Anteeksi näin alkuun kun taas laitan teinin sanomisia.
Soitin 14v tyttärelle muutama päivä sitten ja muistutin että antaa koirille ruuan ja vaihtaa vedet ym kun itse olin kaupoilla ja meni iltaan ennen ku kotiuduin.
Tytär sanoi "Joo mä just annoin koiralle ruuan"
Nauroin ja kysyin "Kumpi koira saa nähdä nälkää?"
Johon tyttö nauraen "Hei äiti eiku siis mä annoin molemmille koirille ruuan"
Tarkotin tällä jutulla sitä että oli hauska pikkasen "kiusata" tytärtä kun puhui vaan yhdestä ja hauvoja on kaksi ;D
koira ilman ruokaa
10
2128
Vastaukset
- prunette
kyllä ne nuo siunun lapset keksii...
- blondi-72hki
on juttu kuiva vai märkä vai siltä väliltä kunhan on juttu ;)
- mieti nyt
blondi-72hki kirjoitti:
on juttu kuiva vai märkä vai siltä väliltä kunhan on juttu ;)
Ajattele, jos kaikki vanhemmat kirjoittaisivat tänne kaikki mielestään hauskat jutut? Vähänkö tukkiutuisi! Asia on yleensä niin että vanhempia ihastuttaa kaikki lapsensa tekemiset/sanomiset, mutta ulkopuolisia kiinnostaa vain murto-osa niistä.
- blondi-72hki
mieti nyt kirjoitti:
Ajattele, jos kaikki vanhemmat kirjoittaisivat tänne kaikki mielestään hauskat jutut? Vähänkö tukkiutuisi! Asia on yleensä niin että vanhempia ihastuttaa kaikki lapsensa tekemiset/sanomiset, mutta ulkopuolisia kiinnostaa vain murto-osa niistä.
Ei haittaa.
Ei kannata olla tiukkis eikä kannata kaikkea lukea;>
- kuivin juttu
mite jaksoit vaivautua ja kirjoittaa tollasta. kyllä lapsias hävettäs jos tietäisivät mitä kirjoitat. hi hii siis sitä sun lasta, yhtä lasta. hihii. Kuiva.
- blondi-72hki
kuiva kun just tulin suihkusta..
Ihan miten vain haluat kuiva tai tylsä tai tai...
Älä lue jos ei kiinnosta siinäpä vasta oiva neuvo;O)
- ilmeisesti
joku älyllisesti jälkeenjäänyt tapaus....Mutta saavathan tänne kaikki kirjoitella.
Jos jokin itsekritiikin poikanen vähän kuitenkin nostaa päätään, niin kuuntele sitä.- blondi-72hki
itsekriittinen mutta ei mua kiinnosta hirveesti innostaako joku mun jutut vai että sellaista.
En ainakaan viimmesimmässä lekurintarkastauksessa ollut jälkeenjäänyt eikä lapsenikaan mutta kiitos huolenpidostasi;D - MinttuMaaria1
blondi-72hki kirjoitti:
itsekriittinen mutta ei mua kiinnosta hirveesti innostaako joku mun jutut vai että sellaista.
En ainakaan viimmesimmässä lekurintarkastauksessa ollut jälkeenjäänyt eikä lapsenikaan mutta kiitos huolenpidostasi;Dblondi oikea asenne ;)
- blondi-72hki
MinttuMaaria1 kirjoitti:
blondi oikea asenne ;)
minttumaaria ;)
En voi kuin huvittua tietyistä kommenteista niin suuresti etten viitsi vaivautua edes suuttumaan;D
Sateista keskiviikkoa kaikille teille!!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113585MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691896Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja621014Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768