Sisäisten lentojen matkatavaramäärä

marjutti

Virkistäisikö joku muistiani.. Elikkä Yhdysvaltoihin lennettäessä saan viedä mukanani kaksi 20(?)kg painavaa laukkua ja tuoda ne myös pois. ilman lisäkuluja. mitenkäs on Yhdysvaltojen sisäisten lentojen kanssa? Paljonko matkatavaraa saa tällöin olla ilman maksuja? ja sattuuko joku tietämään paljonko ylimenevä kilo maksaisi. euroissa tai dollareissa..

kuulin jostain että sisäisillä lennoilla ei matkatavaraa saisi olla niin paljon,kuin suomesta lennettäessä,mutta mihin ihmeeseen jätän matkatavarani oikein säilytykseen jos reissaan maan sisällä muutaman lennon. mukaanhan ne täytyy ottaa.
kiitokset jo etukäteen!

3

818

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkailija x

Katso sen lentoyhtiön sivuilta jo(i)ta tulet käyttämään.<

Sisäisten lentojen sallittu matkatavaramäärä saattaa hieman vaihdella lentoyhtiöittäin, mutta on n. 20 kg luokkaa.

Ota mukaan vain vähän matkatavaraa ja vaatteita (käytä pesuloita, halpaa) tee painavimmat ostokset vasta viimeisestä kohteesta.

• Olet jatkamassa

Matkaasi mannerten välisille lennoille tai olet tulossa mannetan välisiltä lennoilta, vaikkapa muutamankin päivän viiveellä niin muista mainita asiasta punnituksessa. Voi käydä hyväkin säkä ja voit viedä painavampiakin matkatavaroita ilman lisämaksua. Itse olen muutamaankin otteeseen käyttänyt kyseistä syytä.

• shsrt

Jos lennät Finnairilla, niin määrä on 2x32kg, BA:lla 2x23kg. Jos lähtöselvityksessä ei ymmärretä, niin kannattaa mainita mistä on tulossa ja millä laukkusäännöillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4692
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      184
      2023
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1722
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      167
      1333
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1211
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1076
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      973
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      946
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      902
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      273
      884
    Aihe