Olisiko kellään tietoa mistä tällaisen saisi omakseen?
Bast kissa patsas
3
803
Vastaukset
- harmaavaris
Suomessa taitaa olla kiven alla, ellei huuto.netistä löydy.
Nopea googletus toi muutaman sivuston Englannista, mistä henkilökohtaisesti pitäisin turvallisimpana tilata jos ulkomailta etsii. Hinta noissa tuntuu olevan kyllä aika taivaissa, näin pikaisesti silmäiltynä ja postikulut päälle.
Omani ostin Lontoosta eikä maksanut kuin vähän päälle kymmenen puntaa, oli mielestäni vielä paremman näköinen kun verkkokauppojen tarjoamat. Varsinkin British Museumin lähistöltä löytyy paljon matkamuistoliikkeitä, josta löytyy paljon Anubiksesta Bastiin ja kirjuripatsaisiin. Eli jos sattuu olemaan tuttava, joka on matkalla sinnepäin... ;)- Kissanainen?
Kiitos vahvistuksesta. Ehkä lähden käymään egyptissä, sieltä luulis jotain löytyvän.Toisaalta olen sellainen että jos jotain kovasti haluan, löydän sen roskiksesta. Kerran ihmettelin miksi juuri sieltä, ja eräs looginen kaverini sanoi, että ehkä sen takia että minut säännöllisesti tavoittaa sieltä.
- Kissanainen?
Kiitokset sinulle, jos sinulla oli jotain osuutta asiaan! Todella lähdin kaupungille ihan muissa asioissa ja käväsin eräässä kaupassa josta löysin Bastet patsaan. Olin aika otettu, se oli kohtuu hintainenkin. Kotiin tullessa käväsin kukkakaupassa mielessäni että teen ruusuista Bastetille seppeleen, ja kysyessäni olisiko mitään poistettavia kukkia seppeleen tekoon, myyjä antoi minulle 10 kullankeltaista ruusua ilmaiseksi. Nyt Bastet seisoo alttarilla 9 ruusua kaulassaan ja tarjosin hänelle vielä kermaa tervetuliais drinksuksi. Sitten tuli mieleen mitä voisin tarjota hänelle syötäväksi; lihaa vai kalaa? Mistä tuoksusta Bastet pitää? Mitä muuta voisin tehdä ilahduttaakseni Bastetia?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1461970
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3031177Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.83989- 35888
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31829- 53799
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756- 71754
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701