Loppuohjelmat

Lohko A

Suomi:
FIN-POL
BEL-FIN
FIN-AZE
POR-FIN

Kolme seuraavaa peliä on voitettava, koska Portugalissa tulee tappio. Saldoksi silloin 27 pistettä.

Puola:
FIN-POL
POL-KAZ
POL-BEL
SER-POL

Olettaen, että Puola häviää Suomelle ja voittaa kotipelinsä, on serbimatsi ratkaiseva. Tasapeli siitä, ja Puola päätyy myös 27 pisteeseen. Tappiolla siitä Puola on ulkona.

Portugali:
POR-SER
AZE-POR
KAZ-POR
POR-ARM
POR-FIN

Portugali pelaa joko Serbia-pelin tai jomman kumman vierasmatsin tasan. Jos tulee toinenkin tasuri, pisteitä Portugalillekin kertyy 27.

Serbia:

POR-SER
ARM-SER
AZE-SER
SER-POL

Serbia on jo ulkona. Tuolla loppuohjelmalla se ei hätyyttele kärkikolmikkoa. Vain voitto kaikista toisi samat 27 pistettä kuin muilla.

Todennäköistä siis on, että Portugali voittaa lohkon 29 pisteellä, toisena tasapisteissä Suomi ja Puola. Mikäs siiloin ratkaisee? Keskinäiset ottelut? Yllä olevan laskennan mukaan Suomi olisi voittanut ne molemmat, eli menisi jatkoon.

3

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yrttimies

      Mun mielestä toi on aikamoista ylistyskeidaa portugalin suuntaan jos pidetään Suomen tappiota jotenkin varmana. Viimeksihän Suomi otti komean 4-1 vierasvoiton portugalissa pelatessaan (2002), toki kyseessä oli harjoitusottelu.

      Mut näistä karsinnoista: Suomi on poistunut tappioitta jo Puolasta ja Serbiasta, eivät lusitaanit sen kummoisempia ole. Juurihan Puolakin otti sieltä tasapelin. Portugali on saalistanut tähän mennessä huikeat 4 voittoa 9:sta pelistä.. maailmanluokan joukkue? Ehkä, mut niin on Suomi, Serbia ja Puolakin. Tää on kova lohko.

      Serbia ei ole vielä ulkona, sulta jäi tosta listasta puuttumaan SER-KAZ peli. Ei slobojen tilanne kuitenkaan kovin hyvältä näytä, uskoisin että vieraspeleistä ARM-SER ja AZE-SER he eivät saa täyttä pistepottia. Armeniasta ei saanut täyttä pistepottia Suomi, portugali eikä Puola. Lisäksi Serbit on kuuluisia heikosta vieraspelaamisestaan (näissä karsinnoissa mm. Kaz - Ser 2-1), Suomi on ainoa paikka mistä he ovat tähän mennessä hakeneet täydet 3 pistettä.

      Muttamutta.. seuraavaksi keskiviikkona Puolaa vastaan. Helpolla Suomi ei siitä voittoa ota, mut stadikalla ei taida ainakaan kannustus loppua, on nää karsinnat sen verran hyvin menny tähän asti!

      • soooomi!

        Totta,nyt nähtiin serbiankin heikkous,jos ei maalia 1.puoliskolla jätkät rupee kärsimään huonosta itsetunnosta,sama portugalilla.Meillä on realistinen kuva maailmasta ja sitä myöten hyvä itsekunnioitus.


      • NUMERO12

        TASURI TULI 0-0...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe