Marsumme sai antibiootti kuurin hengitystien tulehdukseen ja nyt on kuuri kärsitty. C-vitamiinia ollaan annettu tupla annos, lääkärin kehoituksesta.
Mutta mutta, nyt on pikku marsummen uloste hyvinkin erilaista kuin ennen. Sellaista löysempää ja kellertävää.
Ruokaa kyllä syö ihan normaalisti ja vettäkin menee paljon. Joten voiko tuo antibiootti kuuri pistää marsun masun sekaisin?
Kiitos vastaajille!!
Mutta mutta, nyt on pikku marsummen uloste hyvinkin erilaista kuin ennen. Sellaista löysempää ja kellertävää.
Ruokaa kyllä syö ihan normaalisti ja vettäkin menee paljon. Joten voiko tuo antibiootti kuuri pistää marsun masun sekaisin?
Kiitos vastaajille!!
Vastaukset 1
Vanhimmat
Antibiootti on aina riskaabeli juttu marsulle, usein tulee ripulia sivuoireena.
Kannattaa googlella haeskella ohjeita ripulin hoitoon ja marsun ruokintaan antibioottikuurin aikana. Ripuli verottaa entisestään sairastavan marsun voimia, joten kehottaisin tekemään asialle jotain piakkoin.