koira ilman ruokaa

blondi-72hki

Anteeksi näin alkuun kun taas laitan teinin sanomisia.

Soitin 14v tyttärelle muutama päivä sitten ja muistutin että antaa koirille ruuan ja vaihtaa vedet ym kun itse olin kaupoilla ja meni iltaan ennen ku kotiuduin.

Tytär sanoi "Joo mä just annoin koiralle ruuan"

Nauroin ja kysyin "Kumpi koira saa nähdä nälkää?"

Johon tyttö nauraen "Hei äiti eiku siis mä annoin molemmille koirille ruuan"

Tarkotin tällä jutulla sitä että oli hauska pikkasen "kiusata" tytärtä kun puhui vaan yhdestä ja hauvoja on kaksi ;D

10

2191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prunette

      kyllä ne nuo siunun lapset keksii...

      • blondi-72hki

        on juttu kuiva vai märkä vai siltä väliltä kunhan on juttu ;)


      • mieti nyt
        blondi-72hki kirjoitti:

        on juttu kuiva vai märkä vai siltä väliltä kunhan on juttu ;)

        Ajattele, jos kaikki vanhemmat kirjoittaisivat tänne kaikki mielestään hauskat jutut? Vähänkö tukkiutuisi! Asia on yleensä niin että vanhempia ihastuttaa kaikki lapsensa tekemiset/sanomiset, mutta ulkopuolisia kiinnostaa vain murto-osa niistä.


      • blondi-72hki
        mieti nyt kirjoitti:

        Ajattele, jos kaikki vanhemmat kirjoittaisivat tänne kaikki mielestään hauskat jutut? Vähänkö tukkiutuisi! Asia on yleensä niin että vanhempia ihastuttaa kaikki lapsensa tekemiset/sanomiset, mutta ulkopuolisia kiinnostaa vain murto-osa niistä.

        Ei haittaa.
        Ei kannata olla tiukkis eikä kannata kaikkea lukea;>


    • kuivin juttu

      mite jaksoit vaivautua ja kirjoittaa tollasta. kyllä lapsias hävettäs jos tietäisivät mitä kirjoitat. hi hii siis sitä sun lasta, yhtä lasta. hihii. Kuiva.

      • blondi-72hki

        kuiva kun just tulin suihkusta..

        Ihan miten vain haluat kuiva tai tylsä tai tai...

        Älä lue jos ei kiinnosta siinäpä vasta oiva neuvo;O)


    • ilmeisesti

      joku älyllisesti jälkeenjäänyt tapaus....Mutta saavathan tänne kaikki kirjoitella.

      Jos jokin itsekritiikin poikanen vähän kuitenkin nostaa päätään, niin kuuntele sitä.

      • blondi-72hki

        itsekriittinen mutta ei mua kiinnosta hirveesti innostaako joku mun jutut vai että sellaista.

        En ainakaan viimmesimmässä lekurintarkastauksessa ollut jälkeenjäänyt eikä lapsenikaan mutta kiitos huolenpidostasi;D


      • MinttuMaaria1
        blondi-72hki kirjoitti:

        itsekriittinen mutta ei mua kiinnosta hirveesti innostaako joku mun jutut vai että sellaista.

        En ainakaan viimmesimmässä lekurintarkastauksessa ollut jälkeenjäänyt eikä lapsenikaan mutta kiitos huolenpidostasi;D

        blondi oikea asenne ;)


      • blondi-72hki
        MinttuMaaria1 kirjoitti:

        blondi oikea asenne ;)

        minttumaaria ;)

        En voi kuin huvittua tietyistä kommenteista niin suuresti etten viitsi vaivautua edes suuttumaan;D

        Sateista keskiviikkoa kaikille teille!!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe