Onko mahdollista olla samaan aikaan osaksi Wicca, Shamaani ja hieman kabbalaa?
Moni uskontoinen
4
521
Vastaukset
- Saag Paneer
Noista kolmesta ainoastaan wiccalaisuus on uskonto. Wiccalaiset astraalimatkasi ainakin voit erinomaisesti suorittaa shamanistisin metodein. Kabbalasta en taas sano mitään, koska itse koen sen suomalaisena itselleni aika vieraaksi.
- olisiko
se sitten sitä eklektistä pakanuutta:)
- Tania-88
Kyllähän se jo menee eklektisyyteen kun sekoitetaan erilaisia suuntauksia wiccalaisuuteen. Siitähän se eklettisen wiccan ihanuus onkin! Eli kyllä voi olla kaikkia samaanaikaan, mutta itsekin vierastan vähän kabbalaisuutta, joten siitä en osaa sanoa mitään... Mutta jos se toimii sinulle niin miksei. :)
- Pronsu
Mikään ei estä tutustumasta ja harjoittamasta muita magian harjoittamis tapoja wiccassa. Itse harjoitan wiccan lisäksi juuri shamanismia ja opiskelen kabbalaa (joka on varsin vaikuttavana länsimaisessa magiassa).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094256
- 783476
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?803302Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243219Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223182- 722906
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452780Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim622744Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852549- 332394