Topparin tallenuksesta

...kyllä sitä video aikaan ...

Tuli ostettua Topfield 5100. Ajastettu tallennus toimii vain jos laite päällä.Siis jos kaukosäätimestä sammutan niin kone ei tallenna.Täytyykö boxi pitää jatkuvasti päällä ??? Eikö ajastus toimi muutoin.

6

522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla on TF 5100 PVR ja tallennus toimii hienosti. Onhan muuten ohjelmistosi päivitetty? Tarkasta oma ohjelmaversiosi laitteen valikosta ja uusin version nettisivustosta www,topfield,fi. Toppari kannattaa päivittää kerran vuodessa.

    • kello ajassa

      Onhan kello ajassa ja automaatilla?

    • silloin ei toimi

      Sammutitko boksin juuri ennen kuin ajastuksen olisi pitänyt alkaa? Jos niin teit, ei ajastus toimikaan (kokeiltu on). Itse teen niin, että jos ajastus on alkamassa parin minuutin sisällä, jätän boksin vaan päälle ja saatan laittaa siihen sammutuksen ajastettuna tallennusajastuksen jälkeen.

      Muita syitä ajastuksen toimimattomuuteen en ole huomannut. Tai jos kovalevy on täysi, ei ajastuskaan toimi kun ei ole tilaa uusille tallennuksille...

      • sammutusta ajastaa

        Ei sammutusta tarvitse erikseen ajastaa. Painat vain virtakytkintä, jolloin boksi ilmoittaa, että tallennus on kesken ja kysyy, haluatko sammuttaa. Et vastaa tähän yhtään mitään, jolloin boksi sammuu tallennuksen loputtua. Boksin näytössä lukee sammumiseen asti OFF.


      • mutta oli eri tapaus :)
        sammutusta ajastaa kirjoitti:

        Ei sammutusta tarvitse erikseen ajastaa. Painat vain virtakytkintä, jolloin boksi ilmoittaa, että tallennus on kesken ja kysyy, haluatko sammuttaa. Et vastaa tähän yhtään mitään, jolloin boksi sammuu tallennuksen loputtua. Boksin näytössä lukee sammumiseen asti OFF.

        Niin joo. Noin voi tehdä, jos jaksaa odottaa sen muutaman minuutin että ajastustallennus alkaa. Pointtini oli, ettei niin voi tehdä, jos ajastus on alkamassa muutaman minuutin sisällä. :-)

        Yleensä ollessani paikalla teen niin, että perun ajastuksen ja laitan tallennuksen manuaalisesti päälle vasta sitten kun ohjelma alkaa oikeasti ja sen jälkeen ohjelmoin tallennukselle keston sekä boksin sammutuksen sen jälkeen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe