koira ilman ruokaa

blondi-72hki

Anteeksi näin alkuun kun taas laitan teinin sanomisia.

Soitin 14v tyttärelle muutama päivä sitten ja muistutin että antaa koirille ruuan ja vaihtaa vedet ym kun itse olin kaupoilla ja meni iltaan ennen ku kotiuduin.

Tytär sanoi "Joo mä just annoin koiralle ruuan"

Nauroin ja kysyin "Kumpi koira saa nähdä nälkää?"

Johon tyttö nauraen "Hei äiti eiku siis mä annoin molemmille koirille ruuan"

Tarkotin tällä jutulla sitä että oli hauska pikkasen "kiusata" tytärtä kun puhui vaan yhdestä ja hauvoja on kaksi ;D

10

2111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prunette

      kyllä ne nuo siunun lapset keksii...

      • blondi-72hki

        on juttu kuiva vai märkä vai siltä väliltä kunhan on juttu ;)


      • mieti nyt
        blondi-72hki kirjoitti:

        on juttu kuiva vai märkä vai siltä väliltä kunhan on juttu ;)

        Ajattele, jos kaikki vanhemmat kirjoittaisivat tänne kaikki mielestään hauskat jutut? Vähänkö tukkiutuisi! Asia on yleensä niin että vanhempia ihastuttaa kaikki lapsensa tekemiset/sanomiset, mutta ulkopuolisia kiinnostaa vain murto-osa niistä.


      • blondi-72hki
        mieti nyt kirjoitti:

        Ajattele, jos kaikki vanhemmat kirjoittaisivat tänne kaikki mielestään hauskat jutut? Vähänkö tukkiutuisi! Asia on yleensä niin että vanhempia ihastuttaa kaikki lapsensa tekemiset/sanomiset, mutta ulkopuolisia kiinnostaa vain murto-osa niistä.

        Ei haittaa.
        Ei kannata olla tiukkis eikä kannata kaikkea lukea;>


    • kuivin juttu

      mite jaksoit vaivautua ja kirjoittaa tollasta. kyllä lapsias hävettäs jos tietäisivät mitä kirjoitat. hi hii siis sitä sun lasta, yhtä lasta. hihii. Kuiva.

      • blondi-72hki

        kuiva kun just tulin suihkusta..

        Ihan miten vain haluat kuiva tai tylsä tai tai...

        Älä lue jos ei kiinnosta siinäpä vasta oiva neuvo;O)


    • ilmeisesti

      joku älyllisesti jälkeenjäänyt tapaus....Mutta saavathan tänne kaikki kirjoitella.

      Jos jokin itsekritiikin poikanen vähän kuitenkin nostaa päätään, niin kuuntele sitä.

      • blondi-72hki

        itsekriittinen mutta ei mua kiinnosta hirveesti innostaako joku mun jutut vai että sellaista.

        En ainakaan viimmesimmässä lekurintarkastauksessa ollut jälkeenjäänyt eikä lapsenikaan mutta kiitos huolenpidostasi;D


      • MinttuMaaria1
        blondi-72hki kirjoitti:

        itsekriittinen mutta ei mua kiinnosta hirveesti innostaako joku mun jutut vai että sellaista.

        En ainakaan viimmesimmässä lekurintarkastauksessa ollut jälkeenjäänyt eikä lapsenikaan mutta kiitos huolenpidostasi;D

        blondi oikea asenne ;)


      • blondi-72hki
        MinttuMaaria1 kirjoitti:

        blondi oikea asenne ;)

        minttumaaria ;)

        En voi kuin huvittua tietyistä kommenteista niin suuresti etten viitsi vaivautua edes suuttumaan;D

        Sateista keskiviikkoa kaikille teille!!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      105
      3464
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      85
      3326
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      1986
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      90
      1469
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1276
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1165
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      898
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      132
      860
    9. 46
      793
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      777
    Aihe