puhelinosaketta tarpettomana, onko tietoa hinnasta ?
IPP Oy
7
4497
Vastaukset
- pekka s.
Maksan IPP:n puhelinosakkeesta 350 EUR.
http://www.freewebs.com/puhelinosakkeita/- rahi
4.10.2007 osakkeesta on tarjottu markkinoilla 500 euroa. Osakkeen hinta on noussut vajaassa kahdessa vuodessa 120 eurosta 500:aan. Osakkeen verotusarvo on 1800-1900 euroa. On todella HULLUA mennä myymään osaketta nyt järkyttävään alihintaan, edes rahapulassa. Jos on kiire saada jostain 400 euroa, kannattaa lainata vaikka pankista tai kaverilta. Ensi keväänä osakkeen hinta on nelinumeroinen.
Sijoittajille kannattaa laittaa ehdottomasti jauhot suuhun ja pyytää osakkeesta esim. 1800, joka on lähellä sitä hintaa jolla sen myyvät eteenpäin. esim DNA:lle tai jollekkin muulle. Näin toimien varmistetaan se, että jo ennestään hyvin toimeentulevat sijoittajat vetävät vesiperän, ja osakkeesta tuleva voitto menee niille joille se kuuluu. Eli tavallisille kuluttajille.
- IPP Oy
Myy tähän osoitteeseen, maksavat ison tukun rahaa: http://puhelinosake.50webs.com/
- Kainopoika
Luulen, että hinta on 500-600e
Katso www.osake.suntuubi.com- kainopoika
Moi!
Hinta on laskenut kuten muidenkin Finnet-yhtiöiden eli ollen n 200-300e
Katso tarkemmin www.osake.suntuubi.com
- Yksiylimääräinen
Mitäs tämä ipp:n osakkeen hinta nykypäivänä on?
- Antero80
300-400 euroa voi saada. tori.fi:ssä hyvä myydä näitäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882