kuukaudessa...

• 5vk olla pisin aika, kun ajoin venäjän,ruotsin ja norjan väliä

• Ruuhkakivi

Meilla USAssa nukutaan autossa jatkuvasti. 3 viikkoakin putkeen on tullu nukuttua. Tosin petikin on kunnollinen 120 cm levea.

• on unenlahjat

...jos kolme viikkoa putkeen nukkuu. Siinä jo vähän urakatkin kusee.

• ajeleen ???
        on unenlahjat kirjoitti:

...jos kolme viikkoa putkeen nukkuu. Siinä jo vähän urakatkin kusee.

Ettei olis hieman väritystä mukana!!

40.000km kuussa paskat jos yksin ajaa!!

Tekee muuten 1333km/pv joka taas tarkoittaa keskinopeudeksi 55,56km/vuorokauden jokaiselle tunnille!!!Puhut poikanen paskaa.ISOLLA P:llä.

Jos taas "nukut" 8h/vrk ja ajat loput niin keskinopeutesi nousee 83,33km/h niille lopuille tunneille ja huomaa että jokainen tunti on oltava tuo nopeus taukoamatta!!

SUOMEKSI SUURI PASKAN JAUHAJA vaikka oltaisiinkin "amerikoissa" ei sielläkään tuollaisia nopeuksia pidetä.

Kaikki nykyaikaisella autolla ajelevat voivat todeta sen omasta ajokistaan vilkaisemalla sitä keskinopeus mittariaan joka on (tai pitäisi ainakin olla jo niissä autoissa)
        Kokeilkaapa joskus nostaa sitä "keskinopeutta" edes parilla kilometrillä!!

Kertokaa sitten miten kävi=)

• Anonyymi

9 viikkoa pisin mitä on yhtäkyytiä Mersussa nukkunut

• Anonyymi

Saksassa kun ajoin irtoperiä niin 3 kuukautta yhteen menoon nukuin hytissä ja sen jälkeen pidin kahden viikon loman suomessa,toki tuon loman aikana ajoin suomessa pari päivän keikkaa.
      Ajan nyt suomessa jakelua pidemmällä reitillä ja viikon asun autossa 3 vapaata ja taas viikko autossa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5220
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2315
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      104
      1508
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1457
    5. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      208
      1431
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1396
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1145
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      8
      1100
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      267
      1035
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1027
    Aihe