Eli oisko tietoo mimmonen näyttö on lg L225WSSF?
halpa ainakin (250e)ja kontrasti 3000:1
Ihmettelen ku ei myydä melkee missään vaik on niin hyvät ominaisuudet ja halpa..et oisko kellää tietoo et mimmonen näyttö on kyseessä?
LG 22"
7
1214
Vastaukset
- on sellainen
vika, että siitä puuttuu kaikki säädot ja se on käyttöjärkestelmäriippuvainen.
- mitäs meinaat?
Hmm..mitä säätöi meinaat?
Toimii varmaanki windows xp:llä?vai mitä meinaat järjestelmäriippuvuudella?
Eikä näkynyt tuollaista.Eikä edes tuolla:
http://nordic.lge.com/fi/proddivergent.do?categoryId=050107&modelCategoryId=&parentId=0501- se täs hämääki
Se mua täs eniten epäilyttääki ku sitä ei melkee missään ole paitsi gigantis.
se täs hämääki kirjoitti:
Se mua täs eniten epäilyttääki ku sitä ei melkee missään ole paitsi gigantis.
Giganttihan on ainakin joskus mainostanut:Jos jostain löydät tuotteen halvemmalla Gigantti maksaa erotuksen.Siinäpä se miksei myydä samaa mitä muualla.Gigantin tuotteita onkin usein vaikkea verrata hinnan puolesta kuin muutenkaan muualla myytäviin koska muualta ei samaa edes saa.
Itse laittaisin 22" wide näyttöön 50€ lisää ja sillä saa luultavasti parempilaatuisen.
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/60573
Vaikken HP:n ystävä olekaan täytyy myöntää että läheltä on liipannut etten kyseistä näyttöä ole sortunut ostamaan.
Lisää HP 2207 näytöstä keskustelun loppupäässä.
http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t461285- hyvä...
pjotr.suomi24 kirjoitti:
Giganttihan on ainakin joskus mainostanut:Jos jostain löydät tuotteen halvemmalla Gigantti maksaa erotuksen.Siinäpä se miksei myydä samaa mitä muualla.Gigantin tuotteita onkin usein vaikkea verrata hinnan puolesta kuin muutenkaan muualla myytäviin koska muualta ei samaa edes saa.
Itse laittaisin 22" wide näyttöön 50€ lisää ja sillä saa luultavasti parempilaatuisen.
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/60573
Vaikken HP:n ystävä olekaan täytyy myöntää että läheltä on liipannut etten kyseistä näyttöä ole sortunut ostamaan.
Lisää HP 2207 näytöstä keskustelun loppupäässä.
http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t461285joo no voisin oikeestaa odottaa vähä et hinnat laskis ja ostaa sitte vaikka tommonen hp tai sitte ku sitä lg tuotetta on jossai gigantti liikkeessä ni käyn kattoo miltä se näyttää..
- FS 22" wide
Itsellä kotona tosin FS 22" wide.
Työpaikalla LG 22" näytöt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381