LG 22"

lg......

Eli oisko tietoo mimmonen näyttö on lg L225WSSF?
halpa ainakin (250e)ja kontrasti 3000:1
Ihmettelen ku ei myydä melkee missään vaik on niin hyvät ominaisuudet ja halpa..et oisko kellää tietoo et mimmonen näyttö on kyseessä?

7

1214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on sellainen

      vika, että siitä puuttuu kaikki säädot ja se on käyttöjärkestelmäriippuvainen.

      • mitäs meinaat?

        Hmm..mitä säätöi meinaat?
        Toimii varmaanki windows xp:llä?vai mitä meinaat järjestelmäriippuvuudella?


      • se täs hämääki

        Se mua täs eniten epäilyttääki ku sitä ei melkee missään ole paitsi gigantis.


      • se täs hämääki kirjoitti:

        Se mua täs eniten epäilyttääki ku sitä ei melkee missään ole paitsi gigantis.

        Giganttihan on ainakin joskus mainostanut:Jos jostain löydät tuotteen halvemmalla Gigantti maksaa erotuksen.Siinäpä se miksei myydä samaa mitä muualla.Gigantin tuotteita onkin usein vaikkea verrata hinnan puolesta kuin muutenkaan muualla myytäviin koska muualta ei samaa edes saa.

        Itse laittaisin 22" wide näyttöön 50€ lisää ja sillä saa luultavasti parempilaatuisen.
        http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/60573

        Vaikken HP:n ystävä olekaan täytyy myöntää että läheltä on liipannut etten kyseistä näyttöä ole sortunut ostamaan.

        Lisää HP 2207 näytöstä keskustelun loppupäässä.
        http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t461285


      • hyvä...
        pjotr.suomi24 kirjoitti:

        Giganttihan on ainakin joskus mainostanut:Jos jostain löydät tuotteen halvemmalla Gigantti maksaa erotuksen.Siinäpä se miksei myydä samaa mitä muualla.Gigantin tuotteita onkin usein vaikkea verrata hinnan puolesta kuin muutenkaan muualla myytäviin koska muualta ei samaa edes saa.

        Itse laittaisin 22" wide näyttöön 50€ lisää ja sillä saa luultavasti parempilaatuisen.
        http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/60573

        Vaikken HP:n ystävä olekaan täytyy myöntää että läheltä on liipannut etten kyseistä näyttöä ole sortunut ostamaan.

        Lisää HP 2207 näytöstä keskustelun loppupäässä.
        http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t461285

        joo no voisin oikeestaa odottaa vähä et hinnat laskis ja ostaa sitte vaikka tommonen hp tai sitte ku sitä lg tuotetta on jossai gigantti liikkeessä ni käyn kattoo miltä se näyttää..


    • FS 22" wide

      Itsellä kotona tosin FS 22" wide.
      Työpaikalla LG 22" näytöt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe